Curea Alternator Originala De Calitate Inferioara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curea Alternator Originala De Calitate Inferioara

    Salut,

    Am avut si eu probleme la cureaua de la alternator. Am schimbat-o impreuna cu tot setul de distributie dupa 4 ani, in Dacia Service. Dupa 2 ani de la schimbare, s-au desprins bucati din ea si au fost trase in distribitie. S-a distrus semeringul distributiei si a inceput sa arunce uleiul din motor afara. Am ajuns cumva la un service si am remediat problema, sper. Intrebarea este: ce se poate face pentru a evita astfel de probleme si cine poate fi facut raspunzator, tinand cont de faptul ca garantia lucrarii si a pieselor este doar 1 an?

    Multumesc!

    Mircea

  • #2
    Nu ai ce sa faci decat sa verifici cauzele care au produs asta, sa eviti repetarea acestor probleme; eventual sa arunci o privire la fulia de la alternator.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      pai cureaua aia nu s-a deteriorat oare din cauza simeringului de la distributie , la care nu prea iti poti da seama daca e de la axa sau de la arbore, sau daca e chiar pinionul de la arbore. Eu sunt de parere ca din cauza simeringului ti-a ajuns ulei pe curea si de acolo s-a facut franjuri cureaua.
      Parerea mea e sa cauti simeringul vinovat,sau ca sa fii sigur schimbi simering axa,simering arbore si pinionul buclucas de la Sinterom,pui unul de marca Renault si asa cred ca vei rezolva problema pe viitor.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Din ce am inteles eu, corzile din curea s-au infasurat pe pinionul distributiei, distrugand simeringul. Nu cred ca uleiul ar fi provocat ruperea in bucati a curelei; ar fi patinat mai intai poate martor baterie aprins. In fine o parere.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          cureaua a cedat din cauza uleiului care s-a scurs pe langa semering are dreptate cristi
          Vand piesa auto logan originale si aftermarket

          Comment


          • #6
            Originally posted by IancuMIC View Post
            Nu ai ce sa faci decat sa verifici cauzele care au produs asta, sa eviti repetarea acestor probleme; eventual sa arunci o privire la fulia de la alternator.
            OK. Multumesc mult. O zi buna!

            Mircea

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google