Pierdere Antigel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere Antigel

    Salutare! De curand am o problema careia nu ii pot da de cap. Mi s-a intamplat de doua ori sa vad ca iese abur de sub capota si cand m-am uitat, tot compartimentul motor era plin de antigel. Prima oara am vazut ca iesise din T furtunul care duce spre calorifer. Am repus furtunul pe pozitie si am strans colierul, am completat cu antigel. Nu am mai avut probleme cateva zile, nici la mers in oras nici la mers la drum lung, dupa care iar am vazut abur iesind de sub capota. Totul era din nou plin de antigel, iar furtunele , desi ultima oara am verificat toate T-urile si imbinarile, acum sunt pe cale sa iasa din imbinari. De asemenea, acum nu am reusit sa mai depistez locul pe unde curge, dar am completat cu antigel si am mers asa cu ea si nu a mai pierdut, este drept ca distanta parcursa a fost mica. Tin sa precizez ca motorul nu se supraincalzeste, adica nu depaseste 4 liniute si nu se incalzeste mai repede decat de obicei.

  • #2
    Cu capopta ridicata, accelerand usor si urmarind circuitele lichidului de racire; e posibil sa curga pe la pompa de apa, situatie in care e greu de vazut in acea zona.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      ma voi uita, desi in partea aceea a masinii nu am gasit antigel, ci numai pe partea stanga, pe baterie, pe cutie

      later edit: si de fapt intrebarea mea este ce cauzeaza o presiune asa mare incat sa faca furtunele sa iasa din imbinari in conditiile in care toate colierele sunt stranse
      Masina are in jur de 96.000 km
      Last edited by zamo_yo; 3 March 2012, 08:45.

      Comment


      • #4
        Ar putea fi garnitura de chiuloasa.

        Comment


        • #5
          garnitura chiuloasa arsa corect

          Comment


          • #6
            daca as avea garnitura de chiuloasa arsa nu ar trebui sa am antigel in ulei ? astazi am facut un drum de 30 de km, nu a mai pierdut deloc antigel, iar dupa aceea, cu masina stationand am accelerat-o pentru a depista eventuale scurgeri. Gmv porneste, si turul radiatorului este cald, iar returul ceva mai rece, dupa ce se incalzeste motorul prin partea de sus a vasului de expansiune intra apa. Poate fi cauzata problema aceasta de la capacul vasului de expansiune, adica sa se fi blocat si sa numai permita trecerea aerului prin el?

            Comment


            • #7
              Verifica busonul de la vasul cu antigel sa nu fie blocata supapa!!!!
              Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

              Comment


              • #8
                si cum as putea verifica supapa ?

                Comment


                • #9
                  incearca sa nu stringi busonul prea tare , dar sa nu fie garnitura de chiuloasa sau nu i aerisit ca lumea

                  Comment


                  • #10
                    Cauta sa imprumuti de la o alta masina,altfel nu ai cum deoarece daca s-a decalibrat arcul supapei sau s-a blocat cu calamina de la antigel nu vei sti niciodata daca e buna.Il schimbi si gata k nu e scump.
                    Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

                    Comment


                    • #11
                      prima data incerci cu capacul de la vas sper ca nu ai carton in fata la radiator
                      Vand piesa auto logan originale si aftermarket

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by psanyiro View Post
                        incearca sa nu stringi busonul prea tare , dar sa nu fie garnitura de chiuloasa sau nu i aerisit ca lumea
                        aerisirea si-o face singura...

                        iar pe circuitul de racire este normal sa faca ceva presiune!!!

                        poate sa ai si furtunele uzate si sa nu mai stranga bine colierele, incearca sa mai tai din capatul furtunelor sau sa le schimbi! (problema asta o am si eu la radiator, furtunul de sus, am strans cu 2 coliere si degeaba, tot curge pe acolo)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by radu cornel View Post
                          garnitura chiuloasa arsa corect
                          Ce se pierde pe la garnitura de chiuloasa, ar trebui sa se regaseasca in baie, iar eu nu cred ca nu se simte in functionarea unui motor care are uleiul amestecat cu antigel, cum de asemeni nu cred ca in vasul de expansiune nu s-ar fi vazut urme de ulei.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            @ IancuMIC totul corect...daca garnitura de chiuloasa este dusa motorul nu va mai functiona corect

                            atentie la furtune...pot fi uzate (arse, tari)...cam asta cred ca ar fi singura cauza

                            Comment


                            • #15
                              cred ca am reusit sa depistez cauza problemei. bucsa anticuplu era foarte uzata asa ca motorul facea un balans destul de mare, si presupun ca atunci cand facea balans tragea de furtune si de aici apareau problemele la imbinari... acum sper ca asta sa fie problema...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google