Sufla Aer La Injector

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sufla Aer La Injector

    Acum un an la un service mi s-au schimbat supapele de retur, de atunci in jurul injectorului 2 s-a format o crusta neagra cred ca de la motorina cu ulei care e intarita bocna, cineva mi-a zis ca imi sufla injectorul si se pierde si compresia din rampa. Oare din cauza ca acel mecanic nu a respectat ceva atunci cand a remontat acest injector.

    Cam ce as putea sa-i fac sa mai intalnit cineva cu aceasta problema ?
    Keep smiling, live your life...

  • #2
    nu neaparat ti-a eliminat pompa span si s-au dis iar supapele de injector
    Vand piesa auto logan originale si aftermarket

    Comment


    • #3
      Dar am scos furtunasul de retur si abia da afara deci cred ca nu s-au dus supapele, as vrea totusi sa schimb saiba aia de cupru si o'ring-ul de cauciuc, oare se gasesc pe la magazine ?
      Last edited by 77sky; 3 March 2012, 22:35.
      Keep smiling, live your life...

      Comment


      • #4
        Saiba de cupru din capul injectorului trebuie schimbata sau decalita,din cauza la saiba scapa compresie pe langa injector si a topit etichetele care sunt lipite pe injector,sa scoti injectorul cu motorul cald asa o sa iasa mai usor.

        Comment


        • #5
          Exact cum spune si colegul, de mai sus, trebuie sa schimbi saiba de cupru care etanseaza injectorul pe locasul din chiulasa.
          Mazga aia e calamina, sunt niste sprayuri speciale cu care poti da si se topeste, se face ca o spuma si se ia usor.
          O saiba e vreo 10 lei.

          Comment


          • #6
            da! saiba este 10 lei am si eu este din cupru
            Vand piesa auto logan originale si aftermarket

            Comment


            • #7
              Bun multumesc mult o sa incerc astazi sa o schimb si revin cu rezultatul
              Keep smiling, live your life...

              Comment


              • #8
                Gata! am reusit. L-am scos putin cam greu cu ajutorul unui dispozitiv improvizat, am curatat camera injectorului foarte bine, m-am chinuit 2 ore sa scot toata mizeria dar am afcut bec acolo am pus o noua saiba de Cu si un nou inel de cauciuc si gata, nu mai sufla, daca vrea cineva detalii cu mare placere.
                Keep smiling, live your life...

                Comment


                • #9
                  Vazand atatea cazuri de injectoare blocate in chiulasa, ori chiar rupte, sunt foarte curios de cum arata un "dispozitiv improvizat" ce te ajuta sa-l extragi.

                  Poti, te rog, sa inserezi o poza a acestuia?

                  Merci!
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    Problema e ca l-am imprumutat si nu i-am facut poze dar o scurta descriere poate te ajuta, e ceva banal.

                    O piulita de la o conducta de inalta presiune iar in capul ei sudezi o tija de fier beton de 12 si lunga cam de 30 de cm, peste tija bagi o teava de 10-15 cm iar in capul celalalt al tijei sudezi un opritor improvizat dintr-o saiba groasa de dimensiuni mari. Dupa care infiletezi cu grija dispozitivul in capul injectorului iar cu teava o tragi cu putere in sus actionand ca un ciocan pe verticala, inainte de scoatere e foarte bine sa pulverizezi wd40 si lasi vre-o 30 de min. Succes.
                    Keep smiling, live your life...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google