2 Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 Probleme

    Buna baieti.Eu am doua probleme a caror rezolvare nu am gasit-o inca.
    Prima:in momentul in care opresc masina ,iau contactul si chiar scot cheia din contact , motorul continua sa mearga daca am farurile aprinse.Abia cand sting farurile motorul se opreste.
    A doua:cand este foarte cald afara nu imi porneste decat dupa 4-5 chei,dar foarte greu.Am sesizat asta in toamna ,dar a venit frigul si nu mi-a mai facut probleme.Azi(au fost vreo 24 de grade la umbra in ARAD)mi-a facut la fel.
    Ce credeti (sau stiti)ca poate fi ?Va multumesc pentru ajutor!

  • #2
    Despre prima problema as vrea sa discut.
    Cand aprinzi farurile, pe panoul de bord ti se aprind martorii, temperatura lichid racire, ulei, baterie, fara sa ai cheia bagata in contact?
    Daca DA, atunci firul pe care se trimite curent pe pozitia "contact" este lipit de cel de la iesirea din comutatorul de lumini.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      vezi sa nu fie ceva scurt undeva

      Comment


      • #4
        Pentru problema nr 2 ,
        Verifica/curata in prima faza senzorul de turatie
        In linkul de mai jos este un thread dedicat problemei pe care o invoci si tu .

        Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


        Un tutorial facut de crististreulea despre schimbarea senzorului daca este cazul
        il gasesti aici :

        Comment


        • #5
          O.K. baieti, va multumesc pentru ajutor.O sa vad ce pot face si apoi o sa va spun ce am rezolvat.

          Comment


          • #6
            La problema nr 2 se curata senzorul de turatie de pe volanta.Am patit si eu la fel.

            Comment


            • #7
              daca puneti becuri de far de putere mai mare (ce-i mai injur pe unii pe sosea noaptea) se topeste izolatia firelor si aveti scurt circ. economie mare ka dacia cu fire de telefon...

              Comment


              • #8
                Originally posted by cristib View Post
                Buna baieti.Eu am doua probleme a caror rezolvare nu am gasit-o inca.
                Prima:in momentul in care opresc masina ,iau contactul si chiar scot cheia din contact , motorul continua sa mearga daca am farurile aprinse.Abia cand sting farurile motorul se opreste.
                A doua:cand este foarte cald afara nu imi porneste decat dupa 4-5 chei,dar foarte greu.Am sesizat asta in toamna ,dar a venit frigul si nu mi-a mai facut probleme.Azi(au fost vreo 24 de grade la umbra in ARAD)mi-a facut la fel.
                Ce credeti (sau stiti)ca poate fi ?Va multumesc pentru ajutor!
                Eram curios de modul de rezolvare a problemei.In speta nu se precizeaza daca frina de serviciu(picior),era calcata in acele momente,acest lucru facind posibila o situatie de felul urmator.Lipsa de masa la una din lampile de spate,face posibila o intoarcere a curentului din pozitie in circuitul stop-frina,si chiar daca se ia contactul(frina calcata),motorul nu se opreste pina nu se stinge pozitia(luminile). Vom vedea ce solutie a rezolvat problema!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cristib View Post
                  Buna baieti.Eu am doua probleme a caror rezolvare nu am gasit-o inca.
                  Prima:in momentul in care opresc masina ,iau contactul si chiar scot cheia din contact , motorul continua sa mearga daca am farurile aprinse.Abia cand sting farurile motorul se opreste.
                  A doua:cand este foarte cald afara nu imi porneste decat dupa 4-5 chei,dar foarte greu.Am sesizat asta in toamna ,dar a venit frigul si nu mi-a mai facut probleme.Azi(au fost vreo 24 de grade la umbra in ARAD)mi-a facut la fel.
                  Ce credeti (sau stiti)ca poate fi ?Va multumesc pentru ajutor!
                  Facand abstractie de faza cu farurile,te intreb:
                  -Ai alimentat numai de la Peco?

                  Comment


                  • #10
                    mie mi-a spus mecanicul ca senzorul ala se curata bn cu spray de gandaci
                    I changed her oil , she changed my life
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Probleme rezolvate

                      Buna baieti,
                      Pentru problema pornirii rau la cald ,de vina a fost intradevar senzorul de turatie de pe volanta.S-a curatat insa foarte bine cu spayul degripant(pentru suruburi intepenite).Valoare-12 lei.
                      Neoprirea motorului a fost cauzata de un mic scurt la un bec de pozitie de pe spate ,care sincer habar n-am cum a aparut , din moment ce nu s-a umblat la el de cand am masina(peste doua luni face 7 ani).
                      Oricum , va multumesc tuturor si va urez drum bun , fara incidente!

                      Comment


                      • #12
                        Scurtcircuit,avem in situatia in care se intilneste plusul(12v) cu minusul(0v),caz in care se arde siguranta ce protejeaza circuitul respectiv.In cazul tau,nu a fost scurt,dar e posibil sa fi fost un defect de bec,ce consta in intreruperea in interiorul becului a ansei ce alimenteaza cu masa cele doua filamente.In aceste conditii poate aparea intoarcerea din pozitie in stop-frina si de aici in circuitul contact pus(on).Stingerea pozitiei conditiona oprirea motorului.
                        Last edited by Seba; 1 June 2012, 21:38.

                        Comment


                        • #13
                          La problema nr1 sigur este de la partea electrica,cineva ti-a umblat pe acolo,un tovar de-al meu cand punea frana se aprindea faza scurta farul dreapta)tot asa umblase un meserias de asta nus ce modificari sa faca.

                          Comment


                          • #14
                            Ca sa poti aprinde faza scurta NUMAI pe farul din dreapta,trebuie sa fie becul din stinga ars sau siguranta arsa,instalatie pe farul stinga cu probleme.Faza scurta nu se poate aprinde independent pe fiecare far,ci,doar amindoua odata.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google