Zgomot Curea La Viraj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Curea La Viraj

    Salutare tuturor,

    De aproape o saptamana in momentul in care virez pe loc la stanga sau la dreapta se aude un zgomot ca de curea care se intinde. Un scartait. Parca se freaca un cauciuc pe un altul.

    Aveti idee de la ce ar putea fi?

  • #2
    Flansele de la amortizoare., sau bucsele de sub acestea.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      daca ai servo e posibil sa fie de la pompa de servo. daca virezi maxim si tii de volan se aude mai accentuat acest zgomt?!
      Last edited by Mr.Sebi; 26 March 2012, 10:48.
      My ride

      Comment


      • #4
        Sebi, zgomotul nu se aude decat in momentul in care misc volanul insa este adevarat ca in momentul in care ma apropii de punctul maxim de virare parca acel scartait se accentueaza. (valabil pentru ambele directii)

        Comment


        • #5
          Ridica capota, porneste motorul si misca volanul stand afara; asculta cu atentie si incearca sa localizezi acel zgomot. Ai in vedere si ce ti-am spus mai sus, partea superioara a telescopului, unde se face fixarea pe caroserie)
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            daca se accentueaza catre capete eu zic ca e de la servo di daca e de la servo acel zgomot apare doar cand volanul nu este pe mijloc mai exact cand incepi sa virezi stanga sau dreapta si e mai puternic cand tii volanul pe pozitia de maxim stanga sau maxim dreapta...
            My ride

            Comment


            • #7
              ori pompa servo, ori patineaza cureaua, pompa servo la cap de cursa facand 70 de bari, spre deosebire de punctul median, cand face 5 bari. la capat, rezistenta pompei la rotire e mult mai mare decat normal, asta ducand la alunecarea curelei.
              in varianta rulemntilor de telescop, troncane cumva pe denivelari? daca nu, nu prea e de acolo.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by minimaximo View Post
                De aproape o saptamana in momentul in care virez pe loc la stanga sau la dreapta se aude un zgomot ca de curea care se intinde. Un scartait. Parca se freaca un cauciuc pe un altul.
                Din ce spui tu aici recunosc doar partea subliniata de mine mai sus.
                Acu vreo saptamana am spalat masina la OMV la jet.
                La spalatorie la astia ai 4 programe dintre care eu am folosit de data asta doar pe primul si al doilea program.Adica primul ...apa calda cu sampon.... si al doilea... apa calda cu CEARA.
                Ei bine dupa ce am spalat masina toate bune si frumoase pana a doua zi.
                Dupa primul drum facut cand am ajuns in parcare am auzit acel zgomot ca de cauciuc care se freaca unul pe altul (descris de tine mai sus) in momentul cand viram de volan la maxim in ambele directii sau se mai auzea si cand viram incet incet de volan.
                Singur nu mi-am dat seama de la ce poate fi si nu reuseam sa localizez scartaitul.
                Asa ca am rugat un prieten sa ma ajute si sa isi dea si el cu parerea. Am pornit motorul si dai de volan incet incet cu bracari maxime stanga dreapta pana ne-am dat seama de unde este.
                Zgomotul provenea de la BURDUFUL DE CAUCIUC al capetelor de bara .

                Eu spaland masina cu CEARA, la final aia s-a uscat pe cauciuc si a doua zi cand bracam volanul, burduful ala se intindea si se destindea si de aici si frecatul ala naspa. La fel ca la tine, uneori scartaitul/frecatul era mai accentuat la bracarea maxima a volanului pt ca acesta se strange/destinde cand dai de volan.
                Am clatit ambele burdufe de protectie cu o sticla de apa si cu timpul dupa 2 zile mai tarziu a disparut incet incet de tot frecantul ala enervant.

                Asa ca asculta cu atentie si tu ca poate acel zgomot provine tot de la panaramele alea de cauciuc ce protejeaza articulatiile capetelor de bara.
                Last edited by Ivan Marian; 27 March 2012, 14:38.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by minimaximo View Post
                  Salutare tuturor,

                  De aproape o saptamana in momentul in care virez pe loc la stanga sau la dreapta se aude un zgomot ca de curea care se intinde. Un scartait. Parca se freaca un cauciuc pe un altul.

                  Aveti idee de la ce ar putea fi?
                  Daca ai pompa de servo actionata de cureaua de accesorii ( la mine este electrica ) incearca fulia de la alternator , sa nu fie blocate rolele .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Ivan Marian View Post
                    Din ce spui tu aici recunosc doar partea subliniata de mine mai sus.
                    Acu vreo saptamana am spalat masina la OMV la jet.
                    La spalatorie la astia ai 4 programe dintre care eu am folosit de data asta doar pe primul si al doilea program.Adica primul ...apa calda cu sampon.... si al doilea... apa calda cu CEARA.
                    Ei bine dupa ce am spalat masina toate bune si frumoase pana a doua zi.
                    Dupa primul drum facut cand am ajuns in parcare am auzit acel zgomot ca de cauciuc care se freaca unul pe altul (descris de tine mai sus) in momentul cand viram de volan la maxim in ambele directii sau se mai auzea si cand viram incet incet de volan.
                    Singur nu mi-am dat seama de la ce poate fi si nu reuseam sa localizez scartaitul.
                    Asa ca am rugat un prieten sa ma ajute si sa isi dea si el cu parerea. Am pornit motorul si dai de volan incet incet cu bracari maxime stanga dreapta pana ne-am dat seama de unde este.
                    Zgomotul provenea de la BURDUFUL DE CAUCIUC al capetelor de bara .

                    Eu spaland masina cu CEARA, la final aia s-a uscat pe cauciuc si a doua zi cand bracam volanul, burduful ala se intindea si se destindea si de aici si frecatul ala naspa. La fel ca la tine, uneori scartaitul/frecatul era mai accentuat la bracarea maxima a volanului pt ca acesta se strange/destinde cand dai de volan.
                    Am clatit ambele burdufe de protectie cu o sticla de apa si cu timpul dupa 2 zile mai tarziu a disparut incet incet de tot frecantul ala enervant.

                    Asa ca asculta cu atentie si tu ca poate acel zgomot provine tot de la panaramele alea de cauciuc ce protejeaza articulatiile capetelor de bara.
                    Salut Marian,

                    Va multumesc tuturor pentru ajutor dar am impresia ca varianta ta este cea mai aproape de problema mea.

                    Am sa incerc sa curat burdufurile respective si revin cu un raspuns.

                    Merci

                    Originally posted by gr10mmc View Post
                    Daca ai pompa de servo actionata de cureaua de accesorii ( la mine este electrica ) incearca fulia de la alternator , sa nu fie blocate rolele .
                    Salut,

                    Si eu am tot diesel... deci si pompa mea este tot electrica. E putin probabil sa fie de la alternator.

                    Merci
                    Last edited by minimaximo; 27 March 2012, 16:27. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      La mine se auzea un zgomot ca cel descris de tine in aceleasi conditii. Am verificat sistemul si am observat ca lichidul de servo era sub minim. Am completat si acum numai se aude nimic.

                      Comment


                      • #12
                        E foarte posibil sa fi ramas si eu fara lichid... de 5 ani de cand am masina nu am completat deloc cu lichid. Imi e si foarte greu sa ajung la el, trebuie sa demontez bara dar o sa imi fac timp in we asta
                        Last edited by 77sky; 29 March 2012, 17:25.

                        Comment


                        • #13
                          Mizerie la capetele de bara. Asta era la mine, acum 2 ani. Am curatat si nici acum n-are nimic.
                          Daca scadea sub nivel lichidul de servo, se aprindea un martor in bord.

                          Comment


                          • #14
                            Exact ce am zis si eu,,,mizerie la capetele de bara,,,mai exact burdufele alea SCARTAIE.
                            Cat despre martor,,se aprinde ala de la lichidul de frana cand scade si nu se aprinde nimic daca scade nivelul la servodirectie.

                            Comment


                            • #15
                              Eu stiu ca am pe bord un martor VOLAN.
                              Ma duc sa verific daca e si ceva in recipientul cu ulei de servo.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google