Ajutor! Informatii Legate De O Problema Cu Relantiul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor! Informatii Legate De O Problema Cu Relantiul

    so! povestea e veche. imi scadea relantiul brusc dupa pornire, juca acul turometrului. toate astea au inceput din februarie(putin inainte de frigurile alea grozave). am pus un motoras pas cu pas de la cilcop, da-l chinezesc. or mai disparut din simptome, apoi au revenit si uite ca acuma cu caldurile astea imi scade relantiul in mers sau pe loc(motorul cald, 4 linii la temp.) la 100 sau chiar la zero daca e sa ma iau dupa pozitia acului turometrului. motorul merge(nici macar nu-l aud, de zic ca a murit), tremura umpik, mai urca acul la 700(adica la jumate,intre 0 si 1000 pe ceasul turometrului), mai scade...si daca o accelerez in sarcina moare.
    va rog sa ma indrumati catre un meserias dacotech(pisici) care sa o diagnosticheze si sa-mi zica daca i se trage de la MPP sau corpul clapeta(am observat o uzura pe plastic la miscarea transversala a axului MPP in locasul lui, cum te uiti prin fanta pe unde intra aer la relanti) sau daca o fi altceva, vreun alt senzor
    MULTUMESC ANTICIPAT! numai bine

  • #2
    pai cel mai simplu cauti un prieten, iei corpul de la el si motorasul tau si vezi daca face la el si ai eliminat din start ambele.Sunt de parere ca daca ar fi uzura pe clapeta ,ar trebui sa stea mai turat, in niciun caz sa moara ,deci as inclina catre mpp.Cauzele bineinteles pot fi si altele, bobina pe moarte,o fisa nu da scanteie cum trebuie, bujii aiurea, un injector obosit ,uzura pe chiulasa, joc culbutori aiurea,adaptivi de imbogatire dereglati etc
    Daca vrei o clapeta,am eu una ti-o dau cu 30 lei,e in stare buna si poti incerca cu ea.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      uzura nu pe clapeta ci acolo unde se misca MPP. se vede de sus cum a frecat de plastic. reglajul culbutorilor este facut in feb si sunt reglati pe maxim, 0,15 si 0,30 din cauza ca am gpl instalat(i-am reglat dupa ce am pus gpl, momentan am 4000km pe gpl). bujiile sunt ngk si au 5000km, bobina si-a dat duhul tot dupa ce am pus gpl si am montat una valeo(noua). fisele beru le-am schimbat cu unele tesla ca sa vad daca ase trage buba de la ele au ba. despre adaptivi doar am auzit asa fugitiv si am inteles ca e ceva destul de necesar la cei care merg pe gpl(din cand in cand)
      Last edited by raoulserban; 4 April 2012, 20:07.

      Comment


      • #4
        problema e posibil sa fie din GPL , a dat peste cap ECU masinii.Poti incerca o reinitializare de adaptivi. Te costa 50 lei daca vrei , pot sa iti fac ,dar nu iti pot garanta ca aia e cauza.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          aham! poi sigur vreau s-a fac chestia aia dar tare as vrea sa vad de la ce ma fxxx mersul asta nereglat al motorului la relanti. pana acuma facea cand motorul era rece, acuma avad ca si cand e cald

          Comment


          • #6
            poate sa faca si de acolo , dar eu din cate imi amintesc, cel care a venit sa resetez adaptivii avea un mers ciudat in relanti dar nu era asa jos relantiul cum spui tu ,dar bineinteles se auzea urat in relanti,dupa ce am resetat si-a revenit .Problema a fost GPLul, injectoarele au inceput sa se buleasca si au dat peste cap ECU de benzina.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              hmmm! la mine instalatia e noua, are 2 luni si umpik. da tare ciudat ca nici nu aud motorul cand e turatia super jos, chiar raman surprins cand vad ca daca accelerez creste turatia.
              ahhh, din pacate prietenii mei nu au logane si asa nu stiu pe cine as putea opri pe strada si ar fi binedispus sa faca schimb de curpuri cu mine pt 24 de h(sa vad si la rece si la cald)
              as mai vrea sa adaug ca pe laptop la ecu gpl imi zice ca sonda lambda functioneaza tare anapoda, urca, sta la limita superioara, coboara sinusoida, iarsi urca, sta la limita inferioara samd si doar in turatie sinusoida este catde cat egala si frecventa este cat decat mai mare(nenea de la gpl zice ca frecventa trebuia sa fie si mai mare)
              Last edited by raoulserban; 4 April 2012, 20:57.

              Comment


              • #8
                diferenta de varfuri trebuie sa fie cat mai mare,de la 500 mV in sus,dar poti sa ai si diferenta de 500-600mV si tot sa lucreze aiurea lambda.Ala cam e graficul sondei lambda...si lucreaza intre 0,1 si 1V
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  @cristi- daca schimb corp clapeta cu altul (nou sau sh) trebuiesc ceva parametri reinitializati/ calibrati?

                  Comment


                  • #10
                    si totusi ce cauta un topic de probleme intr-o sectiune de intalniri?
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #11
                      serios! io nu am vrut sa postez la intalniri, ci pe sectiunea timisoara ca dara pe aici manvart si infromatia e proaspata

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google