Probleme Temperatura Apa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Temperatura Apa

    am cumparat de curand un logan 1.4 mpi si de atunci temperatura de la apa imi facea probleme ba are 0 linii,ba e full .Am crezut ca e de la senzorul de temperatura apa,l-am schimbat si tot asa face.Am mers la un mecanic care mi-a spus ca mecanic totul functioneaza nu are nici o problema daca ar fi real ce arata calculatorul ar sari apa afara:un sfat va rog,la tester nu da nici o eroare

  • #2
    Masa precara la motor sau tabloul de bord.
    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

    Comment


    • #3
      schimba termostatul

      Comment


      • #4
        Originally posted by piscula1 View Post
        am cumparat de curand un logan 1.4 mpi si de atunci temperatura de la apa imi facea probleme ba are 0 linii,ba e full .Am crezut ca e de la senzorul de temperatura apa,l-am schimbat si tot asa face.Am mers la un mecanic care mi-a spus ca mecanic totul functioneaza nu are nici o problema daca ar fi real ce arata calculatorul ar sari apa afara:un sfat va rog,la tester nu da nici o eroare
        Nu cred ca se pune problema termostatului. Fa un test si verifica cu un aparat de masura, care are posibilitatea masurarii temperaturii chiuloasei, un termometru capilar eventual, momentele in care ai diferite indicatii ale lichidului de racire, pe tabloul de bord; macar in acest sens afli daca temperatura variaza asa cum ai indicatiile pavelelor.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Originally posted by piscula1 View Post
          am cumparat de curand un logan 1.4 mpi si de atunci temperatura de la apa imi facea probleme ba are 0 linii,ba e full .Am crezut ca e de la senzorul de temperatura apa,l-am schimbat si tot asa face.Am mers la un mecanic care mi-a spus ca mecanic totul functioneaza nu are nici o problema daca ar fi real ce arata calculatorul ar sari apa afara:un sfat va rog,la tester nu da nici o eroare
          Trecerea din minim in maxim si invers,nu se argumenteaza doar prin existenta unui contact imperfect.Daca ar fi doar pe minim,aleatoriu in timp,si in rest ar indica normal,ar fi acceptata ideea unui contact imperfect.Problema e cum argumentam existenta maximului,care dupa parerea mea apare prin atingerea accidentala a conductorului(semnal temperatura) cu masa.Daca in cupla(R212) de trecere de la motor,sub bord(habitaclu),in pinul 4,se aplica masa printr-o rezistenta de 150 ohmi,putem sti daca punctul problema este intre sonda si cupla sau intre bord si cupla.Din cite imi amintesc valoarea de 150 ohmi,corespunde unei temperaturi intre 90grade si 100grade(aproximativ),ideea e ca va aprinde 4 "segmente" pe ceasul de temperatura.Daca defectul este intre sonda si cupla(masa prin rezistenta aplicata in cupla,pin 4),pe indicatorul de temperatura(ceas) NU VA MAI APAREA stingerea tuturor segmentelor(vor ramine 4 segmente mereu),dar va apare aprinderea "full".Daca punctul problema este intre bord si cupla(masa prin rezistenta aplicata in pin 4),VA APARE stingerea tuturor "segmentelor suprapuse",aleatoriu in timp,inclusiv "full-ul". Pentru un neinitiat explicatia este complicata la prima vedere.Regret ca n-am putut sa o fac mai concis.

          Comment


          • #6
            Salutari si Hristos a Inviat! Vreau sa intreb, pe cei care se pricep, ce se intampla cu temperatura apei din motorul meu. Descrierea situatiei:
            1. Masina a mers perfect aproximativ 80k km. Temperatura apei nu a trecut niciodata, dar niciodata de 4 linii in bord, indiferent de regim (si a vazut destule), temperatura exterioara etc.; GMV nu a pornit nicodata nici el fara AC pana cand:

            2. In iarna, temperatura nu mai trecea de 2 linii decat foarte greu. Dupa ceva analiza, schimb termostatul. Se rezolva.

            3. Peste aproape 1 luna, pompa de apa incepe sa piarda antigel, bine de tot. Nu pe la axul de antrenare paleta, ci pe la garnitura de mastic. Schimb pompa si cu ocazia asta si kitul de distributie si accesorii. Schimb si antigelul. Operatiune facuta la service autorizat, piese originale, stat langa mecanic. Logic....un carnat de bani.

            4. Dupa schimbare, cum merg prin trafic mai aglomerat, cum sta masina mai mult la relanti, cum apar 6-8 linii la apa si incepe sa urle ventilatorul. Si asta din ce in ce mai des (e oarecum si din ce in ce mai cald afara). Face cateodata si in mers.

            Si toate au aparut in decurs de cateva luni....Stie cineva ce poate avea? Eu suspectez 2 posibile probleme:

            1. Termostat prost (Vernier, nu original).
            2. Masa insuficienta.

            Pot fi acestea cauzele sau buba e mai grava? Pot sa mai merg cu masina in situatia asta sau "cam fierb" motorul?

            Comment


            • #7
              Vezi sa nu ai ciupita garnitura de la chiuloasa !
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #8
                Orice numai garnitura nu as vrea sa fie....Poate cumva termostatul schimbat deschide prea greu?

                Comment


                • #9
                  Eu am mai intalnit la cineva problema asta, si oricum clar elimini problema cu masa insuficienta, nu are nici o legatura, iti spun si de ce: daca era sa fie masa insuficienta, iti apareau mai multe liniute la temperatura sau de loc ori toate liniutele dar fara sa iti porneasca GMV-ul, adica problema era ca din cauza masei insuficiente nu iti aparea informatia corecta pe display. Deci la cine am mai intalnit eu problema a fost urmatoarea: dupa ce a schimbat distributia si pompa de apa, ii se incalzea motorul foarte tare cand statea la ralanti, in oras si afara nu erau prea multe grade, problema la el a fost din cauza pompei de apa, el a cumparat una nu tocmai originala(s-a uitat la bani, sa nu dea prea multi si a dat de doua ori apoi). Dar cum tu spui ca e pompa originala, montata in service, probabil ai si garantie, acum exista sanse sa fie defecta chiar si daca e originala...sper sa ai garantie. Nu zic ca 100% asta e problema pentru ca nu am cum sa stiu, dar poate si termostatul sa fie o problema, daca e blocat pe inchis si nu deschide cum trebuie, atunci clar de la asta e problema. Ce iti recomand eu sa faci: sa cumperi un termostat ieftin, cam ceva de genul Carlostat de ala la 20 de lei, il schimbi, ai grija sa colectezi intr-o punga tot anticegul care o sa curga atunci cand desfaci carcasa de la termostat, ca sa nu fi nevoit sa mai cheltui si bani pe 1l de antigel uite ca aici, si vezi daca se rezolva porblema, ideea e ca termostatul asta ieftin nu o sa tina prea mult dar macar vezi daca el e problema si poti sa cumperi cand se strica asta ceva mai bun. Pasul doi, daca nu e termostatul de vina, ai putea sa mergi la service unde ai montat pompa de apa, deoarece daca ai garantie ... ar trebui sa verifice, poate si pe un tester daca au si sa vada care e problema, daca nu vrei sa mergi la service... nu stiu ce sa zic cu garnitura de chiuloasa, dar nu e o asa mare problema, nu e foarte scumpa si daca desfaci chiuloasa sa schimbi garnitura...verifici si jocul culutorilor si ii reglezi cu ocazi asta daca necesita. Mar rau ar fi daca intradevar e pompa de apa cum a patit acea persoana, dar daca ai garantie probabil rezolvi la service, gratis ... sau cu o bere. Sa ne spui si noua ce si cum rezolvi. Eu iti tin pumnii sa fie termostatul de vina
                  Si ultimul lucru important, nu mai merge cu masina in situatia asta, cel putin nu mult, cand vezi ca incepe sa se infierbante sa creasca apa la 6-8 linite trage pe drapta pana se raceste, mai ales ca iti functioneaza GMV-ul, pentru ca o sa fierbi motorul adica ... daca garnitura de chiuloasa e in stare buna daca circuli asa, nu o sa mai fie; iti spun asta tot dintr-o experienta cu o cunostiinta, a mers cu masina si motorul nu se racea bine, pana a ars aproape de tot garnitura de chiuloasa, bine masina nu era logam , era un opel astra dar principiul e acelasi. Deci grija mare.
                  Last edited by Toorop; 23 April 2014, 17:58. Reason: Completare post

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google