Scartait Scurt La Accelerare Brusca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait Scurt La Accelerare Brusca

    In primul rand Hristos A inviat,in al doilea rand masina mea de la o vreme incoace scoate un scartait enervant in momentul in care cuplez ambreiajul fara sa apas si acceleratiasau atunci cand apas acceleratia putin mai brusc.Este un scartait de scurta durata in jur de o sec din zona motorului.In vit a intaia a doua si mai putin a treia se aude.Mentionez ca distributia+pompa de apa a fost schimbata la 60000 km,acum am 78000.Cand este pe liber la turarea motorului nu se aude scartaitul respectiv.
    Last edited by john Q; 17 April 2012, 10:30.
    "light up the darkness" Bob Marley

  • #2
    Discul de ambreiaj.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      poti sa explici te rog?

      De ce ar fi discul?Nu se tureaza in gol masina dimpotriva am demarajul bun
      Last edited by john Q; 17 April 2012, 10:46. Reason: Automerged Doublepost
      "light up the darkness" Bob Marley

      Comment


      • #4
        Sunt cel putin 2 variante in care discul scartaie;
        1. disc incins si suprafata de lucru(ferodoul) arsa
        2. uzura a ferodoului de pe disc si nu mai conduce cum trebuie miscarea de la volanta la transmisie(arborele cutiei); patineaza.
        Inclin spre varianta 2.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          pot fi mai multe cauze, intre care si rulmentul de presiune mergi la service.

          Comment


          • #6
            Rulmentul nu scartzaie la accelerare brusca; e altceva aici; e clar ca se va duce la service, dar omul a vrut sa-si formeze o parere, sa stie macar ce si cum; unui om informat ii sta mai bine in fata celor de la service.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Nu stiu ce sa zic,ambreiajul intotdeauna l-am menajat alte simptome nu are,imi intra in vit 1 din mers.Masina a stat vreo doua saptamani nefolosita si dupa aceea am observat zgomotul asta.Stiti cam cat costa distractia asta cu ambreiajul?Se apropie si ITP-ul in curand.O sa caut un service si revin.Multumesc pt raspunsuri

              Daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva alte idei sunt binevenite.Multumesc
              Last edited by john Q; 17 April 2012, 15:22. Reason: Automerged Doublepost
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • #8
                Originally posted by ionut.stavar View Post
                In primul rand Hristos A inviat,in al doilea rand masina mea de la o vreme incoace scoate un scartait enervant in momentul in care cuplez ambreiajul fara sa apas si acceleratiasau atunci cand apas acceleratia putin mai brusc.Este un scartait de scurta durata in jur de o sec din zona motorului.In vit a intaia a doua si mai putin a treia se aude.Mentionez ca distributia+pompa de apa a fost schimbata la 60000 km,acum am 78000.Cand este pe liber la turarea motorului nu se aude scartaitul respectiv.
                Cred ca analiza acestei spete,ar trebui plecat de la afirmatia ca,zgomotul(scirtiitul) apare numai in sarcina.Rulmentul si in gol si in sarcina face aceeasi miscare,deci poate fi scos din cauza.Un disc ce patineaza emite(de regula) un miros specific,usor de sesizat si de un incepator.Proprietarul,nu a facut nici o precizare in acest sens,deci nu patineaza. Cu titlul de PROBABILITATE,lansez o idee ce se va confirma la demontare,sau nu!Parerea mea este ca intre debraiat si ambreiat,discul de ambreiaj,vibreaza intre volant si placa,pina la ambreiere completa.Cauza acestor vibratii,este rotatia dezaxata(din cauza unor uzuri) a prizei cutiei de viteza.In gol,efectul acestei vibratii(scirtiitul),este aproape 0,iar in sarcina este maxim,deoarece se transmite la raport maxim in vit.1,efectul atenuindu-se in treptele superioare progresiv.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionut.stavar View Post
                  poti sa explici te rog?

                  De ce ar fi discul?Nu se tureaza in gol masina dimpotriva am demarajul bun
                  pleaca si tu de 1-2 ori cu a 3 a de pe loc si vezi daca mai face. ii dai o alta fata discului, improspatezi un pic ferodoul

                  Comment


                  • #10
                    Aseara cand am ajuns acasa,am pornit-o un pic si cu frana de mana trasa am incercat in vit1 sa vad cum se aude.Zgomotul este de aceeasi durata doar ca se aude mai tare si este si mai ascutit parca.Ascultand atent am observat ca la jumatatea cursei la ambreiere(chiar inainte sa cupleze) se aude un harsait usor ca si cum doua corpuri s-ar freca una de alta
                    "light up the darkness" Bob Marley

                    Comment


                    • #11
                      vibratii sunt cand faci asta ? cat de mici dar sunt ?

                      Comment


                      • #12
                        daca plec doar din ambreiaj foarte usor de pe loc nu se aude sau chiar si cu un pic de acceleratie dar finut.Imi amintesc ca acum cateva luni i-am curatat senzorul de turatie si i-am dat cu spray de contacte si pe mufa accea de la senzor si cred ca a ajuns si pe volanta.O fi ceva si cu asta?

                        vibreaza bordul putin daca plec din ambreiaj sau putin accelerata
                        Last edited by john Q; 18 April 2012, 09:06. Reason: Automerged Doublepost
                        "light up the darkness" Bob Marley

                        Comment


                        • #13
                          Raman la parerea expusa anterior; ambreiajul este responsabil de acel zgomot pe care il percepi, in plus acum vad ca si tremura la plecare; simtome specifice.
                          Nici o fisura a diafragmei placii n-ar fi exclus; vad ca ai editat informatii noi dupa ce am postat.
                          Mergi si la un service; afli si o parere "la cald" si poate mai autorizata decat a multora dintre noi.
                          Last edited by IancuMIC; 18 April 2012, 09:15.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            sunt 2 tipuri de vibratii ale ambreiajului

                            1. vibreaza priza sau axul cutiei. vibreaza vertical, se simte in bord
                            2. placa de presiune prinde in suturi pe disc, se misca motorul in tampoane, tremura schimbatorul

                            eu ma intreb de ce si cand ai tras frana de mana tot aceiasi durata a avut o scartaitul

                            Comment


                            • #15
                              Pentru ca exact atunci cand cupleaza scartaie,si dupa aia zici ca rupe masina in doua si nu nu se aude nimic,se lasa fundul si am reusit chiar si un invartit de roti,de asta spun demarajul este bun.La service nu stiu cand ma duc,stau cam prost cu banii acum dupa Paste mai ales daca este ambreiajul o sa coste ceva.

                              Ceva recomandari de service-uri prin ilfov
                              Last edited by john Q; 18 April 2012, 09:58. Reason: Automerged Doublepost
                              "light up the darkness" Bob Marley

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google