Dacia Logan 1.5 DCI - Pornea Din Ce In Ce Mai Greu, Pana Cand N-a Mai Pornit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Logan 1.5 DCI - Pornea Din Ce In Ce Mai Greu, Pana Cand N-a Mai Pornit

    Salut,
    Am un logan diesel 1.5DCI fabricat in 2007 noiembrie, 50 Kw.
    L-am cumparat in noiembrie 2008 si n-am avut probleme cu el. Filtre si ulei schimbat la fiecare 10mii sau 1 an. KM are 62.000 si anul trecut in august (55.000 km) am schimbat distributia si curelele accesorii, antigel, lichid de frana. Singura problema a fost ca s-au schimbat toate 4 injectoare in octombrie 2008 pentru ca primul proprietar a bagat motorina verde de vapor. A fost schimbat si curatat rezervorul si toata instalatia de admisie sau cum s-o numi...tot traseul din rezervor pana la injectoare.

    Dar eu n-am avut probleme deloc si sunt multumit de consum si intretinere/reparatii.

    Am bagat numai motorina de la OMV din tara. In ultimii 2 ani am fost plecat in alta tara europeana si am pus tot OMV.

    Acum 2 saptamani am facut full de la OMV si am plecat din localitate, la parinti.
    Masina a stationat 5 zile pana azi cand nu mai porneste nici daca ii dau la automat 5 secunde de cateva ori.

    Ciudat este ca dupa ce am facut ultimul full, am observat ca pare sa faca niste probleme.
    Nu mai pornea in prima secunda la cheie, ci la 2-3 secunde (cand motorul era oprit de dim pana mai dupa amiaza sau seara), iar daca statea aproape 1 zi nepornita, pornea la a 2 a cheie.



    Dupa ce pornea, motorul se auzea ok si nu aveam probleme cu ea.
    Ciudat este ca mi-a facut asta dupa ce am ajuns cu ea din Bucuresti la Constanta, deci as banui ceva cu motorina, dar posibil sa ma insel. Facusem full de la OMV Bucuresti - sos Berceni, unde mai alimentasem in ultimele luni.

    Azi am incercat sa o pornesc si nu a pornit deloc.
    Ochiul de la baterie este verde.
    Am apasat si pe pompa aia care scoate aerul din instalatie, de ex cand schimbi filtrul motorina.
    Am verificat ulei si e ok.
    Am verificat indicatori de bord si se aprind si sting normal.
    Cand pun contactul, se aude cum tiuie cand impinge motorina.
    Cand dau cheie, se aude cum invarte.

    Deci problema este ca pornea din ce in ce mai greu pana cand n-a mai pornit, depinzand de timpul pana la urmatoarea pornire.
    De exemplu daca motorul era pornit si il opream, la urmatoarea cheie, pornea din prima. Daca il lasam cateva ore, pornea la 2-3 secunde. Daca il lasam pana a 2 a zi, pornea la a 2 a cheie.


    Nu stiu ce ar putea fi, daca imi puteti da cateva sfaturi.
    Sunt in criza de timp si putin ingrijorat ca trebuie sa o rezolv pana pe 1 mai seara, ca sa ma intorc in Bucuresti.

    Ma gandesc sa o pun pe tester si sa vad daca e ceva indicat.
    Daca nu rezolv in weekend, luni ar trebui sa ma duc la reprezentanta.

    Stiti cumva ce tip de cablu/interfata imi trebuie si ce soft sa folosesc?
    Ma gandesc sa imi cumpar unul. Are cineva de vanzare in Constanta?

    Maine vreau sa verific apa din filtrul de motorina si bujiile.
    Persoane mai in varsta, cu experienta, mi-au zis ca si daca ar fi o bujie, ar trebui sa porneasca cu celelalte 3. Cu injectoarele la fel, daca ar fi problema cu unul.

    Multumesc!

    Am verificat azi si cred că este pompa de injecţie.
    Prima problema era că avea aer in instalaţie. Am apăsat pe burduful ala rotund ceva timp, pana s-a rezolvat.
    Am verificat pompa de injecţie si scoate motorina pe retur, dar nu către injectoare. Partea electrică a fost masurata si e ok.

    O sa ma duc luni la reprezentanţa cu ea.

    Bănuiesc că e de la motorina de a cazut. Am schimbat staţia peco de 4 luni si alimentat de 3-4 ori. Cat am rulat-o in afară, nu a avut probleme.
    Last edited by crater; 28 April 2012, 11:57. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    da dute acolo sa vedem ce zice testerul

    Comment


    • #3
      in primul rand verifica bujiile,daca sunt bune atunci puneo pe test,bafta

      Comment


      • #4
        cand ai schimbat injectoarele, ai schimbat si pompa de injectie ?

        Comment


        • #5
          Salut,
          Am postat ieri, dar văd că a dispărut replyul.

          Citeste in intregime primul post al tau, din acest topic. A fost realizata o jonctiune automata (datorita anumitor timpi) a celor doua posturi.

          A verificat tatăl meu si prinsese aer pe instalaţie. A amorsat o ceva timp cu burduful de plastic si apoi ajungea motorina in pompă de injectie. Inainte de asta am desfăcut filtrul de motorină si scos apa daca era.. oricum a curs putin după ce am desfiletat orificiul.
          Apoi s au măsurat electrovalvele si primesc curent dar si electrovalva in sine.
          Din pompa de injecţie iese motorina doar pe retur. Nu scoate către injectoare.

          Cred că buba e pompa de injecţie Delphi.
          Din păcate am întrebat la un magazin si costa 28mil

          Cat am fost plecat din tara nu am avut probleme. Cum am venit înapoi, in ultimele 4 luni am alimentat de 4 ori la Omv berceni si de atunci si problemele.
          Toată instalaţia de alimentare inclusiv cele 4 injectoare s-au schimbat la 21.000 km. Acum are 62k.

          Am tractat-o la reprezentanţa si o vor verifica luni.

          Mersi!

          Salut,
          Scuze că nu am verificat că s au unit post-urile.Am intrat pe site prin mobil, când eram afara I bătea soarele in ecran...


          Referitor problema, s-a rezolvat fără înlocuire piese. Cauza a fost pompă injecţie blocată cu parafina.
          Am inlocuit si filtrul motorină că cel vechi pus la reprezentanţa Tulcea, nu avea senzor de apă. O să le dac o reclamaţie.

          Bine că am fost la reprezentanţa că poate geamgii de la service de cartier poate ma puneau sa o înlocuiesc.

          La reprezentanţa au curăţat instalaţia de la filtru la injectoare. Au pus teste din calculator si conectat o soluţiei in tuburi direct conectate in injectoare si retur. Nu au ieşit mizerii. Apoi au conectat pompa de injecţie cu tur retur într-o conservă de 330ml de lichid renault de curatat injectoare.

          Acum am băgat 30l de la Rompetrol peste ce era in rezervor.
          In principiu n-a costat 390ron cu tot cu schimbat filtru motorină, la rent car service litoral constanta.
          Last edited by crater; 30 April 2012, 11:17. Reason: Automerged Doublepost

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google