Si ce stil de condus ai adoptat pt tras rulota?
Intra Greu In Viteza
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sa nu uiti ca tu ai diesel. adica ai un ambreiaj care tine vreo 250 Nm stock si tu ai doar vreo 160Originally posted by jambon View PostEu car rulote de pana la o tona de ani de zile prin tara,am 250 de mii si imi intra foarte bine in viteza,depinde foarte mult cum mergi,eu nu cred in faza cu norocul nu exista asa ceva mai ales ca piesele sunt originale pe masina.
Altii nu merg nici 100 de mii cu chitul original si fara sa traga rulote dapai 250
)
Comment
-
la niste frane de motor mai agresive (fara a se apasa pe acceleratie la retrogradare, ci dat drumul la ambreiaj animalos), oarecum s-ar putea ajunge cu discul in asa stare. sachs vad ca are si 2 arcuri mai 'heavy duty'
asta-i mai bine pt mers f. agresiv.
nici valeo nu-i chiar cel mai prost ambreiaj posibil, dar din poze tot sachs as alege.internal combustionizer
Comment
-
Acum 1 saptamana am schimbat uleiul in cutia de viteze .. am facut o poza pe gaura unde se pune ulei in cutie .. azi am observat in poza (dreapta jos) o mica crapatura... este vro problema .. este fisura sau de la material ?Attached Files
Comment
-
Nu sunt urme de la turnare. Daca te uiti atent vezi in stanga fisurii (e fisura de suprafata...sa speram) vezi urme clare de lovire.Originally posted by mariusnicolae View PostDaca e ceea ce am incercuit eu cu rosu, nu e fisura, sunt urme ramase de la procesul de turnare.
Cat timp merge OK cutia, nu e nimic de ingrijorat.
Comment
-
Acolo zic eu ca e lovita, la alama nu are cum sa apara fisuri din turnare/prelucrare. Daca era fonta era altceva.Attached Files
Comment
-
daca era o fisura nu tinea pana acum ,alama se rupe foarte repede cand este fisurata,dar are o mare rezistenta la frecare/uzura,acolo sunt bavuri din turnare,deci nu ai de ce sati faci griji,nu sunt singurele cutii de viteza care au bavuri pe furci,ele se prelucreaza in zona unde intra pe mansonu sincron si pe tija de selectare
Comment






Comment