Probleme Sonda Lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by lenush64 View Post
    Nu vad cine ar putea fi acei "nimeni"... Pe cei din service,nu-i agreezi,iar pe forum,nu se inghesuie lumea sa-ti dea solutia salvatoare.Iti ramine speranta! Bafta! Referitor la pretul de 120,pe original,cred ca e o gluma,sau o fi prins o lichidare de stocuri(glumesc desigur)...
    Pretul nu e nici o gluma atata timp cat au cumparat colegi de la mine si sunt De origine . Si nu e nici singurul reper care bate la ochi cu pretul.
    probabil am sa ridic pretul putin la 2 din cele 4 modele de sonde - tocmai sa nu se inteleaga ca vand aftermarket.
    Cat ce priveste problema lui johnydanut - am vorbit la telefon si ramane sa se lamureasca mai bine - poate e o problema de cablaj sau din alta parte.
    Daca era din bucuresti sau imprejurimi se rezolva 100/%. Pt am niste baieti capabili si nu pleaca masina fara sa se rezolve problema.

    Comment


    • #47
      probabil am sa ridic pretul putin la 2 din cele 4 modele de sonde - tocmai sa nu se inteleaga ca vand aftermarket.
      - solutie tipic romaneasaca,in loc sa cauti si sa preziti dovezile ca sunt de origine...,tu maresti pretul...! Originala dovada!

      Invatati si folositi functia QUOTE.
      Last edited by IancuMIC; 8 November 2014, 19:17.

      Comment


      • #48
        .....

        O solutie romaneasca pentru o afirmatie romaneasca
        In mod sigur esti unul din aceia care cumpara doar de la reprezentanta dacia ca acolo sunt piesele originale .
        Primele dovezi sunt la rubrica feedback-uri
        Si la ce dovezi te astepti? Poze ? Filmulete ?

        Comment


        • #49
          Dupa reactie,se confirma ceva...,ceva! Daca te simti jicnit de afirmatia mea,oarecum in gluma...,eu,imi cer scuze!

          Comment


          • #50
            schimba benzina,sterge eroarea din bord si mergi 100de km si vezi daca se mai aprinde.eu asa am facut si a fost ok.

            Comment


            • #51
              Salutare.In legatura cu sonda asta...nu sunt foarte priceput in domeniu insa am avut cateva incidente in legatura cu ea.Si eu am avut in bord aprins martorul care are legatura cu sonda,insa s-a stins cand am pus-o p tester.Insa alta e problema ...din cauza unei pietre sau altceva sonda care se afla pe langa teava de evacuare gaze(nu stiu care sonda e pt ca am inteles ca sunt 2) a fost avariata si nu mai functioneaza.E doar prinsa acolo,sa incercat repararea ei dar fara succes.Tipu din reprezentatnta a spus ca nu e grav si merge si fara ea insa din cate am citit e adevarat ca poate creste consumul fara sonda asta? Pana acum avantajul a fost ca nu mai era riscul sa mi se aprinda martorul acela,nu m-am gandit si la consum...Ce parere aveti?
              Slow & Safe

              Comment


              • #52
                Eu nu cred ca ai sonda lambda 2(aval) defecta si martorul din bord este stins.Intradevar nefunctionarea sau functionarea incorect a oricarei sonde,duce la marire de consum combustibil...

                Comment


                • #53
                  Salutare Loganisti
                  Am si eu o problema cu sonda lambda aval la un logan 1.4 mpi
                  problema e ca sonda nu primeste alimentarea de la ecu ,adica nu am tensiunea de alimentare intr-e plus si minusul care vine din ecu.
                  An anulat minusul din ecu si am luat de pe caroserie la masuratoare cu multimetrul sonda da un semnal cuprins intre-e 80-920 mV.
                  Am conectat ddt2000 si cand am citit parametrii sondei am constatat ca nu se modifica deloc valoarea fiind inghetata la 904.85 mV
                  Ce ma sfatuiti sa mai verific
                  Multumiri anticipate

                  Comment


                  • #54
                    Plusul si minusul ce vin din ECU,alimenteaza rezistenta de incalzire a sondei(fire albe pe sonda).Pe celelalte 2 fire pleaca semnal de la sonda la ECU,semnal generat de sonda(0,1-o,8v ;in mod normal semnalul are valoare de aproximativ 0,450v).In speta prezentata,pe semnal sonda,calculatorul vede,circuit intrerupt/scurtcircuit la plus,acest lucru trebuind a fi verificat,in cunostinta de cauza...
                    Last edited by lenush64; 31 May 2015, 12:28. Reason: x

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by lenush64 View Post
                      Eu nu cred ca ai sonda lambda 2(aval) defecta si martorul din bord este stins.Intradevar nefunctionarea sau functionarea incorect a oricarei sonde,duce la marire de consum combustibil...
                      eu am avalul cu rezistenta zero (pe tester) si amontele in parametri. Fara martor in bord aprins. Si da, am consumul simtitor marit, de aceea m-am si dus la tester. O s-o schimb zilele astea, si revin sper eu cu vestea buna ca s-a redus consumul.

                      Comment


                      • #56
                        Testul se face cu motor in regim termic...,rezistenta sondei se verifica cu ohmetru la cupla acesteia in stare demontata,iar starea catalizatorului si functionarea incorecta(din cauza ei sau cauze externe) a primei sonde,influienteaza functionarea celei de a doua sonde.O verificare competenta si o interpretare corecta a semnalelor sondelor,elimina posibilitatea de a cheltui inutil...,ceva bani! Atentie la sonde lambda, "lenese", "puturoase",ce nu apar in coduri de eroare,dar functioneaza incorect...

                        Comment


                        • #57
                          am si eu o intrebare!

                          am mersul sacadat la peste 2000 rpm.

                          am facut itp-ul acum cateva zile si mi-au zis ca nu pot sa-mi faca testul pentru fum.

                          inca nu am apucat sa fac un tester, ii posibil sa fie sonda defecta?
                          http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                          Comment


                          • #58
                            Și ITP ai luat-o, asa-i? Pe blat, bineînțeles, ca altfel nu-mi explic cum de nu ti-ai facut verificarea la noxe, care e obligatorie, "proba eliminatorie".
                            Și eu am făcut ITP saptamana trecuta. Am așteptat vreo 1,5h în fata atelierului. Inițial, nu mi-au ieșit noxele, fiind motorul rece. După ce a ajuns la 4 linii apa, mi-au ieșit noxele fara probleme.

                            Verifica boujiile, fisele și bobina.

                            Comment


                            • #59
                              am valoare peste limita la sonda lambda, dar nu cu mult. linia de evacuare a fost indreptata de 2x deci posibil sa fie fisurata pe undeva. dar am facut verificarea cu benzina lukoil in rezervor. care ar putea sa fie problema acestei valori ridicate? bujiile au fost schimbate cu 2-3 zile inainte. revizii la an, distributia la km inainte de 4 ani, trage foarte bine, nu am martori aprinsi, deci nu se pune problema de defectiune. repet, poate fi din cauza benzinei de la lukoil?
                              LE: valoarea este ~1,074 +cateva miimi cu motorul turat. la ralanti este ok valoarea.
                              Last edited by bogdan_1984; 18 July 2016, 09:02.
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Salut, la care lambda te referi si ce valoare are?

                                Daca ai DDT pune in screenshot aici, sunt destui care se pricep ( nu ma refer la mine )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google