Nu Merg Stopurile

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Merg Stopurile

    salut! revin si eu cu o problema la loganul meu, si anume: nu se aprind stopurile cand apas frana. ce trebuie sa verific? merg pozitiile, semnalizarea, mersul inapoi, tot tot, doar cand apas frana nu se aprind stopurile. ( nici cel din masina de langa luneta ). siguranta e buna, nu e arsa, si din cate am citit in manualul masinii pe aceeasi siguranta e pus si mersu inapoi care se aprinde. sfatuiti-ma la ce sa ma uit, ce sa verific mai repede.

  • #2
    Contactorul de stopuri frana de la pedala.

    Comment


    • #3
      si cum as putea sa verific treaba asta? nu am umblat niciodata p'acolo..daca poti sa imi explici putin, ti-as fi recunoscator

      EDIT: am gasit pe net ce si cum e acolo..intrebarea e cam cat ar costa un dala nou, banuiesc ca s-a stricat al meu...altceva ce sa aiba
      Last edited by cTn26; 11 June 2012, 21:36.

      Comment


      • #4
        Cel mai bine probeaza cu piesa unui prieten sa vezi daca merge....numai sa fie tot diesel, ca e cu 4 pini, benzinarul are doar doi pini.
        Daca e de acolo iei altul si gata.
        Daca tot nu merge, nu ai dat bani degeaba pe piesa, si trebuie sa cauti defectul in alta aparte.
        Cred ca e pana in 50 de lei un rahatis din ala.

        Comment


        • #5
          De obicei se mai intampla sa mai ramana blocata tija contactorului. Da-l jos, curata-l cu spray de contacte si apoi verifica.
          E foarte usor de dat jos, nu e mare filozofie.
          Ca sa-l verifici, cel mai indicat este cu un aparat de masura - sa vezi daca are continuitate la cea mai mica apasare.
          GL-22-TOF

          Comment


          • #6
            am fost cu ea la un service din oras si am schimbat contactorul. m-a costat 85 de ron :|, dar am observat ca trebuie sa apas frana la maxim sa se aprinda stopurile. ce trebuie sa fac, ca atunci cand ating frana sa se aprinda? cum il reglez mai exact?

            Comment


            • #7
              Cred ca s-au jucat cu el inainte sa-l monteze si l-au montat apasat complet, cupleaza doar la capatul cursei.
              Ar trebui sa-i scoti tija afara cat permite si apoi la apasarea pedalei ar trebui sa se autoregleze.

              Comment


              • #8
                Nu se autoregleaza; se trage pur si simplu afara tija, pana vine in contact permanent cu pedala; operatia se face cel mai bine cu contactorul scos(rasucire si scoatere)
                Originally posted by danielliviu View Post
                Ca sa-l verifici, cel mai indicat este cu un aparat de masura - sa vezi daca are continuitate la cea mai mica apasare.
                e taman invers; cand este eliberat se face contactul, iar la apasare deschide.
                Last edited by IancuMIC; 14 June 2012, 21:27.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Scuze, nu mai tineam minte exact cum era.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • #10
                    La 15.000 km am avut problema asta cu contactorul sau cum s-o numi ,se afla intre pedala de frana si caracasa de sub volan ,am cumparat atunci contactorul de la un magazin de piese auto si l-am montat singur aici vreau sa atrag putin atentia ,piesa respectiva se monteaza pur si simplu si dupa ce se actioneaza frana in regim normal se regleaza automat deci nici un reglaj nu se face inainte de a se monta .

                    Comment


                    • #11
                      Reglajul de care se vorbea, sa se aprinda stopurile la o "ciupire" a pedalei se face prin interventie directa, nu cu autoreglare; eu personal le-am reglat la 1.4, se aprindeau un pic tarziu.
                      Recomand sa se aprinda stopurile inaintea franarii propriu-zise.
                      Apropo; ai verificat sa vezi care e momentul cand se aprind stopurile la actionarea pedalei de frana?
                      Last edited by IancuMIC; 14 June 2012, 23:30.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Ma rog, eu stiam ca se regleaza singur, dar nu asta e important, important e sa-si rezolve colegul problema.
                        P.S.: foarte pertinenta observatia de a regla aprinderea anticipata a stopurilor, poate conta mult intr-o situatie de urgenta.

                        Comment


                        • #13
                          La primul Logan se aprindeau destul de tarziu; dupa o vreme am observat ca nu e in ordine pentru cei din spate, mai ales la mersul urban din aproape in aproape asa ca am prins curaj si mi-am bagat urechile sa vad ce si cum.
                          La 16v l-am reglat asa incat la o f. mica apasare, se aprind stopurile; de multe ori folosesc asta sa-l avertizez pe cel din spate care vine prea aproape, fara sa franez efectiv; incercati si observati reactiile celor din trafic si o sa vedeti ca nu e rau.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Ai aici tutorialul despre problema ta
                            Din momentul in care am primit masina am avut aceasta problema. Abia cand dadeau rotile sa se blocheze se aprindeau stopurile de frana de pe...
                            Loganu' regele taxiurilor.

                            Comment


                            • #15
                              Daca nu citesti decat ultimul post n-ai cum sa afli sensul discutiilor; tu ai inteles ca as avea o problema legata de contactorul de stop?
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google