Rontait Ca De Rulment Cand Functioneaza Aerul Conditionat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rontait Ca De Rulment Cand Functioneaza Aerul Conditionat

    Am urmatoarele intrebari legat de functionarea aerului conditionat.

    1) Cablul ambreiaj. Cand aerul conditionat nu functioneaza nu apar vibratii in pedala. In momentul in care pun aerul conditionat in functiune, la debraiere se simt vibratii destul de mari pe pedala, transmise prin cablul de ambreiaj. Atunci cand este pornit AC si ma uit in blocul motor, furca si cablul trepideaza de parca au parkinson. Este normal?

    2) Rontait ca de rulment cutie viteza. Cand AC nu functioneaza, apasand sau eliberand pedala de ambreiaj se aude un mic zgomot, este de la rulment si nu am auzit sa fie logan silentios in aceasta privinta. In momentul in care pun aerul conditionat in functiune zgomotul devine mai intens, la aceeasi apasare pedala ambreiaj nu se mai aude rontaitul. Este normal? Compresorul AC are vreo legatura cu pedala de ambreiaj? Sau sa o luam altfel, poate amplifica compresorul AC rontaitul de la cutia de viteze?

    Scuze ca am postat aici, dar am tot cautat prin zeci de mesaje si nu am gasit nimic.
    Last edited by Winnie; 22 June 2012, 22:53.

  • #2
    1) La pornirea ac-ului motorul trepideaza ceva mai tare + mai porneste si ventilatorul de la radiator pe treapta 1 si in anumite situatii pe treapta 2.Deci ar fi normal sa simti niste vibratii mici (cat de mici ? nu pot detalia aici). Dar accelaratia nu trepideaza usor si ea ?

    2) Rontait ca de rulment cutie viteza =>pinioanele din cutie cu rulmentii care sunt.
    Cand apesi ambreiajul se trage de "furca", disc... se decupleaza cutia de viteze si in felul asta se face liniste in cutie (nu mai sunt pinioane care se invart). Cand pornesti ac-ul, nu mai auzi zgomotul respectiv, deoarece e altceva care face galagie mult mai mare (punctul 1).

    Comment

    Working...
    X
    Anulare DPF
    Politica de Securitate Google