Descarca Bateria Extrem De Repede

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Descarca Bateria Extrem De Repede

    Salutare, am si eu o problema de cateva zile .... imi descarca bateria extrem de repede , problema a aparut dupa ce am schimbat radiatorul de AC . Am dat jos bara, prot. metalica si ventilatorul . Am verificat de nenumarate ori mufele si sunt toate la locul lor si intregi.

    Am pus aparatul de masura pe borne si alternatorul incarca 12.8 . Am tinut-o 1 ora pornita , apoi a pornit de 2 ori in decurs de 20 de minute.... a3a oara nu a mai vrut nici batuta .

    Am verificat toate sigurantele si sunt OK
    Masina porneste doar cu curent de la alta masina chiar si dupa 5 secunde de la conectarea cablurilor.


    Nu imi pot da seama de la ce sa fi aparut aceasta problema .

    Consumatori nu am deloc .. doar dupa ce armez masina are un mic consum de 120 mAh

    O chestie foarte ciudata ....ieri dupa ce am stat cu bateria pe redresor 24h cand am pus-o pe masina ... a facut un clanc si a murit ..... azi am zis hai sa incerc sa mai pun bateria o data.... si a pornit la sfert
    Interactive Design Lights & Sound <- click

  • #2
    Ai incercat cu alta baterie ?
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Pune aparatul de masura pe ea si vezi ce voltaj indica atat cu motorul oprit cat si in timp ce pornesti motorul.
      Oricum, bateria e dusa. cel putin un element are probleme. Incarcarea cu motorul pornit trebuie sa fie peste 13,8V.

      Apropo, asigura-te ca si bateria de 9V a aparatului de masura este in stare buna.
      GL-22-TOF

      Comment


      • #4
        Eu am patit vara trecuta la fel ca tine, si problema era la masa de pe caroserie...facea si nu facea contact...:P
        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

        Comment


        • #5
          Originally posted by pirvu_alex View Post
          .......................
          Am pus aparatul de masura pe borne si alternatorul incarca 12.8 . Am tinut-o 1 ora pornita , apoi a pornit de 2 ori in decurs de 20 de minute.... a3a oara nu a mai vrut nici batuta .
          .............................................

          Consumatori nu am deloc .. doar dupa ce armez masina are un mic consum de 120 mAh

          O chestie foarte ciudata ....ieri dupa ce am stat cu bateria pe redresor 24h cand am pus-o pe masina ... a facut un clanc si a murit ..... azi am zis hai sa incerc sa mai pun bateria o data.... si a pornit la sfert
          Pe langa problema care o ai, alternatorul nu incarca bine, trebe sa fie un pic peste 14V.

          Verifica daca n-ai tras de vreun fir de la alternator cand ai lucrat.

          Si in ultima instanta...schimba bateria (cati ani are??)

          Comment


          • #6
            la tensiunea aia, clar, nu iti mai incarca alternatorul. posibil sa fie ok bateria.

            Comment


            • #7
              1) 12.8v cu motorul pornit e ca si cum nu-ti incarca alternatorul! vezi sa fie legata mufa la alternator, poate cand ti-a schimbat radiatorul de ac nu ti-a bagat mufa la loc in alternator!

              2) 120 de mah consum in stand-by e mult! daca iti cum peri baterie noua si iti gaseste peste 40-50 de mah consum in stand-by nu iti acorda garantia! vezi ce iti consuma atat! poate ai casetofonul legat direct, fara contact!

              Comment


              • #8
                Eu garantez ca a masurat consumul cu o plafoniera aprinsa sau lumina din portbagaj.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  Lipsa incarcare.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    am incercat cu 3 baterii iar alternatorul este in spate deci nu are treaba cu firele de legatura... maine ba duc sa schimb alternatorul. cand am masurat aveam plafoniera inchisa si masina incuiata
                    Interactive Design Lights & Sound <- click

                    Comment


                    • #11
                      si la mine a cedat bateria azi, brusc. tot asa , am zis ca e de la alternator, am oprit la peco si cand sa plec facea doar "clanc" .
                      am dus`o la un prieten si pe aparat indica doar 9 volti , a avut o moarte usoara
                      cica e posibil sa fi cazut o bucatica de plumb jos intre lamele si sa faca atingere...ceva de genu..

                      Comment


                      • #12
                        Si in iarna nu ti-a dat nici un semn de oboseala?
                        Eu stiu ca a mea e dusa ca m-a "atanetionat" de cateva ori pana acum (de vreo 6 luni...).

                        Originally posted by pirvu_alex View Post
                        ............ maine ba duc sa schimb alternatorul. .......................................
                        Nu te grabi asa. Du-te la un merster sa verifice prima data.
                        Last edited by Octavian; 29 June 2012, 09:41. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by pirvu_alex View Post
                          am incercat cu 3 baterii iar alternatorul este in spate deci nu are treaba cu firele de legatura... maine ba duc sa schimb alternatorul. cand am masurat aveam plafoniera inchisa si masina incuiata
                          nu stiu exact cum e la logan(pt ca nu m-am lovit inca de aceasta problema), dar sunt convins ca se poate schimba DOAR releul regulator! nu are rost sa schimbi alternatorul! mergi la cineva care se pricepe sa ti-l verifice!
                          nu ai spus de cat timp ai bateria....

                          Comment


                          • #14
                            Grupul redresor impreuna cu diodele pentru excitatie constituie un modul seperat de regulator; schimbi regulatorul numai daca esti convins ca acesta este vinovat de lipsa tensiunii debitate de alternator.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              pai da, dar nu schimbi alternatorul cu totul daca ai arsa o dioda sau releul regulator! trebuie verificat! depinde cat se pricepe fiecare!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google