Sunet de la directie, volan stramb, trage dreapta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunet de la directie, volan stramb, trage dreapta

    Salut! Am si eu o problema de troncaneala usoara...am avut pe dreapta un amortizor distrus...si le am schimbat pe ambele (Monroe pe gaz) cu tot cu pivoti si capete de bara(Bilstaine) si placute(TRW)...si am facut si unghiurile la un nea mecanic cu multa experienta....si care a mai facut lucrurile astea pe logan...in fine....unghiurile le a facut la ata...dar dupa, tot tragea dreapta...daca las volanu...pe loc drept masina se duce in dreapta trebuie sa il tin putin inclinat ca sa mearg drept...si am mai observat ca la amortizorul din dreapta mansonul ala din cauciuc care vine pe langa amortzor era varza...distrus complet...taiat...si inca ceva...in tot timpul asta...dupa ce am facut schimbarile respective se auzea un scartait la flanse cred(ca si astea au fost schimbate impreuna cu rulmeti) care am observat ca erau putin mai departate de clopotul unde sunt prinse decat cele de dinainte..oare pt ca sunt mai tari amortizoarele...si le impinge??...eu vreau sa stiu de ce imi tot trage dreapta...o fi ceva la roata,amortizor..sau de la biela de directi...cutia de dir?......Multumesc!

  • #2
    din ce spui tu, masina pare sa fi fost lovita, altfel nu se justifica julirea acelui manson de cauciuc de pe telescop.
    n-ai schimbat bielete bara stabilizare, bucsi bara stabilizare, bieleta directie, bucsi brate/bascule.
    nenea ala priceputul cu ata, se pare ca nu e atat de priceput, nu exista sa traga masina in dreapta. eu am schimbat toata directia(mai putin caseta, arcuri si telescoape), aveam volanul stramb urat de tot, dar nu tragea in nici o parte(poate am fost eu norocos).
    deci dute din nou la nenea meseriasul si spune-i ca trage si e stramb volanul. daca e meserias, ti-ar putea spune daca este vre-o piesa uzata si acela este motivul volanului stramb si trasul intr-o parte.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      O geometrie computerizata,sunt tolerante de mm care nu se fac cu ata
      "light up the darkness" Bob Marley

      Comment


      • #4
        iti trage intr-o directie in momentul in care paralelismul rotilor este perfect insa nu mai e centrat si cu caseta de directie. Chiar de rotile stau perfect pe sosea, trebuie sa tragi putin in stanga sau dreapta din volan pentru a merge drept. Faptul ca "trage stanga sau dreapta" nu inseama ca ea chiar trage in directia aia ci caseta de directie tinde sa pastreze volanul perfect la orizontala astfel tu ai volanul orizontal dar directia cu totul spre stanga sau dreapta.

        Nu stiu daca intelegeti ce spun dar acum am gramatica de guta la mine, probabil din cauza caldurii...

        vezi ca troncanit foarte fin iti mai da si caseta de directie; chiar azi am strans putin de surubul ce strange cremaliera si a disparut bataia metalica ce-mi venea pe coloana de directie, mare atentie insa la strangerea lui pentru ca iti blocheaza cremaliera si da prea in greu pompa de servo.

        cat despre geometrie ... decat cu ata mai bine strang eu la ochi turele de la capul de bara si bieleta, n-ai nicio siguranta
        mergi sa o puna pe computer ca altfel ....
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          827sam unde vine surubul ala care strange cremaliera,nu stiam ca au si astea pe servo?Volanul la drum prost are voie sa vibreze sau e caseta de vina?
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • #6
            are surub in care intra un imbus de 10, volanul n-are voie sa vibreze, daca ai sunete metalice strangi de surubul ala cum ar veni cam de la ora 12 a ceasului pana la ora 14
            vine pozitionat sub pedalier pe exterior, in partea stanga a casetei de directie, loc foarte stramt pentru ca e astupat de cadrul motor, cauta o poza pe net sa intelegi
            ziceau ca are si o siguranta ce tine surubul insa la mine s-a insurubat direct
            ai nevoie de un imbus foarte mic ca n-are loc sa intre...la diesel e electrica si nu stiu cum e. Insa la hidraulica are surub de reglaj
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              Multumesc in primul rand pentru raspunsuri si imi cer scuze ca am facut spam...Cristi ma simt onorat ca mi ai raspuns tocmai tu la mesaj...iti urmaresc clipurile de pe blog..f tare tine o tot asa...si in leg cu problema mea...acolo nu a fost lovita..ce am observat ca mansonul ala de cauciuc statea foarte strans de amortizor...ca si cum a fost bagat cam fortat...problema nefiind prezenta si in partea stanga...am sa fac o poza si am sa o postez ca sa iti dai seama cat de cat...oricum cred ca am sa merg la un service "profesionist" :P sa imi regleze directia...da sa vada intai de la ce e..ori unghiul nu e facut bine...ori de la bieleta...ori din cutia de directie....aa si inca ceva...eu ma gandeam ca nu cumva sa se fi dus deja amortizorul:-|...abia ce le am schimbat am mers doar vreo 500 d km cu ele si sa troncane?!...or fi drumulrile nashpa pe unde ccircul eu...dar merg usor pe unde ii rau si tocmai de asta am luat mai rigide...sa tina mai mult...cred...ms!
              Last edited by RadooVL; 11 July 2012, 00:21.

              Comment


              • #8
                Am revenit dis de dimineata cu pozele...wink4:
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Verifica toate suruburile si piulitele de la directie. Precis ai vreunul sau mai multe nestranse. Lasa caseta in pace ca nu cred ca vine de acolo zgomotul. Doamne ajuta...

                  Comment


                  • #10
                    pozele 2, 3 si 4 e normal, ca sa zic asa. la unele acea distanta e mai mare, la altele e mai mica.
                    poza 1... nu stiu ce sa zic, e dubas tare cum s-a rupt el acolo. oricat de greu ar intra acel manson, n-ai cum sa-l rupi in acel loc.
                    te duci la un service ce regleaza geometria rotilor care au mecanici suficient de instruiti sa detecteze si uzuri pe undeva pe la vre-o piesa.
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #11
                      827sam nu am sunete metalice doar problema cu trepidarea volanului la drum accidentat,de piatra de exemplu .Deci aproximativ un sfert de tura in sensul acelor de ceas,mersi

                      crististreulea daca e vreo piesa pe duca nu se poate face geometria sau cel putin nu iese bine,stiu asta fiindca eu am avut problema cu pivotul de pe dreapta
                      Last edited by john Q; 11 July 2012, 09:53. Reason: Automerged Doublepost
                      "light up the darkness" Bob Marley

                      Comment


                      • #12
                        Aha..ok...dar eu abia am schimbat pivotii...posibil sa fie de la altceva...maine cred ca am sa merg in service...am sa revin cu mesaje...ms!

                        Comment


                        • #13
                          misca de roata si daca auzi joc in directie intai verifica bieletele si capetele de bara, daca sunt ok, treci la cremaliera, strange foarte putin din surub si se va rezolva
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 827sam View Post
                            are surub in care intra un imbus de 10, volanul n-are voie sa vibreze, daca ai sunete metalice strangi de surubul ala cum ar veni cam de la ora 12 a ceasului pana la ora 14
                            vine pozitionat sub pedalier pe exterior, in partea stanga a casetei de directie, loc foarte stramt pentru ca e astupat de cadrul motor, cauta o poza pe net sa intelegi
                            ziceau ca are si o siguranta ce tine surubul insa la mine s-a insurubat direct
                            ai nevoie de un imbus foarte mic ca n-are loc sa intre...la diesel e electrica si nu stiu cum e. Insa la hidraulica are surub de reglaj
                            ma poti ajuta cu o poza (daca ai), unde gasesc exact acel surub? (inca nu m-am bagat sub masina, recunosc. fac asta zilele urmatoare).
                            am servo hidraulic, volanul nu vibreaza aiurea, dar la denivelari nu f. mari se aud niste zgomote metalice (un zbarnait cumva).
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • #15
                              exact asta e pozitia casetei de directie montata pe masina, in stanga ai surubul cu cap imbus de 10, vine montata un pic mai lasata spre spate, cu capul surubului acoperit de cadru motor.
                              Attached Files
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google