Problema Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am rezolvat problema definitiv acum, Sonda lambda universala are incalizitorul slab, la relantiu, dupa o perioada lunga de stat, sonda se raceste, incalzitorul are 5 ohmi, prea putin, cea veche care avea senzorul defect avea 25 ohmi, DECI LUATI MARE TEAPA CU SONDELE UNIVERSALE, daca avea macar 10 ohmi mergea perfect.

    Comment


    • #17
      Mda ..multa bataie de cap..ptr. un senzor etc...bine ca ai descoperit ce are..si ne bucuram ca ne-ai expus problemele aici..sa invatam si noi cam ce si pe unde sa umblam inainte..ca sigur mai avem colegi care au probleme asemanatoare...sa te bucuri de masina cat mai buna...
      Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

      Comment


      • #18
        Originally posted by claudiualex View Post
        Am rezolvat problema definitiv acum, Sonda lambda universala are incalizitorul slab, la relantiu, dupa o perioada lunga de stat, sonda se raceste, incalzitorul are 5 ohmi, prea putin, cea veche care avea senzorul defect avea 25 ohmi, DECI LUATI MARE TEAPA CU SONDELE UNIVERSALE, daca avea macar 10 ohmi mergea perfect.
        Tu te referi la sondele ce trebuie sa le pui mufa de la sonda veche?
        Si eu am schimbat sonda1 si am pus de import(120lei).Dar nu e universala, e pentru logan euro3.
        Am intrebat sa stiu la ce sa ma astept de la sonda asta.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #19
          Da, trebuie pusa mufa de la sonda veche si nu merg cositorite, cred ca sunt din otel inoxidabil, le-am legat cu legatura de lustre, nu stiu cum ii spune, este un patrat din plastic cu un surub la intrare si unul la iesire.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google