Defectiuni ciudate (Injectie, Aer C., Motor etc.); R = ECU defect/contacte imperfecte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    La mine in prima faza au aparut erorile cu consumul, care disparea brusc si erau afisate doar liniute, apoi treaba cu ventilatorul, intr o dimineata cand am pornit motorul a plecat ventilatorul pe treapta 2, parca mai aveam un motor pornit, am inlocuit si eu rezistenta Gmv, apoi senzorul temperatura apa...degeaba. Multumesc inca o data pentru sfaturi si poze!
    sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

    Comment


    • #47
      Am revenit cu rezolvarea, daca tot a fost vremea buna, m-am apucat de treaba. Demontarea calculatorului a fost destul de usoara, partea cea mai grea a fost la dezlipirea lui, cam o jumatate de ora de chin, putin cate putin cu un cutter, pana am taiat acel silicon alb. La prima vedere nu am vazut vre-un defect la lipituri, cu o lupa am observat vre-o 2-3 care aveau mici fisuri, dar le-am refacut pe toate. La sfarsit am lipit carcasa cu silicon rosu de temperatura, si am prins-o in suruburi cu piulita.
      L-am montat pe masina si totul pare in regula, sper sa nu mai apara problema cu ventilatorul. Atasez si cateva poze.
      Multumesc 77sky !!!
      Attached Files
      sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

      Comment


      • #48
        Salutare,
        Am un logan 1.5 DCI de 86 cp din 2008 care este masina de la munca, masina cu 208000 km in bord care am primit-o pe mana, iar in bord nu imi apare range-ul (-----) si consumul mediu (-----), iar cat litri a consumat nu este corelat cu ce consuma masina de fapt, cateodata isi mai revine si mai apare consumul mediu de 1,9 l/100 km, range de 1900 km si asa mai departe. Mai are cateodata si un zgomot ca de bataie la injectie, o banuiesc eu dar nu tot timpul.
        Este problema cu ECU?
        In rest masina trage bine, nu da cu fum, are o pornire mai greoaie, adica invarte demarorul de 7-10 ori pana porneste, asta doar dimineata, cand e cald motorul o ia dupa 2-4 invartiri a demarorului, are un consum facut la pompa de 5,5 mers in Bucuresti 60 %.
        Ce este de facut, sau de unde sa incep, ma poate ajuta cineva cu o indrumare?
        Multumesc

        Comment


        • #49
          Salutare,
          Am un logan 1.5 DCI de 86 cp din 2008 care este masina de la munca, masina cu 208000 km in bord care am primit-o pe mana, iar in bord nu imi apare range-ul (-----) si consumul mediu (-----), iar cat litri a consumat nu este corelat cu ce consuma masina de fapt, cateodata isi mai revine si mai apare consumul mediu de 1,9 l/100 km, range de 1900 km si asa mai departe. Mai are cateodata si un zgomot ca de bataie la injectie, o banuiesc eu dar nu tot timpul.
          Este problema cu ECU?
          In rest masina trage bine, nu da cu fum, are o pornire mai greoaie, adica invarte demarorul de 7-10 ori pana porneste, asta doar dimineata, cand e cald motorul o ia dupa 2-4 invartiri a demarorului, are un consum facut la pompa de 5,5 mers in Bucuresti 60 %.
          Ce este de facut, sau de unde sa incep, ma poate ajuta cineva cu o indrumare?
          Multumesc

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google