Probleme Electrica Logan 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Electrica Logan 1.4 Mpi

    Salut...problema sta in felul urmator:dupa ce am parcat masina am lasat-o in viteza a 3-a,iar pe seara cand mam urcat in ea sa plec am uitat sa o scot din viteza si fara a apasa ambreiajul am dat sa pornesc si mia murit motorul!Am luat contactul si l'am pus iar...tot bordul palpaie...n'am claxon,alarma,nimic ...am reusit sa o pornesc inpinsa si la frana tensiunea scade!Am oprit masina dupa 20 min de plimbare in speranta ca se incarca si dupa ce am oprito am vrut iar sa pornesc si la fel!Un sfat ceva va rog!

  • #2
    e simptomul clasic de baterie "kaput". incearca cu o alta baterie, sunt aproape sigur ca va merge fara probleme. asa ceva asemanator am patit si eu, seara am oprit-o, dupa ce-am venit de la munca si acolo pornise la sfert de cheie, dimineata n-a mai vrut si pace.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      clar bateriaschimb-o, numa bine ca vine si geru...
      sigpic
      Experienta in asigurari de peste 5 ani.

      Comment


      • #4
        am sa merg sa cumpar alta baterie!!abea ce am schimbat parbrizul!vroiam sa iau casetofon si cauciucuri de iarna!mai tre sa astepte )) Merci mult baieti!Stima

        Comment


        • #5
          nu-ti cumpara inca baterie, mai intai fa o proba cu a unui vecin, prieten, frate, cumnat, etc...
          faptul ca simptomul e de baterie moarta, nu inseamna musai ca 100% aia e. cum am zis, e foarte probabil ca totusi bateria sa fie vinovata, dar nu elimina din start orice alta posibilitate. fa proba, convinge-te, apoi cumpara alta, daca e cazul.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            exact, poate ai un scurt undeva si o descarca...zic si eu
            sigpic
            Experienta in asigurari de peste 5 ani.

            Comment


            • #7
              am incercat o alta baterie de la un prieten si merge!a mea la el nu merge iar acel indicator este verde!Logic nu trebuia sa fie rosu daca bateria era moarta?

              Comment


              • #8
                Indicatorul nu se face rosu, se face negru daca denistatea electrolitului scade. Daca scade nivelul de electrolit, dar densitatea e buna atunci ochiul ramane verde, dar nu mai ai tensiune in baterie.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  pa si bine daca nu mai am tensiune in baterie o pot incarca??ma mai duce asta??sau trebuie neaaparat sa imi cumpar alta?

                  Comment


                  • #10
                    Poti incerca sa o pui pe redresor vreo 12 ore si vezi ce se intampla dupa aia. Eventual verifica si nivelul electrolitului. Daca e un redresor destept, o sa-ti arate daca bateria primeste curent sau nu.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #11
                      mama mama 12 ore )) cel mai bine incerc sa fac rost de bani sa cumpar una noua si gata! Merci ma baieti pentru tot !!

                      Comment


                      • #12
                        incearca altceva, curata bine bornele, dar foarte bine...ceva de genul am patit si eu...eu am lasat-o vreo 3 saptamani fara baterie si cand am vrut s-o pornesc, puneam contactul si cand sa dau cheie licarea tot bordul...cu alta baterie pornea...dupa ce am curatat bornele a fost totul ok...si acum am tot aceeasi baterie!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cristyanno1 View Post
                          mama mama 12 ore )) cel mai bine incerc sa fac rost de bani sa cumpar una noua si gata! Merci ma baieti pentru tot !!
                          Bine, daca ti se pare mult 12 ore, desfa capacle alea si vezi daca electolitul este la nivel (daca nu e, completeaza cu apa distlata), apoi porneste-o cu cabluri.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am completat cu electrolit, fara sa o pun pe redresor, dar nu am facut decat sa-i prelungesc durata de viata cu 4-5 luni. Apoi a murit de tot.
                            Eu cred ca se chinuie degeaba, mai bine alta baterie.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #15
                              baieti problema se va rezolva simplu!CUMPAR ALTA!Am incercat si cu redresor...am verificat si electrolitul si tot ce se putea face pentru a o resuscita cat de cat ) si nimic!Cand am pus redresorul pe baterie am crezut ca s-a stricat redresorul de nu se aprinde nimic nimic pe el...l'am bagat in alta priza ca ma gandeam ca nu merge ) de unde bateria moarta moaarta de tot!!!Va multumesc cu stima pentru toate indrumarile si sfaturile voastre!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google