Ce Parere Aveti De Articulatia De Pe Logan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Parere Aveti De Articulatia De Pe Logan ?

    Salut : am pus aceasta intrebare ca as fii curios cate piese trebuie sa schimbam pt logan pina atinge masina 100000 de km io totusi am ajuns la capatul rabdarilor precizez ca am aproximativ 83.400 de km si am schimbat ceva la ea (la articulatie ma refer ) daca ar fii sa fac o lista ar fii urmatoarele 1 bielete 2 discuri 3 pivotii 4 bucsile de bara ar mai fii da nu stiu denumirile la toate totusii pt o masina rulata la noi mi se pare cam mult in rest numai bine si daca nu am postat cum trebuie sa ma corecteze cine e in masura este primul meu post. salutare, numai bine! :d:d:d:d

    1. foloseste semnele de ortografie si punctuatie, altfel va fi foarte greu sa intelegem din prima;
    2. nu mai posta in limbaj mirc, nu se accepta;
    3. nu scrie cu majuscule, se considera tipatura.
    Last edited by Seba; 15 June 2008, 00:39.

  • #2
    Inseamna ca ai tras bine de ea...
    Cum ai grija de ea - asa o ai. Nu exista piese care trebuie sa pice la un anumit nr de km (cum se intampla din pacate la alte masini, gen alea coreene).

    Doua Loganuri care le cunosc foarte bine: a lu' fratello (a dat-o) 1.4 - in momentul de fata are 85000 km schimbat doar un capat de bara (si ala pe garantie) si un dci al unui prieten bun cu 100000 km (acum poate mai mult, e taxi) si n-a schimbat absolut nimic la ea. Are grija la gropi ce-i drept, in rest...forja (si cu clienti in masina ) ).

    In concluzie: am o parere foarte buna.
    Tu din pacate n-ai avut grija de masina
    Last edited by Octavian; 14 June 2008, 22:32.

    Comment


    • #3
      Vorba lui octavian_30, cum ai grija de ea asa o ai.Eu cunosc un prieten care si-a luat o skoda fabia nou.Dupa vreo 15k de km a inceput sa bata un capat de bara as ca...Durata de viataa articuatiilor depinde in mare masura de drumurile pe care intri cu masina,si mai adaug si calitatea materialului din care sunt confectionate.Cauciucul acela din componenta bucselor imbatraneste mai devreme sau mai tarziu.

      Comment


      • #4
        Si cu sa mai zis foarte important cum mergi pe drumurile cu gropi. Nu castigi mare lucru daca mergi cu viteza pe gropi. Poate nu le simti prea tare ca zici ca sari peste ele dar din pacate msina le simte si le simte foare bine.

        uzura rapida apare si in momentul in care geometria masinii nu estea cea corecta. In acel moment apar forte destul de mari care altfel nu ar exista...

        mai este vorba de roti.. Cat de echilibrate sunt.
        1.5 dc

        Comment


        • #5
          Acum depinde si ce stil de condus ai. Mai depinde foarte mult si de roti. Daca iei o groapa mai sanatos geometria masinii se schimba, janta se stramba si angreneaza rand pe rand toata articulatia.
          Last edited by vitriol; 19 June 2008, 16:48.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            Eu la loganul 1.6 8v care l-am avut la 60000 km cand am dato am schimbat doar un cap de bra si pot sa va zic ca am c-am alergat masina
            sigpic

            Comment


            • #7
              Am un vecin taximetrist cu 200 000 > si nu se plange de ea.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Eu am 65.000Km, si pana acum nu am schimbat la masina de cat capetele de bara + bieletele de directie. Masina este la mine de la 43.000Km, pana atunci a fost in neamt, la tatal meu, si el facea cadastru.....Va dati seama ce drumuri forestiere a vazut masina. Deci, per total pot spune ca nu am schimbat mare lucru...Si totusi, dupa 63.000Km, doar bieletele si capetele de bara...Eu zic ca este rezonabil.Conteaza ff mult si stilul de mers, drumurile pe care mergi, si presiunea din pneuri...O presiune nu prea mare, ajuta articulatiile. Daca presiunea este prea mare, atunci cauciucul este rigid, si socurile sunt preluate 100% de articulatii.Eu bag presiunea recomandata de constructor.


                Last edited by gionik; 19 June 2008, 19:20.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Presiunea din roti este un factor foarte important. Se zice ca iarna dupa ce da zapada si raman zgrumtureii aia de gheata care se topesc foarte greu se recomanda o presiune mai scazuta pentru a proteja elementelede articulatie cat si a mari confortul la volan.

                  dar creste consumul si uzura pneurilor.
                  1.5 dc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Octavian___30 View Post
                    Inseamna ca ai tras bine de ea...
                    Cum ai grija de ea - asa o ai. Nu exista piese care trebuie sa pice la un anumit nr de km (cum se intampla din pacate la alte masini, gen alea coreene).

                    Doua Loganuri care le cunosc foarte bine: a lu' fratello (a dat-o) 1.4 - in momentul de fata are 85000 km schimbat doar un capat de bara (si ala pe garantie) si un dci al unui prieten bun cu 100000 km (acum poate mai mult, e taxi) si n-a schimbat absolut nimic la ea. Are grija la gropi ce-i drept, in rest...Forja (si cu clienti in masina ) ).

                    In concluzie: am o parere foarte buna.
                    Tu din pacate n-ai avut grija de masina
                    a rupt-o in doua....Am vazut cum merge cu ea..Asa ca,cat ar vrea sa duca articulatia doar este Dacia..
                    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google