Bocanituri in podul pedalier pasager stanga spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bocanituri in podul pedalier pasager stanga spate

    Buna ziua. Am un logan 1.4 2005 si ~=69000km.
    Problema apare, din ce am observat eu parca sub picioarele pasagerului spate stanga sau in stalpul stanga, si doar atunci cand merg pe drumuri cu gropi, sau pietroase.
    Cam ce ar putea fi?

    Si problema 2: la 70000 fac schimbul de ulei, am castigat la lukoil 4l de ulei sintetic 5w-40, unde trebuie sa schimb si filtrul de ulei? plus sonda de marsarier pentru ca nu mi se mai aprinde?(sonda sa o schimb daca tot fac schimbul de ulei), sau e alt ulei acolo?

  • #2
    Are cineva vreun raspuns!!!?A?

    Comment


    • #3
      1. poate sa fie de la bucsa de plastic de la usa soferului,verifica strangerea suruburilor de la plasticul aflat pe stalpul central,verifica balamaua si parghia usa spate,eventual gresati cu vaselina.
      2.unii schimba uleiul si nu prea in cutia de viteze,vezi ca e ulei special pentru transmisie.cititi manualul sau consultati un service .sonda se afla pe cutia de viteze.la schimbarea sondei se va pierde o cantitate mica de ulei.depinde de viteza cu care se lucreaza.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        la senzorul de marsarier vezi sa nu fie becul din tripla

        Comment


        • #5
          Nu are treaba uleiul din motor cu cel din cutie. Vrei sa faci tu schimbul?

          Comment


          • #6
            Nu, deci eu am crezut ca e acelasi ulei.Deci sunt 2 tipuri, unul pentru cutie altul pentru motor. Eu am 4l de ala pt motor sintetic 5w-40.
            In legatura cu sonda de marsarier, cred ca trebuie sa o schimb si sa ii schimb si uleuil ala din cutie.

            iar in legatura cu schimbul de ulei, trebuie sa ma mai documentez, sa vad cum e mai exact.Voi ce ziceti o pot face?
            Last edited by VlaD2803; 1 October 2012, 18:39.

            Comment


            • #7
              eu spun sa mergi la service, sa nu faci tampenii ce-ti trec prin cap dupa credinta, ca poate ajungi cu masina pe butuci, sau in cel mai fericit caz in service cu ceva facut praf pe la ea.

              Comment


              • #8
                Se poate face, dar macar o data stai langa mecanic sa vezi cum.

                Comment


                • #9
                  Ok.Deci la schimb de ulei o sa ma uit in service.Cred ca e pana-n 50lei cu tot cu filtru.
                  Dar, uitati, pana asta seara, becul de marsarier nu prea l-am mai vazut sa se aprinda, pana cand acum 1ora, am parcat undeva in gradina cu fata in rampa. Cand sa dau in spate, se aprinde becul, si m-am gandit ca acolo unde e sonda e acel ulei de cutie, care poate nu stiu cum s-a scurs, sau consumat si nu se mai aprinde decat cand masina e cu fata la deal.
                  Voi ce ziceti?

                  Comment


                  • #10
                    nu are nici o treaba faptul ca stai in plan inclinat. chiar daca prin absurd nu ai avea ulei in cutia de viteze becul trebuie sa se aprinda. oricum lumineaza foarte slab. verifica in orice pozitie a masinii. daca e sonda dusa si vrei s-o schimbi mai bine mergi la service daca nu ai experienta. trancanitul poate veni de din mai multe cauze inclusiv de la o ruptura din sudura a suportului tevii de esapament sau din pozitia protectiei la amortizor care ramana blocata sus dupa coborarea bordurii baga mana intre aripa si roata si trage in jos de ea.

                    Comment


                    • #11
                      vlad, la cum pui tu problema si ce presupuneri faci ca ar trebui schimbat, din ce cauze, fara suparare, du-te la un service, macar o data, sa vezi ce face nenea ala si mai ales cum face. am senzatia ca nu-ti prea sta cheia si surubelnita in mana, asa ca nu te apuca pana nu te documentezi si nu iei lectii de la cineva care se pricepe. masina reparata pe "cred eu", "voi ce ziceti" si "sper c-am nimerit-o", nu o sa iasa calumea. mai ales daca ai si "2 maini pe stanga", cum se zice. nu toti ne pricepem si la mecanica si la zugraveli si la pictura abstracta, de aia uneori e bine sa-i lasam pe aia care se pricep, sa faca o revizie, un dat cu glet, o copie dupa picasso...pt unii o chestie simpla e ditamai complicatura, pt altii ceva complicat e extrem de simplu. nu cred ca-i unul aici care sa le stie pe toate. sfaturi utem toti sa-ti dam, dar pana nu vezi cu ochii tai, nu te apuca de o treaba pe care din start stii ca nici n-ai idee de unde s-o incepi. sau, ma rog, daca vrei sa(-ti) faci experiente(a) pe propia masina, go ahead...
                      Last edited by Seba; 1 October 2012, 23:18.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Apreciez ceea ce mi-ai spus tu Seba si iti dau dreptate.
                        Multumesc "radu cornel" de sfat, o sa le iau pe toate primite la rand pana cand gasesc bocanitura. La schimb de ulei si celelalte ma duc la service si dupa daca o fi, le voi face de unul singur.
                        O zi buna.

                        Ar fi bun theardul pentru titlul pe care-l are(sticky)? Ca nu am gasit.

                        Comment


                        • #13
                          sticky pe dracu, nici macar nu era topicul in sectiunea corecta iar titlul nu era deloc sugestiv.

                          daca tot mergi la service sa-ti schimbi uleiul, roaga-i sa verifice de unde vine acel sunet. pentru ca tu ne intrebi, noi ne dam cu presupusul si iti spunem ce sa verifici. dar dupa cum pui problema mai sus, tare-mi e ca n-ai sa intelegi mai nimic.

                          sursa sunetului poate fi din urmatoarele motive:
                          - cablul frana de mana atinge suportul de la punte. invelesti cablul intr-un alt cauciuc. nu departa foarte mult cablul de suportul puntii
                          - telescop uzat. inlocuit
                          - cuiul de inchidere usi spate. dai 3-4 ture de banda izolatoare pe cuiul de inchidere usa de pe caroserie
                          Last edited by crististreulea; 4 October 2012, 10:07.
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #14
                            Problema s-a rezolvat!
                            Pentru cei care mai intampina problema asta, zgomotul produs a fost din cauza cablului de frana stanga ce duce la tamburul spate stanga.
                            Poze: http://postimage.org/gallery/mfa5zyq/

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google