Scurgere Ulei Pe La Capac Culbutori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurgere Ulei Pe La Capac Culbutori

    Buna ziua

    Am cautat pe forum si nu am gasit informatia asa ca am sa postez aici. Sper sa fie unde trebuie :-).

    De curand am schimbat bujiile, filtrele si uleiul la un Logan 1.4mpi. Cu ocazia asta am observat ca mai era foarte putin ulei in motor... Cand m-am uitat mai atent am vazut ca s-a scurs ulei pe la garnitura capacului culbutorilor. Atasez poze ca spun mai mult decat cuvintele.

    Am inceput sa caut pe net sa vad cat costa o garnitura. Pe diverse site-uri preturile variaza intre 15 si 40 de lei. Dar am zis sa ma duc la reprezentanta Dacia ca aia au chestii de origine si merg la sigur. Dau telefon la Dacoserv Militari si imi zic ca o garnitura costa 150 lei (un milion juma'). Diferenta mi s-a parut prea mare.

    Acum intrebarea mea este daca schimbarea garniturii acasa este complicata. Am tubulare torx ca sa desfac capacul, silicon pentru sigilare garnitura. Ce nu am este experienta. Sunt destul de indemanatic si imi plac proiectele DIY dar nemaifacand asta as dori sa stiu daca sunt anumite chetii mai delicate la acest proces ca sa nu ma trezesc cu surprize. Mai am niste amici cu cunostinte de mecanica dar ei bricoleaza pe niste jeep-uri vechi si ma gandesc ca Loganul o fi mai cu mot :-).

    Multumesc anticipat.
    Daca procesul este simplu pot sa revin cu poze sau filmulet din timpul procesului ca sa foloseasca si altora.
    Attached Files
    Last edited by alex781; 4 October 2012, 12:49.

  • #2
    nu aveai cum sa pierzi tot uleiu din motor pe la capacu de chiulasa,in alta parte este pierderea,simering distributie,simering palier,baie de ulei neetansa,sau motoru tau are o placere la uleiu pe care lai folosit
    pierderea la capac se rezolva simplu,cumperi doar silicon de etansare,desfaci capacu,speli/degresezi de ulei pe marginea capacului si garnitura dai cu silicon pe garnitura strangi suruburile si cam asta este

    Comment


    • #3
      Originally posted by nikuniku View Post
      nu aveai cum sa pierzi tot uleiu din motor pe la capacu de chiulasa,in alta parte este pierderea,simering distributie,simering palier,baie de ulei neetansa,sau motoru tau are o placere la uleiu pe care lai folosit
      pierderea la capac se rezolva simplu,cumperi doar silicon de etansare,desfaci capacu,speli/degresezi de ulei pe marginea capacului si garnitura dai cu silicon pe garnitura strangi suruburile si cam asta este
      Multumesc mult. Am luat deja pasta. Credeam ca trebuie sa o combin cu garnitura. Eu nu m-am mai uitat la motor cam de un an de la ultima revizie. Masina in 6 ani nu mi-a facut nici o problema mai putin asta iarna cand nu a mai vrut sa porneasca si mi s-a aprins indicatorul de verificare motor pe bord. Poate atunci s-a intamplat ceva ca am cam fortat-o pana a pornit. Am sa arunc un ochi si pe sub ea.

      Comment


      • #4
        daca incerci cu loctite sau victor reinz e bine, daca ai cumparat o pasta oarecare d-aia rosie de se folosea pe la 1300 , groasa si care se intareste prea repede, atunci cred ca te apuci degeaba de treaba , garnitura e de metal deci tolerantele pe acolo sunt destul de mici. Daca nu reuseste operatiunea asta strange bani si du-te la dealer , cu garniturile alea 15-40 probabil iti faci de lucru si cheltui bani aiurea
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #5
          Nu este mare inginerie dar sa ai grija la ordinea de strangere a suruburilor. Sa nu exagerezi cu pasta de etansare.
          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

          Comment


          • #6
            Originally posted by EUGEN2008 View Post
            daca incerci cu loctite sau victor reinz...
            Un pont bun :-). Am comandat o garnitura metalica Reinz. Multumesc.

            Comment


            • #7
              incearca si cu o cheie de cuplu restrange surupurile la capac una la mana si a doua verifica daca busonul de la baia de ulei pe unde se face schimbul este strans corespunzator si la urmatorul schimb de ulei mai are garnitura ( unele din cauciuc sau cupru mai nou acum apropo un buson de origine costa 60 ron ). eu am facut un reglaj colbutori si am folosit aceeasi garnitura si nu pare sa piarda ulei sa intru in sperieti .

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google