Roata Fata Dreapta Incinsa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roata Fata Dreapta Incinsa

    salut dragi colegi astazi am avut de facut un drum dus-intors buzau...la intoarcere am obresvat ca scotand masina pe liber aceasta reduce viteza prea brusc, nefiind eu la volan nu am bagat deseama imediat ci la intrare in bucuresti,cand la semaforul de la fabrica de tevi sudate (complex europa) am simtit un miros puternic de incins, tragand pe dreapta am constatat cu stupoare ca nu puteai sa atigi roata dreapta fata aceasta deja scotea aburi...acum intrebarea mea catre voi este: din ce motiv sa incins roata in asa hal? e normal ca acest lucru sa mi se intample avand in vedere ca masina are 43000 km ?

  • #2
    Pistonas etrier blocat...
    Trebuie un meserias sa desfaca roata, etrierul si sa curete pistonasul. Cu grija, se rezolva destul de usor.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      Masina ai luat-o noua sau sh?

      Poate sa fie rulmentul,ori au ramas blocate culisele de la etrier!

      Nu ti se pare ca merge infranata?
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • #4
        Ti-a ramas blocat pistonasul etrierului; nu se mai retrage la eliberarea pedalei de frana.
        Edit; scuze ca s-a mai spus; am dat "cautare" inainte de a posta sa vedem daca nu cumva mai avem vreun topic asemanator.
        Last edited by IancuMIC; 26 December 2012, 23:50.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          masina intradevar e sh dar o stiu de noua a avut-o o verisoara ca masina de servici...deci in principiu la ce sa ma uit...etrier sau rulment...acuma daca stau bine sa ma gandesc parca se auzea si un huruit dar nu era constant cand si cand

          Comment


          • #6
            Dai jos etrierul si verifici culisele sa mearga usor,la fel faci si cu pistonasul etrierului.
            Iar rulmentul,se aude cand invarti de roata!
            sigpic
            "BRABUS" STYLE

            Comment


            • #7
              Daca nu te pricepi cat de cat, mai bine mergi intr-un service. Cel mai probabil e etrierul, daca zici ca s-a incins foarte tare. Si daca e rulmentul trebuie demontata fuzeta de pe masina si iti trebuie presa ca sa scoti rulmentul si tot cu presa bagi rulmentul nou. La etrier trebuie verificate placutele, culisele si pistonasul. Daca trebuie curatat pistonasul/etrierul si inlocuite garniturile iar iti trebuie cineva care se pricepe/a mai facut - dupa aia remontare si aerisit franele. Daca e cazul de schimbat placutele, trebuie verificat si pe stanga si schimbate si pe dreapta si pe stanga daca sunt uzate.

              Daca dai pistonasul jos, trebuie sa iti iei lichid de frana pentru completare - atentie ce lichid de frana cumperi - sa fie identic/compatibil cu cel care este in instalatia masinii.
              Last edited by ion_R5; 27 December 2012, 01:24. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                ok baieti multumesc mult cred ca e vorba de etrier dar oricum nu ma voi apuca eu de treaba ci o voi duce la cineva...sunt bucatar de meserie si chiar nu vreau sa inghet afara cu cheile in mana pe langa masina

                Comment


                • #9
                  Daca ai jante de tabla si au fost frane mai multe puse este normal ca ambele jante de pe fata sa friga atunci cand pui mana pe ele. Daca te uiti in traic mereu vezi rotile din fata la cei cu jante de tabla perfect uscate.

                  Daca masina nu merge infranata este totul ok.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dorupiticu-RS View Post
                    tragand pe dreapta am constatat cu stupoare ca nu puteai sa atigi roata dreapta fata aceasta deja scotea aburi..
                    ......................
                    sigpic
                    "BRABUS" STYLE

                    Comment


                    • #11
                      am remediat problema era din vina garnituri etrierului care se pare ca a fost ciupita cand sa-u schimbat placutele...cost reparatie 15lei set garnituri etrier+ 20lei manopera...apropo cine are nevoie de mecanic serios si ieftin sa ma sune o766275206...inca o data multumesc mult pentru pareri si sfaturi

                      Comment


                      • #12
                        Intrebare.

                        Daca roata a fost asa de incinsa de la frane nu este posibil sa se scurga vaselina din rulment?
                        Stiu ca este capsulat dar totusi tind sa cred ca si rulmentul a fost afectat in oarecare masura si posibil sa pice si el mai devreme sau mai tarziu.
                        real power..... diesel power by

                        Comment


                        • #13
                          a fost verificat si rulmentul...si spre norocul meu nu prezenta urme de vasilina si nici nu huruia

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google