If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut... Am si eu o problema cu bixenonu Am cumparat un kit nou si cand aprind becurile cel din stanga incepe sa fileze nu stiu ce problema are ? am schimbat balasturile intre ele am schimbat si becul tot pe aceeasi parte fileaza ... stiti de la ce ar putea fi? Mentionez ca bateria mea e pe duca dar nu cred ca ar fi vreo problema de acolo... Multumesc
bai daca ai schimbat si becul, poate o fi de vina balastul!
incearca sa pui becul de pe dreapta pe balastul din stanga si daca face la fel, e de vina balastul! si invers, daca pui becul de pe stanga pe dreapta si merge e si mai clar!
Daca ar fi probleme la firul de masa nu ar merge deloc, o spun din proprie experienta.
Si eu am exact aceeasi problema, dar dupa 2 ani si pe partea dreapta. Din lipsa de timp si nervi, am trecut pe osram NightBreaker
pana la urma am vorbit cu cineva acum 5 min ca este din cauza masinii mele mai precis de la instalatia electrica.... trebuie un condensator de 10.000 de microfarazi cu putere de lucru de 25V ceva de genu nu mai tin minte pus pe firul de + de la droser sapt viitoare ma duc sa rezolv treaba sa vedem daca merge
Cred ca te complici....mai bine ai verifica cu atentie tot ce ai montat si daca le-ai montat conform schemei iar daca da atunci controllerul este de vina( montand condensatorul nu faci altceva decat sa mai preungesti viata controllerului....daca este nou kitul incearca sa-l schimbi). Am montat HID-uri BIXENON pe ABS+ si nu am avut nevoie de nimic aditional si lucreaza foarte bine.Verifica cu atentie si inbinarile(mufele) poate fi la fel de bine si un contact inperfect la una din mufe pana in balasturi ,atentie la iesirea controllerului( un amarat de releu dar cu denumire pompoasa)
Last edited by nicumig21fn; 24 January 2013, 23:58.
omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!
deci... cand se incalzeste becul incepe sa o ia razna.. dau un flash si isi revine timp de cateva minute maxim 5 minute si dupa aia iar o ia razina maine am sa verific ... poate o fi ala de vina
o fi nu o fi asta e trebuie rezolvata intr-un fel... am sa ma uit la controller care a zis colegu mai nicumig21fn chiar la ala nu m-am gandit sa ma uit ca e pus intr-o pozitie cam nasoala a tras umpic de el cand l-a asezat pe undeva.. poate a iesit cv de acolo... dar oricum sapt asta nici nu deschid capota la ce vijelie e afara... oricum masina sta pe dreapta Multumesc ptr ajutor... daca o sa se rezolve o sa postez
nu ne-ai spus cand fileaza becul, in mers poate fi si din cauza farului sau becului care nu este prins cum trebuie(farul are suruburile de prindere slabe sau becul nu este prins bine in far sau in suportul electromagnetic), pe loc...porneste motorul si fa o tura cu masina la turatii de 2000 pana in 3000( si asa elimini problema cu bateria slaba asta daca le-ai probat pe loc.....avand bateria slaba unul din blasturi nu avea suficient curent pentru a mentine tensiunea inalta continua....deci tot la controller te duce fiindca el comanda deschiderea)
omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment