Problema Xenon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Xenon

    Salut... Am si eu o problema cu bixenonu Am cumparat un kit nou si cand aprind becurile cel din stanga incepe sa fileze nu stiu ce problema are ? am schimbat balasturile intre ele am schimbat si becul tot pe aceeasi parte fileaza ... stiti de la ce ar putea fi? Mentionez ca bateria mea e pe duca dar nu cred ca ar fi vreo problema de acolo... Multumesc

  • #2
    bai daca ai schimbat si becul, poate o fi de vina balastul!
    incearca sa pui becul de pe dreapta pe balastul din stanga si daca face la fel, e de vina balastul! si invers, daca pui becul de pe stanga pe dreapta si merge e si mai clar!

    Comment


    • #3
      Pune becurile H4 inapoi, te costa mai putin si nici nu mai circuli cu lumini neomologate.

      Comment


      • #4
        @adaniel69 am schimbat si balasturile intre ele schimbat si becu si degeaba tot pe partea stanga incepe sa fileze

        Comment


        • #5
          vezi ca poate nu ai masa cum trebuie,umbala la firul de la masa,bafta.

          Comment


          • #6
            pai la becul de pe stanga am pus minusul de la baterie si cel de pe dreapta de undeva de la caroserie

            Comment


            • #7
              Daca ar fi probleme la firul de masa nu ar merge deloc, o spun din proprie experienta.
              Si eu am exact aceeasi problema, dar dupa 2 ani si pe partea dreapta. Din lipsa de timp si nervi, am trecut pe osram NightBreaker

              Comment


              • #8
                pana la urma am vorbit cu cineva acum 5 min ca este din cauza masinii mele mai precis de la instalatia electrica.... trebuie un condensator de 10.000 de microfarazi cu putere de lucru de 25V ceva de genu nu mai tin minte pus pe firul de + de la droser sapt viitoare ma duc sa rezolv treaba sa vedem daca merge

                Comment


                • #9
                  Cred ca te complici....mai bine ai verifica cu atentie tot ce ai montat si daca le-ai montat conform schemei iar daca da atunci controllerul este de vina( montand condensatorul nu faci altceva decat sa mai preungesti viata controllerului....daca este nou kitul incearca sa-l schimbi). Am montat HID-uri BIXENON pe ABS+ si nu am avut nevoie de nimic aditional si lucreaza foarte bine.Verifica cu atentie si inbinarile(mufele) poate fi la fel de bine si un contact inperfect la una din mufe pana in balasturi ,atentie la iesirea controllerului( un amarat de releu dar cu denumire pompoasa)
                  Last edited by nicumig21fn; 24 January 2013, 23:58.
                  omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

                  Comment


                  • #10
                    mie pe vito cand era bateria descarcata nu mi se mai aprindeau..imi falfaiau becurile trebuia sa dau de 5-6 ori pana se incalzeau putin..
                    Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                    Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      deci... cand se incalzeste becul incepe sa o ia razna.. dau un flash si isi revine timp de cateva minute maxim 5 minute si dupa aia iar o ia razina maine am sa verific ... poate o fi ala de vina

                      Comment


                      • #12
                        Cea mai simpla rezolvare a problemei tale este sa renunti la Xenoane. Crede-ma este mult mai bine.

                        Comment


                        • #13
                          mi se pare inacceptabil sa pui condensator!

                          eu cred ca sunt balasturile proaste! chiar de noi!

                          eu am avut xenon si pe dacia 1310 si nu facea figuri!

                          Comment


                          • #14
                            o fi nu o fi asta e trebuie rezolvata intr-un fel... am sa ma uit la controller care a zis colegu mai nicumig21fn chiar la ala nu m-am gandit sa ma uit ca e pus intr-o pozitie cam nasoala a tras umpic de el cand l-a asezat pe undeva.. poate a iesit cv de acolo... dar oricum sapt asta nici nu deschid capota la ce vijelie e afara... oricum masina sta pe dreapta Multumesc ptr ajutor... daca o sa se rezolve o sa postez

                            Comment


                            • #15
                              nu ne-ai spus cand fileaza becul, in mers poate fi si din cauza farului sau becului care nu este prins cum trebuie(farul are suruburile de prindere slabe sau becul nu este prins bine in far sau in suportul electromagnetic), pe loc...porneste motorul si fa o tura cu masina la turatii de 2000 pana in 3000( si asa elimini problema cu bateria slaba asta daca le-ai probat pe loc.....avand bateria slaba unul din blasturi nu avea suficient curent pentru a mentine tensiunea inalta continua....deci tot la controller te duce fiindca el comanda deschiderea)
                              omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google