Caracteristici Electrice Motor Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caracteristici Electrice Motor Aeroterma

    Buna ziua ,

    Ma intereseaza curenti de lucru ,tensiuni standart pentru trepte si viteze, daca are siguranta separat , etc

  • #2
    hspinache detaliaza,ca colegu clarvazator este in concediu de studii si nu ne poate spune si noua ce vrei tu,si mama omida cere bani pentru orice informatie

    Comment


    • #3
      Originally posted by hspinache View Post
      Buna ziua ,

      Ma intereseaza curenti de lucru ,tensiuni standart pentru trepte si viteze, daca are siguranta separat , etc
      Buna seara.
      Sincer, te astepti sa primesti si raspunsuri la un astfel de post?
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Are siguranta separata: F36 (de 30A)
        Daca ai chef de masuratori poti proceda astfel: dai afara siguranta F36 si in locul ei conectezi un ampermetru. Pornesti aeroterma pe treapta 4 si ai curentul absorbit direct de motor. Faci la fel si pentru treptele 3, 2, 1 (cand ai inseriate cu motorul 1, 2 respectiv 3 rezistente). Restul sunt calcule.
        Attached Files
        Last edited by vi_escu; 8 February 2013, 01:35.
        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

        Comment


        • #5
          Motorul , ca orice motor are o putere ; se cunoaste ?
          Rezistentele au o valoare ; se cunoaste ?

          F36 se pare ca are mai multe ; F18 exista ? Este vorba de ventilator din cabina pentru cimatizare
          Last edited by hspinache; 8 February 2013, 14:57. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Aeropterma are 2 sigurante de 30A: F36 si F39. Una din ele este pentru treptele 1-2-3 si cealalta pentru treapta 4.
            Rezistentele pentru treptele 1-2-3 se pot masura. Grupul de rezistente se da jos destul de usor de pe aeroterma.
            Puterea motorului se alfa exact cum a zis si colegul mai sus: in locul sigurantei pentru treapta 4 se conecteaza un ampermetru si se porneste aeroterma la maxim. Se afla astfel curentul consumat (iti trebuie un ampermetru care sa stie mai mult de 10A).
            GL-22-TOF

            Comment


            • #7
              Va pirdeti timpul cu astfel de sfaturi; din cate vad, autorul topicului nu doreste sa afle cum se poate masura puterea motorasului, valoarea rezistenta de pornire, samd; el vrea sa doar valorile, sa masoare cineva pentru el.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                da, ****ţi îs posmagii ?

                (a dracului cenzură )

                Originally posted by danielliviu View Post
                Aeropterma are 2 sigurante de 30A: F36 si F39. Una din ele este pentru treptele 1-2-3 si cealalta pentru treapta 4.
                Prin siguranţa F39 se alimenteaza releul dispozitivului de suflare aer rece; tensiunea de alimentare a motorului aerotermei vine prin acest releu (233 pe patina accesorii relee) de la siguranţa F36 pentru toate treptele.
                Last edited by vi_escu; 9 February 2013, 20:04. Reason: Automerged Doublepost
                [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                Comment


                • #9
                  Stiu doar ca am mers o perioada fara una din aceste sigurante (nu mai stiu exact care) si aeroterma mergea pe treptele 1-2-3 si nu mai mergea pe 4. A fost un compromis pana am luat alta siguranta buna de 30A pentru degivrare luneta.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • #10
                    1.Adica are 2 sigurante ? Cum anume ? in serie , ? varianta ca este una pentru treapta 1 ,2 3 si alta pentru trepta 4 , cred ca nu este corect . La bocul de alimlimentare [comutator viteze] vine doar un singur fir.

                    2. Noi nu trebuie sa inventam roata , trebuie doar sa o perfectionam , daca putem.

                    Comment


                    • #11
                      E cum am zis mai sus. Uite si o schema:
                      Attached Files
                      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                      Comment


                      • #12
                        Ok; am inteles ; nu are sens insa ca daca se arde F36 , sa mai mearga motorul aerotermei ,.
                        F39 nu poate fi de 30A pentru releu ; ce altceva mai are ?
                        Releul de fapt ce face ?

                        Comment


                        • #13
                          ''citeste'' schema de mai sus ca de aia e postata

                          Comment


                          • #14
                            F39 "mai are" ambreiajul compresorului de ac si releul corespunzator. (da' vorba lu' romeo-alex, de ce am mai postat schema? Oricum apare vre-unul cu sefeuri....)
                            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                            Comment


                            • #15
                              Da, confirm si eu ca am probat in seara asta pe masina. Fara una din cele 2 sigurante ventilatorul nu porneste.
                              Inseamna ca data trecuta luasem de fapt siguranta de la dezaburire si am folosit-o pentru aeroterma. Exact invers.
                              GL-22-TOF

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google