Problema Cu Praf Negru Intrat Prin Ventilatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Cu Praf Negru Intrat Prin Ventilatie

    Buna, am o problema si nu stiu cat e de grava. Aseara din senin m am trezit ca inauntru in masina e plin de un praf negru, ca de la ceva urme de curea rasa. Saptamana asta am fost la mecanic cu o problema de scartait in partea dreapta,fata, lucru ce se aude numai cand dai jos geamul soferului. El zice ca sigur e de la placutele de frana care sunt foarte tari si rod discul si scartaitul n o sa se mai auda daca ploua, lucru adevarat (a si ploat de atunci). Poate sa aiba vreo legatura praful din interior cu scartaitul? Am 105.000km, cureaua de distributie a fost schimbat la 60.000, alternatorul nu mai stiu . Ventilatorul mai obisnuia sa sune din cand in cand mai ciudat, dar acuma merge normal.(numai ca sufla inantru un scrum negru) Unde sa ma uit sau la cine sa mi duc masina sa verifice?

    Multumesc anticipat pt. ajutor

    Evita

  • #2
    Scartait dreapta fata se aude la pornire sau la acceleratie din cauza curelei de accesorii[calitate inferioara] sau de la rola intinzatoare a curelei de accesorii. Producatorul recomanda schimbare lor odata cu didtributia, ceea ce multi nu o fac pe motiv de economie.
    Pentru praful din interior iti recomand montarea unui filtru de habitaclu[polen] deoarece pe unele modele[fara AC] nu au dotare de fabrica. Montarea se face la ansamblul de climatizare in partea dreapta sub bord dupa ce in prealabil sa decupat cu un cuter locasul filtrului. Momentan tot ce aspira motorasul climatizor din exterior introduce in habitaclul masinii.

    Comment


    • #3
      Scartaitul apare numai la viteza de peste 20km si pe masura ce creste viteza se amplifica.
      Sa inteleg sa nu mi fac probleme de la cenusa neagra ce am gasit peste tot raspandita in masina?

      Evita

      Comment


      • #4
        Aerul adus de ventilator, vine din exteriorul masinii. Este destul de ciudat ce s-a intamplat la tine. Logic, nu vad nici o legatura intre praful negru, placute sau cureaua de accesorii...repet, aerul e adus de ventilator DIN EXTERIOR, nu de la compartimentul motor.
        Last edited by darksid3; 28 April 2013, 12:02.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          multumesc pentru raspunsuri,
          se pare ca ma asteapta aspiratorul si apoi se rezolva problema

          Evita

          Comment


          • #6
            re

            verifica sa nu cumva sa fie blocat(e) bolturile de la etrier
            poti sa vezi usor dand roata jos si te uiti la placutele de frina si daca sunt uzate diferit, adica una din ele este mult mai subtira decat cealalta, atunci sigur unul din bolturi sau ambele nu culiseaza in canalul sau si tine placuta apasata tot timpul pe disc. asta apare de obicei la placuta dinspre interior.
            de reparat nu este greu, se desface etrierul din suruburi, fara a desface furtunul de lichid, apoi demontezi partea mobila a etrierului si cureti bolturile si canalele pe care acestea culiseaza.
            PREFERENCE 1.6

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google