Fara Servodirectie Si Martor Baterie Aprins...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fara Servodirectie Si Martor Baterie Aprins...

    Tocmai ce am sosit de la mare.Pe ruta Constanta -Pitesti masina a functionat ok,cu AC pornit,cca 120 km /h pe autostrazi.Am ajuns acasa,masina in parcare,carat bagaje si ca tot omu m-am urcat din nou in masina si fuga la supermarket...la intoarcere de la cumparaturi am observat ca trasul de volan in curbe la viteze mici devine o corvoada ...cand ma uit in bord si martorul bateriei aprins...na drace.Zic ...macar sa nu raman prin mijlocul strazii.Am ajuns in parcare si dai ca tractoristu de volan(de, invatat ca directoru' cu doua degete).Ridicat capota,verificat bornele bateriei,doar putina calamina,le-am mai zgaltait.La altceva nu m-am uitat.Acuma din ce am citit ar putea fi de la alternator,de la cureaua de accesorii(e cam termenu' de schimbat distributia)...bateria iese din calcul ca are doar 3 luni-patru.Oricum mai pe seara ies sa verific din nou cum se prezinta la "rece"...(la inceput m-am gandit ca face figuri si ca e incinsa de la drum,dar totusi n-ar fi normal)...si o sa verific mai amanuntit si pe la distributie ,curea de accesorii,alternator...ochiometric asa(nu ca m-as pricepe foarte tare).Intrebarea e ,dupa simptomele descrise cam care problema are mai mari sanse sa fie?

  • #2
    cureaua e rupta?
    (la cureaua de accesorii ma refer, cea care invarte si alternatorul)
    sigpic

    Comment


    • #3
      Daca imi explici unde este o sa o verific.Cert este ca nici nu mai incarca(am o bricheta-priza-tripla cu 4 leduri,cu motorul pornit se aprind toate patru de la rosu la verde.La constatarea probleme am observat ca doar cel rosu si cel portocaliu stau aprinse,la fel cum ar fi cu motorul oprit gata de pornire)...nu am incercat sa vad daca mai merge AC-ul...desi a mers tot timpul de la mare pana acasa.O sa verific cureaua de accesorii...repere ,poze,pozitie?...ridic capota destul de rar,pentru strop-gel

      Comment


      • #4
        unde am pus sageata este cureaua...
        Attached Files
        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

        Comment


        • #5
          Dupa sintomele descrise sigur este cureaua de accesorii rupta.

          Comment


          • #6
            Da...era cazuta de pe role pe acolo...slava domnului ca nu a cazut pe drum.Cert este ca are o gaurica intr-o margine care aproape incepe sa semene cu o ruptura,probabil daia a si cazut...si ceea ce cred eu ca e rola intinzator(sau fulia arternatorului)un cilindru cu o rola(independenta) cu caneluri era balanganita ca un clopotel acolo pe cilindru.Cureaua am scos-o si am luat-o in casa.Acu' ramane de vazut unde ajung eu cel mai aproape la un service cu curentul ramas(pot merge fara ea pe avarii pe distante mici?) or vreun meserias mecanic cu sculele de rigoare poate schimba distributia si in parcare(cu rola intinzatoare cu tot ce trebuie la un schimb de distributie...mai putin pompa de apa)?
            L.E.Cureaua daca o curbez puternic pe partea cu caneluri prezinta crapaturi mici si dese...e coapta,pe partea neteda pare ok ...distributia e originala masina face 6 ani in octombrie...km aproape 60.000.

            Comment


            • #7
              pai schimbi intai cureaua de accesorii si apoi distributia la ce service vrei tu
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #8
                Originally posted by viorelu View Post
                Da...era cazuta de pe role pe acolo...slava domnului ca nu a cazut pe drum.Cert este ca are o gaurica intr-o margine care aproape incepe sa semene cu o ruptura,probabil daia a si cazut...si ceea ce cred eu ca e rola intinzator(sau fulia arternatorului)un cilindru cu o rola(independenta) cu caneluri era balanganita ca un clopotel acolo pe cilindru.Cureaua am scos-o si am luat-o in casa.Acu' ramane de vazut unde ajung eu cel mai aproape la un service cu curentul ramas(pot merge fara ea pe avarii pe distante mici?) or vreun meserias mecanic cu sculele de rigoare poate schimba distributia si in parcare(cu rola intinzatoare cu tot ce trebuie la un schimb de distributie...mai putin pompa de apa)?
                L.E.Cureaua daca o curbez puternic pe partea cu caneluri prezinta crapaturi mici si dese...e coapta,pe partea neteda pare ok ...distributia e originala masina face 6 ani in octombrie...km aproape 60.000.
                schimba cureaua acasa .nu mai pleca cu ea asa.distributia pe urma.

                Comment


                • #9
                  Se schimba usor?...ma gandesc pe ce role trebuie asezata,banuiesc ca pe toate cu caneluri...pozitia pare cam dificila la bagat mana pacolo?Rola intinzatoare(sau ce e)asa joaca pe cilindru fara curea pe ea?o sa ma uit dupa niste tutoriale.
                  Multumesc de atentie.
                  Last edited by viorelu; 15 August 2013, 16:58.

                  Comment


                  • #10
                    pai chemi un mecanic frate ca nu ai tu chei si oricum cu 50-60 lei manopera se rezolva. daca pateai ca mine cu distributia rupta atunci era groasa,asa oricum trebuia sa schimbi cureaua de accesorii. go for it!

                    Comment


                    • #11
                      Mai trebuie să fii atent la rola aia care ai spus că „bălăngăne”. La unele motoare (nu îmi amintesc exact acum), fulia de alternator avea un manșon de cauciuc care, după ce se mânca din cauza schimbărilor de temperatură, se distrugea și provoca aruncarea curelei de accesorii, cu necazurile de rigoare. La acele modele, revizia de distribuție însemna curea distribuție, curea accesorii, galeți întinzători și fulia alternator. Sper că nu am greșit.
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat.Plecat cu masina la un service(mai bine zis atelier de reparatii-dezmebrari auto) asa cum era cu toti consumatorii opriti pe cat posibil,cam 7 km.Constatare: curea accesorii deteriorata si fulie alternator uzata/deteriorata(cam cum scria JREwing treaba cu mansonul),Remedii:montat curea noua(45 ron),montat fulie noua(130 ron) ,tras cu sufa coltul drept al barei transversale fata(de la un incident de acum cateva luni) care apasa pe canistra de carbon...manopera 70 ron.
                        Poza cu masina in asteptarea operatiei
                        Attached Files

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google