Problema Zgomot Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Zgomot Motor

    Buna ziua colegi forumisti. Am si eu o problema la care nu am gasit un raspuns cautand pe thread-uri asemanatoare.
    Am un logan 1.6 16v din 2009. Are 24000 de km cam asa.
    De vreo 2 luni din partea motorului a inceput sa se auda un zgomot. La inceput era destul de incet dar cu timpul a devenit din ce in ce mai tare si mai enervant.
    Singura chestie cu care este corelat zgomotul este turatia motorului. Indiferent in ce viteza sunt sau ca apas ambreiajul sau ca iau o curba.
    Are rezonanta unui sunet metalic.
    Zgomot.zip
    Am pus un zip mai sus in care este un fisier audio cu ce am reusit sa inregistrez cu camera dar are extensia ''.ps''. Il puteti deschide cu VLC(tot cu asta am despartit audio-ul de video si asta a fost formatul..).
    As vrea sa va intreb de la ce naiba ar putea fi? Mentionez ca in termeni de performanta masina nu are nici-o problema. Nu se simte ca si cum ar fi vreo problema. Dar sunetul asta pe zi ce trece devine din ce in ce mai enervant si poate e cineva pe aici care a avut aceeasi problema ca astfel daca ma duc in service sa nu ma bazez in totalitate pe ce ar zice un anumit mecanic.
    Va multumesc anticipat!

  • #2
    Ciao,
    Daca ai scut la motor, posibil sa se fi desprins/slabit sau sa fi lovit ceva cu el, atinge undeva si intra in rezonanta de la vibratiile motorului. (Nu am apucat sa deschid fisierul audio)

    Comment


    • #3
      Am verificat scutul. E strans bine la locul lui.

      Mentionez ca am mai auzit acest sunet la taxiuri dar era mult mai intens si motorul suna de zici ca era motor electric.
      Last edited by Ririnel; 8 October 2013, 13:35. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Verifică traseul de eşapament şi elementele din compartimentul motor, în special cele metalice, să nu se mişte.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Daca ai atins cu scutul si s-a indoit usor spre interior/spre motor, atinge evacuarea si scoate acel zgomot. Ori dai scutul jos si incerci sa il indrepti, ori cu o ranga te bagi sub masina si incerci sa indoi partea de mijloc spre asfalt.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Totusi poti incerca sa dai scutul jos (cateva suruburi) si vezi daca se mai aude ..
            http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

            Comment


            • #7
              Cine poate recunoaste problema este rugat sa isi dea cu parerea

              Totul a inceput cu un zgomot in compartimentul motor,un zgomot rotund ,cobor ridic capota si constat ca o margine a curelei de transmisie,de accesorii ,sau ventilator,sau cum i se mai spune,s-a ciupit iar bucatica(3mm grosime) care ramasese agatata atingea si creea zgomotul .Dupa cateva porniri am reusit (cu noroc)sa fixez partea cu probleme in partea superioara pe fulia alternatorului astfel incat am eliminat-o.
              Intrucat blocasem o straduta si cu copii in masina fiind,zic sa plec usor sa parchez masina intr-un loc adecvat,cand dupa aprox300m incepe un zgomot grav de motor,o rontaiala puternica insotita de un usor miros de cauciuc incins,dupa parerea mea foarte probabil a sarit de la punct.
              Motorul mergea in continuare l-am oprit insa imediat ,i-am mai dat o cheie dupa 3 zile si a pornit,cu acelasi zgomot dupa care am tractat-o intr-un loc mai sigur
              AM uitat sa va zic ca este un 1,5DCi ,85 cai, 116.000km,distributia schimbata la 63.000,fara probleme pana acum la motor fara modificari turbina, etc.

              Cel care m-a tractat depanator de meseria a zis ca nu este asa grav ca se schimba cureaua si este totul perfect ca a sarit numai putin si nu a batut in capul pistonului bla bla bla..

              Voi ce parere aveti,credeti ca poate fi si altceva,merita sa o desfac sa cheltui banii....?

              Comment


              • #8
                Cum adica daca merita sa o desfaci sa cheltui banii? Vrei s-o vinzi asa? Iti dau eu 1000 pe ea.
                Acum serios vorbind, dupa zgomote nu-ti dai seama. Probabil din cauza intinzatorului curelei de accesorii aceasta a sarit partial de pe role , s-a franjurat si o parte din cureaua de accesorii rupta a ajuns la distributie. Ai noroc ca n-a rupt distributia complet. Eu asa am patit. Se rezolva cu kit de distributie si kit de accesorii.

                Ps: asa de curiozitate te intreb daca ai schimbat kit de accesorii cand ai facut distributia sau doar cureaua.
                Last edited by Costi-bc; 23 October 2013, 15:26.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Costi-bc View Post
                  Cum adica daca merita sa o desfaci sa cheltui banii? Vrei s-o vinzi asa? Iti dau eu 1000 pe ea.
                  Acum serios vorbind, dupa zgomote nu-ti dai seama. Probabil din cauza intinzatorului curelei de accesorii aceasta a sarit partial de pe role , s-a franjurat si o parte din cureaua de accesorii rupta a ajuns la distributie. Ai noroc ca n-a rupt distributia complet. Eu asa am patit. Se rezolva cu kit de distributie si kit de accesorii.

                  Ps: asa de curiozitate te intreb daca ai schimbat kit de accesorii cand ai facut distributia sau doar cureaua.
                  Hai ca tocmai mi-am risipit si curiozitatea.Le-am spus desteptilor de la service sa nu o desfaca pana nu ma hotarasc da na nemtii oameni harnici s-au si apucat.
                  Verdict ,exact cum banuiam si de aceea am si pus intrebarea ,o bucatica din cureaua de transmisie a sarit in distributie ,cel putin supape strambe ,ca eram totusi in oras nu aveam viteza si am oprit repde,pinionul nu se mai invarte la mana decat un sfert de tura.
                  Nu am avut noroc se pare ca a sarit mai multi dinti.

                  Ca sa iti risipesc si tie curiozitatea ,nu am schimbat absolut nimic ,nici macar pompa de apa ,la recomandarea mecanicilor,cica pompa se schimba odata da odata nu.Na, mergi linistit pana la urmatoarea distributie.
                  Acum , ce sa zic o pun pe platforma si o aduc in Romania o vand piese,da ma oftic ca chiar am avut grija de masina ,am fost prin toata europa cu ea ,filtre ulei schimbate mereu,articulatie schimbate ,discuri frana,tot ce trebuie si alte imbunatatiri inpirate de la Streulea.

                  Sa auzim de bine!

                  Comment


                  • #10
                    Repar-o. Distributie, accesorii , supape si garnitura chiuloasa. Cred ca iesi mai ieftin decat platforma...
                    Manopera nu trebuie sa fie chiar asa scumpa si macar ai distributie noua...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #11
                      Daca era in Ro probabil ca asa as fii procedat dar deja la pretul asta prefer sa o pun pe platforma.
                      Deci Kit accesorii +Kit distributie+manopera 856 euro
                      Astia nu schimba supape ci chiuloasa cu totul adica ,cica minim 2000+200 manopera,nu mai zic ca s-ar putea,sa mai apara si altceva.
                      Zi si tu daca merita!
                      De curiozitate poate ai la dispozitie ceva preturi la piesele astea in Ro.
                      Multumesc!

                      Comment


                      • #12
                        Kit accesorii + kit distributie undeva la 500 lei. Cat despre supape, e bine sa le verifici mai intai, macar sa vezi daca mai tine compresie in capul pistoanelor, daca tine inseamna ca mai sunt ceva sperante, adica nu sunt indoite sau ciobite.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Cand vad preturile astea mai ca imi vine sa ma apuc sa o fac
                          Poate ai si un pret pentru chiuloasa integral astia nu schimba supape.
                          Aaaa...si pompa de apa!

                          Comment


                          • #14
                            Leo ti-am raspuns la mesaj dar mi s-a intors asta

                            Leo0608 has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.

                            Comment


                            • #15
                              Update: Sunt in service si a fost descoperita cauza zgomotului.

                              La ideea unuia dintre mecanici s-a dat jos cureaua de accesorii si s-a pornit motorul fara ea. Nu mai exista nici-un zgomot.S-au verificat toate rotitele pe acolo si s-a concluzionat ca de vina este alternatorul. Nu este stricat dar are un rulment bulit. Costa o gramada de bani sa-l schimb si daca vreau sa-l repar cica ma costa cat unul nou. Voi ce parere aveti?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google