Probleme Cu Semnalizarea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc iliecocu & dorutz. Maine am treaba .
    sigpic
    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

    Comment


    • #17
      ASA ESTE CUM SPUNE SI ANDREI SI CEILALTI,si eu am un sevis auto si exact acest lucru il fac la astfel de probleme,se curata contactele pur si simplu si vor merge perfect,ptr.Ca acest lucru ,adica oxidarea se intampla din cauza ca ajunge apa la ele sau umezeala,asa ca un pic de rabdare si se rezolva cu putin sprayde contacte si ar fii bine sa dai cuun pic de spray de cupru pe ele si nu o sa mai ai probleme de genul asta,tot din experienta vb.
      Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

      Comment


      • #18
        Originally posted by iliecocu View Post
        domnule draga din pacate pentru dumneata nu pot sa va iau banii pe forum ca altfel nu sti ce vas face
        deci eu nu am zis ca tu iei banii..Am zis de un service autorizat dacia...Si daca tu lucrezi la service dacia, scuza-ma dar nu am stiut

        @andrei: 10x
        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

        Comment


        • #19
          Originally posted by ady_p View Post
          Oxidarea mufelor e si motivul din care mi se aprinde martorul de lumina de ceata din bord atunci cand franez?
          Da, asta e problema. Si asta intervine datorita umiditatii din portbagaj. Masina de cand o ai?
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Originally posted by andrei View Post
            Da, asta e problema. Si asta intervine datorita umiditatii din portbagaj. Masina de cand o ai?
            De trei ani si vreo patru luni. Azi ii dau jos lampile de pe spate sa-i curat contactele si sa-i mai strang firele de masa cum am citit cateva posturi mai sus. Am vazut ca recomandati spray-uri de contacte. Puteti sa exemplificati cu nume sa stiu si eu ce cumpar ? Multumesc.
            sigpic
            Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

            Comment


            • #21
              WD-40 e bun in asemenea cazuri.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                WD 40 am folosit. M-am uitat pe el cand am ajuns la masina sa vad daca-i bun, era trecut pe prospect si curatarea circuitelor electrice. Am strans si toti contactii. Problema a disparut, nu mi se mai aprinde martorul de bec de ceata din bord. Multumesc baieti pentru sprijin.
                sigpic
                Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                Comment


                • #23
                  Problema nu o sa mai apara prea curand, odata curatate contactele cu WD 40.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by zlate58 View Post
                    desfa lampile spate si la mufe mai stringi conectorii in special cel la care este legat firul negru care este masa asta tio spune un electrician care lucreaza in service dacia
                    Asa am facut si problema s-a rezolvat.
                    Multumesc

                    Comment


                    • #25
                      Salut,am si eu o problema cu semnalizarea,La mine cand semnalizez stanga se aprinde si dreapta si invers ma poate ajuta cineva cu un sfat

                      Comment


                      • #26
                        un amic are urmatoarea problema:dupa ce porneste masina daca apasa frana i se diminueaza lumina la computerul de bord ca si cand ar aprinde pozitiile.Sa fie tot niste contacte oxidate?

                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          @ADI BOCU: ai cumva montata alarma? Sau alte interventii facute la uch? Asta ca sa stim despre ce e vorba sa nu ne dam cu parerea ...

                          @Skorpionking: la fel ca mai sus: ceva interventii la UCH sau alarma, etc? Sau un bec cu leduri pus in locul celui normal pe frana? Se diminueaza luminozitatea la display datorita faptului ca intra ceva tensiune pe firul de pozitie, dar nu suficient pentru a aprinde si iluminatul interior. Posibil ceva curenti reziduali, un scurt, un contact imperfect, etc
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #28
                            nu,are inchidere pe cheie

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Aceeasi problema relatata la primul post. Am curatat pinul unde vine masa(firul negru), caci era oxidat si para oxidat,si pe moment merge...Trebuie sa dau cu ceva spray de contacte pentru a preantampina reaparitia fenomenului.
                              LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                              Comment


                              • #30
                                anuleaza minusul din mufa, taie-l cu 2 cm inainte de mufa si leaga minusul direct pe tablita aia semnata din imagine si nu mai ai probleme in veci apoi.
                                Attached Files
                                Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google