Pata De Ulei Pe Motor, E O Problema?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pata De Ulei Pe Motor, E O Problema?

    Salutare,

    Tocmai ce am observat azi o pata de ulei la motor despre care va rog sa-mi spuneti parerea, eu nepricepandu-ma.
    Masina este un 1.4 mpi, iesita de 1 luna din garantie, aproape 18000 km, stil de condus "nesportiv", martorii din bord nu arata nimic anormal, masina nu da semne de oboseala, fara alte probleme tehnice pana in prezent.

    "Asa face toate" sau trebuie mers in service?

    Atasez 3 poze; in poza nr 2 pata de ulei se intinde intre cifrele 1 si 2.

    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri iar daca postez gresit rog moderatorii sa mute threadul unde-i este locul.
    Attached Files
    Doua lucruri sunt infinite universul si prostia...

  • #2
    Vad ca uleiul e curs in zona capacului culbutorilor si a chiulasei, deci e posibil sa fi fost un exces de ulei in motor si sa fi aruncat ulei afara. Si trebuie sechimbata si garnitura capacului.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      S-ar putea sa fie un exces de ulei in motor pentru ca am verificat azi joja (sonda) de ulei , iar uleiul este peste a 2-a crestatura cam cu 5 mm.

      Pacat ca am observat doar acum, in urma cu 1 luna as fi rezolvat pe garantie. Ai idee cam cat ar dura si costa schimbarea garniturii capacului despre care vorbesti? Se poate merge si asa, ar fi sanse de complicatii?
      Last edited by sheehan; 2 August 2008, 21:20.
      Doua lucruri sunt infinite universul si prostia...

      Comment


      • #4
        Si eu am patit ceva asemanator. Dar la mine pata era mai mare. Am fost la mecanic si mi-a zis ca nu e nici o problema, ca este vorba de vapori de ulei. Mi-a strans putin capacul de la chiuloasa si mi-a zis ca daca mai observ ceva sa merg inapoi ca il mai strange. Intre timp am spalat si motorul si astept sa fac ceva km sa vad daca mai apare ceva. Am 106.000km si nu mai e in garantie.
        Attached Files
        It's nice to be important but it's more important to be nice!

        Comment


        • #5
          Se abordeaza greul stransul chiuloasei , adica o pot face in fata blocului cu o surbelnita electrica adaptata?
          Am curatat si eu locul azi si astept un drum mai lung pentru a vedea daca mai apare pata.
          Daca ai ajuns la 106000 km atunci nu-mi mai fac griji.

          Multumesc pt raspunsuri la toata lumea.
          Doua lucruri sunt infinite universul si prostia...

          Comment


          • #6
            Scoate din ulei, cu o seringa si un furtun de acvariu, pe la joja. Nu trebuie rezolvata problema, ca nu se intampla nimic dupa ce scoti ulei.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              OK, voi scoate din ulei. Multumesc pt sfaturi.
              Last edited by sheehan; 2 August 2008, 21:53.
              Doua lucruri sunt infinite universul si prostia...

              Comment


              • #8
                Dupa ce scoti din ulei, sa-mi zici daca mai reapara problema, desi n-ar trebui. Si la prima revizie sa fi atent cat ulei pune mecanicul si daca ajusteaza nivelul dupa joja.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Nu ajusteaza nici unul, am 3 revizii si mereu mi-au pus 2-3 mm peste maxim, au zis ca nu e nici o problema.

                  Comment


                  • #10
                    Atunci spune-le tu ca nivelul e peste maxim si nu e normal, iar daca nu vor sa-l ajusteze, suni la Vocea Clientului.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Am scos azi cam 150 ml ulei pe la joja si astept sa vad daca mai apar scurgerile. Recomand o seringa mai mare decat cea de 10 ml pe care am avut-o ca sa nu va chinuiti.
                      Doua lucruri sunt infinite universul si prostia...

                      Comment


                      • #12
                        Puteai sa scoti si 200-250 ml. Acum cum e nivelul? Ai verificat pe loc plan si e sub maxim?
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Acum e la maxim la a 2- a crestatura, pe loc plan.
                          Doua lucruri sunt infinite universul si prostia...

                          Comment


                          • #14
                            Mergea si mai putin, dar acum lasa asa daca nu sunt probleme.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Am vazut la un prieten in doua locuri pete de ulei. Este intre capacul culbutorilor si chiuloasa. Partea mai nasola este ca uleiul miroase a gaz, motorina, nu imi pot da seama exact a ce miroase, dar mai exact a gaz. Loganul 2 din 2005 si are ~40.000km. Este iesit din garantie. Ce parere aveti?

                              numai bine!
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google