Solutia rezolvarii tuturor problemelor

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Solutia rezolvarii tuturor problemelor

    Asi propune ca in acest thread sa se posteze strict problema aparuta si rezolvarea acesteia ,cu costurile aferente eventual, fara discutii interminabile si pareri care uneori sunt pe langa subiect. Exemplu:Cam pe la 30 000 ,a inceput sa imi agate schimbatorul cand schimbam treapta 1 cu 2. Am schimbat uleiul din cutie; problema aceeasi, am schimbat ambreajul, acelasi rezultat, am reglat timoneria de la colier, agata mai putin. Acum agata din ce in ce mai putin si am 51000. Mentionez ca am un 1.4.

  • #2
    Problema pe care am avut-o si au avut-o si altii.
    Daca, in frana de motor, sau in marsarier auziti un zgomot metalic, un zdranganit, nu va grabiti sa va duceti prin service si sa schimbati bielete, bascule, capete de bara, etc...
    Dati scutul jos, sau indreptati-l cu o ranga. Posibil din cauza unor lovituri, acesta sa se fi strambat si sa atinga evacuare si scoate acel zgomot.
    sigpic

    Comment


    • #3
      sau a mancat rugina suportii esapamentului si acum atarna.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #4
        Pentru fiecare problema exista sau, daca nu exista, se face thread separat. In acest fel problema este gasita mai usor de catre cel care vrea sa citeasca despre ea, nu sa stea sa citeasca zece mii de pagini. Tocmai d-aia orice forum este structurat asa.
        Daca ar fi doar un singur thead cu "orice", am face o varza cu carne.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google