Sacadare Motor Intre 2000 Si 3000 RPM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    e problema de conceptie, f. prost gandita ca si amplasament pe capacul culbutorilor unde temp. sunt f. mari ca urmare a caldurii degajate de motor.
    inevitabil, toate crapa mai devreme sau mai tarziu.

    Comment


    • #17
      Bujiile trebuie sa fie si reglate. Chiar se simte diferenta. Inainte sa le reglez imi sacada si mie uneori si pallpaia check engine. Aveau gap 0,9. Le-am reglat la 0,7 pt gpl si de atunci nici cea mai mica problema.

      Comment


      • #18
        verifica bujiile ca si continuitate cu un multimetru ...intre 5 kohm si 10 kohm ar trebuii sa fie ok ...si fisele bujiilor la fel...

        Comment


        • #19
          Vrei sa dezvolti un pic treaba cu masurarea...continuitatii bujiilor de aprindere ?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #20
            pe vremuri ...de demult bujiile aveau electrodul central doar o sarma ca sa zic asa ...de ceva timp nu se mai fac cu electrod central doar o sarma ..si are o rezistenta care este pusa pentru deparazitare cam intre 3 kohm si 10 kohm cel mai frecvent cu timpul si in unele conditii aceste rezistente se ard pur si simplu .masina porneste merge "fara probleme" adica porneste ok ...merge cat de cat dar cand o bagi in sarcina sau la anumite turatii da sa moara smuceste si face ca toti dracii...

            Comment


            • #21
              Originally posted by danny_finutzu View Post
              Exact aceeasi problema o am si eu in aceleasi conditii de turatie si tot cu dimsport am schimbat bujiile tot nimic o sa incerc sa curat si motorasul pas cu pas.. dar e ciudat ca problema asta nu o are si cineva fara dimsport...
              Eu remaparea am facut-o la Iasi si nu cu Dimsport. La mine sacada intre 1800 si 2500. Si era din cauza remaparii, nu bobina, nu bujii, nu fise, nu motoras PAS CU PAS, etc.. Imediat ce am instalat mapa originala problema a disparut.

              Comment


              • #22
                Si la mine sacadeaza intre 2000 si 2400 rpm ,am simtit chestia asta dupa aproximativ 10000 km .Are acum 46000km si parca mai face din cand in cand , dar numai la accelerare usoara sau mers constant , se simte mai mult in treapta a 4 a. Nu am remapare.

                Comment


                • #23
                  Incearca sa cureti MPP
                  http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                  Comment


                  • #24
                    De cateva zile si eu intampin problema aceasta. Face atat pe benzina cat si pe gaz dar pe gaz se simte mai bine. Am schimbat bujiile si bobina de inductie cu tot cu fise si problema persista. Cand se face vremea buna, o sa incerc sa curat MPP

                    Comment


                    • #26
                      Cu parere de rau iti spun ca n-ai rezolvat mare lucru. Doar un ralanti mai stabil, oscilatii mai putine la revenirea din ture.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #27
                        Ai mare dreptate...sacadarea persista.

                        Sent from SM-G920F using Tapatalk

                        Oare sa fie bobina? Bobina mea este foarte putin crapata, d'abea se vede fisura si este afumata pe spate. Masina am mai testat-o cu alte 2 bobine, din pacate erau crapate, dar crapate bine si sacadarea intre 2000 si 2500 tot nu a disparut. La vecinul de la care am luat prima bobina, mergand cu masina lui, am constatat ca si el avea problema asta. Pana la urma o sa ma risc sa cumpar o bobina noua, dar din pacate am inteles ca bobina Sagem nu se mai gaseste.

                        Sent from SM-G920F using Tapatalk
                        Last edited by jelly; 15 April 2016, 23:00. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #28
                          Daca numai la motor cald apare sacadatul problema vine de la culbutorii dereglati .Cu timp (uzura normala)se micsoreaza distantele intre supape si culbutori,(supapele se bag incet in scaune / tija supapei se ridica mai sus / se micsoreaza distanta intre tija si culbutori)- altfel cand se incalzeste motorul materialele se dilata , distanta dispare = incepe sacadatul .Deci la rece exista distanta la limita si totul pare ca functioneza normal .
                          Trebuie reglati tachetii, la admisie 0,15 mm ,la evacuare 0,30mm. Un pic mai mult cum cere cartea si scapi de intreruperi. Bujia sa fie cu un singur electrod ,(Renault , 12 lei)pe care reglezi la o,7mm
                          La mine asa sa rezolvat problema, (sacadatul intre 2000/2500 dar si la relanti )nici vorba cu schimbarea senzoriilor ce am efectuat pe masina la gramada.
                          Last edited by deak; 5 June 2016, 14:01.

                          Comment


                          • #29
                            Deak are dreptate ...regleaza culbutorii, mai ales daca ai si GPL

                            Bobina o poti verifica foarte usor cu un multimetru.....exista si bobine mai bune decat Sagem- oricum la tine nu cred ca este problema de aprindere

                            Comment


                            • #30
                              Dupa multe verificari, am ajuns la concluzia ca sunt fisele. De fiecare data gaseam fisele iesite de pe bujii, mereu le impingeam. Pana la urma am strans putin fisele cu un patent si acum stau mult mai fest pe bujii. Dupa aceasta operatiune masina merge mult mai bine, vreau sa zic ca s-a diminuat mult acea sacadare. Pe benzina nici nu se mai simte. Masina merge bine acum. In viitor urmeaza sa schimb fisele cu unele noi. Masina are 80200 km din care 17000 km pe gpl. Nu cred ca este cazul pentru o reglare a tachetilor.

                              Sent from SM-G920F using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google