If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
e problema de conceptie, f. prost gandita ca si amplasament pe capacul culbutorilor unde temp. sunt f. mari ca urmare a caldurii degajate de motor.
inevitabil, toate crapa mai devreme sau mai tarziu.
Bujiile trebuie sa fie si reglate. Chiar se simte diferenta. Inainte sa le reglez imi sacada si mie uneori si pallpaia check engine. Aveau gap 0,9. Le-am reglat la 0,7 pt gpl si de atunci nici cea mai mica problema.
pe vremuri ...de demult bujiile aveau electrodul central doar o sarma ca sa zic asa ...de ceva timp nu se mai fac cu electrod central doar o sarma ..si are o rezistenta care este pusa pentru deparazitare cam intre 3 kohm si 10 kohm cel mai frecvent cu timpul si in unele conditii aceste rezistente se ard pur si simplu .masina porneste merge "fara probleme" adica porneste ok ...merge cat de cat dar cand o bagi in sarcina sau la anumite turatii da sa moara smuceste si face ca toti dracii...
Exact aceeasi problema o am si eu in aceleasi conditii de turatie si tot cu dimsport am schimbat bujiile tot nimic o sa incerc sa curat si motorasul pas cu pas.. dar e ciudat ca problema asta nu o are si cineva fara dimsport...
Eu remaparea am facut-o la Iasi si nu cu Dimsport. La mine sacada intre 1800 si 2500. Si era din cauza remaparii, nu bobina, nu bujii, nu fise, nu motoras PAS CU PAS, etc.. Imediat ce am instalat mapa originala problema a disparut.
Si la mine sacadeaza intre 2000 si 2400 rpm ,am simtit chestia asta dupa aproximativ 10000 km .Are acum 46000km si parca mai face din cand in cand , dar numai la accelerare usoara sau mers constant , se simte mai mult in treapta a 4 a. Nu am remapare.
De cateva zile si eu intampin problema aceasta. Face atat pe benzina cat si pe gaz dar pe gaz se simte mai bine. Am schimbat bujiile si bobina de inductie cu tot cu fise si problema persista. Cand se face vremea buna, o sa incerc sa curat MPP
Oare sa fie bobina? Bobina mea este foarte putin crapata, d'abea se vede fisura si este afumata pe spate. Masina am mai testat-o cu alte 2 bobine, din pacate erau crapate, dar crapate bine si sacadarea intre 2000 si 2500 tot nu a disparut. La vecinul de la care am luat prima bobina, mergand cu masina lui, am constatat ca si el avea problema asta. Pana la urma o sa ma risc sa cumpar o bobina noua, dar din pacate am inteles ca bobina Sagem nu se mai gaseste.
Sent from SM-G920F using Tapatalk
Last edited by jelly; 15 April 2016, 23:00.
Reason: Automerged Doublepost
Daca numai la motor cald apare sacadatul problema vine de la culbutorii dereglati .Cu timp (uzura normala)se micsoreaza distantele intre supape si culbutori,(supapele se bag incet in scaune / tija supapei se ridica mai sus / se micsoreaza distanta intre tija si culbutori)- altfel cand se incalzeste motorul materialele se dilata , distanta dispare = incepe sacadatul .Deci la rece exista distanta la limita si totul pare ca functioneza normal .
Trebuie reglati tachetii, la admisie 0,15 mm ,la evacuare 0,30mm. Un pic mai mult cum cere cartea si scapi de intreruperi. Bujia sa fie cu un singur electrod ,(Renault , 12 lei)pe care reglezi la o,7mm
La mine asa sa rezolvat problema, (sacadatul intre 2000/2500 dar si la relanti )nici vorba cu schimbarea senzoriilor ce am efectuat pe masina la gramada.
Dupa multe verificari, am ajuns la concluzia ca sunt fisele. De fiecare data gaseam fisele iesite de pe bujii, mereu le impingeam. Pana la urma am strans putin fisele cu un patent si acum stau mult mai fest pe bujii. Dupa aceasta operatiune masina merge mult mai bine, vreau sa zic ca s-a diminuat mult acea sacadare. Pe benzina nici nu se mai simte. Masina merge bine acum. In viitor urmeaza sa schimb fisele cu unele noi. Masina are 80200 km din care 17000 km pe gpl. Nu cred ca este cazul pentru o reglare a tachetilor.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment