Invarte Da Nu Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Invarte Da Nu Porneste

    Dupa cum spune si titlul masina invarte dar nu porneste .. aseara i-am bagat 40 l benzina .. am facut cu ea vre-o 50 km de dimineata si am lasat-o de la 10 dimineata pana in seara asta la 17 si nu mai porneste .. pompa de benzina merge .. si mi.a spus un prieten ca e posibil sa fi avut apa in benzina si sa se fi facut dop de gheata dar temperatura nu a scazut sub 1 grad . Astept raspuns va rog !
    http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

  • #2
    Detalii aici.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      La mine nu mai porneste deloc iancu .. si nici de la senzorul de turatie nu este ca a fost primu pe care l.am curatat ..
      http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

      Comment


      • #4
        Greu de spus; trebuie luat prin eliminare. Eu as incepe cu instalatia de alimentare combustibil.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Esti sigur ca ai pus mana pe pompa corecta? De benzina?
          MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

          Logan din Bicaz (Neamt)

          Comment


          • #6
            Un vecin (si prieten) a avut azi o poblema identica: Invartea dar nu pornea!
            E vorba de o Solenza 1,4 acelasi motor de pe Logan. In fine, masina avea oricum o pornire mai greoaie, pornea la cheia 3-4 sau la prima cheie dar mai luuuunga. Azi nu a mai pornit deloc. Bateria excelenta ca a dat la cheie vre-o ora fara sa oboseasca ba chiar a dus masina de cateva ori in viteza 1 cativa metri doar din electromotor (incercari tampite).
            Detalii: beculetul rosu (antidemaraj) clipe normal, se stingea...adica recunostea cheia.
            - senzorul de turatie....zice ca l-a curatat in vara la mecanic. Scos mufa, suflat pe acolo, bagat mufa...nimic.
            - scos bujiile (cu 4 electrozi!!!)...ude...s-o fi innecat...demaror cu bujii scoase....bagat bujii noi (un electrod)...tot nimic.
            - ba chiar s-a incercat pornire tractata...fara rezultat.
            - un rateu in filtru de aer...pornire canci.
            Mentionez ca toate aceste operatiuni au fost ideile proprietarului (eu nu as fi incercat faza cu tractarea).
            Acum...ce am sesizat eu: in momentul in care punea contactul se auzea un click, click, click...rapid...de la canistra de carbon!!!! Are si aia o mufa electrica, scoasa, suflata, bagata la loc...fara rezultat.
            Am pus contactul la masina mea...si nu am acel click la canistra.
            O avea o legatura cu problema, o fi cauza problemelor?
            Oricum o sa il tin sub observatie si cand o repara o sa vad de la ce a fost si cum s-a reparat.

            Comment


            • #7
              Vezi sa nu ai vreo siguranta arsa. Un vecin(1.4) la fel a avut problema acum cateva zile, invartea dar nu pornea.A curatat senzorul de pe volanta,curent dar degeaba. Din cate mi-a zis i-a schimbat siguranta pentru imobilizatorul electronic al motorului(sper sa nu fii spus vreo tampenie )

              Comment


              • #8
                langa baterie ai o cutie cu sigurante si relee. Verifica(sigurantele)una cate una poate e de acolo . asta e patania unui prieten de-al meu si am sunat pe cineva si mi-a zis sa verific acele sigurante injectie,pompa de benzina.
                Last edited by kornelush24; 1 February 2014, 23:22. Reason: corectare

                Comment


                • #9
                  Imi puteti spune ce sigurante mai exact niste poze .. nu vreau sa umblu aiurea oricum maaine toata ziua i-o dedic ei ) si vreau sa incerc tot ce e posibil .astept in continuare pareri.
                  http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                  Comment


                  • #10
                    pai da mai multe detalii... Cand invarte da scanteie nu da scanteie.. adica nu porneste ca nu are scanteie sau ca nu are benzina? Daca nu da scanteie vezi sa nu fie dusa de tot bobina. daca face scanteie inseamna ca ai problema de alimentare. Pompa de benzina face un zgomot specific cand amorseaza in momentul in care pui contactul, se aude? Am auzit de senzor de volanta mort si a trebuit inlocuit cu totul. Cauta si la sigurante nu ai cum sa le ratezi, sunt intr-un dreptunghi negru cu capac pe dreapta parca.
                    Se stinge becul de la demarator din bord cand pui contactul? Incearca si cu cheia de rezerva.

                    Comment


                    • #11
                      Pompa se aude, nu stiu cum sa verific daca da scanteie, becul din bord de la demaror se stinge,senzorul de pe volanta l.am curatat dar nu stiu cum sa verific daca e mort . Alte detalii maine dupa ce ma ocup de ea .. astept in continuare pareri .
                      http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                      Comment


                      • #12
                        Verifica cu un aparat de masura continuitatea la sigurante:
                        F1 - stergatoare +UCH
                        F2 - ceasuri + UCE injectie
                        F4 - priza diagnosticare si unitate transponder
                        F28, F29
                        Verifica si sigurantele de la motor, in special cele mici - este siguranta de la pompa de benzina si alimentare releu injectie
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • #13
                          salut,
                          eu am pe motorina1.5, aceiasi problema
                          baterie schimbata acu 6 luni,buji schimbate acum 5 zile, invarte dar nu porneste,
                          ieri ma lasat in camp la munca, azi am fost sa o tractez sa o duc la reparat.
                          am incercat sa o prnesc, nimik, am pus cablurile de curent si am luat de la olcit curent, si surpriza , a pornit.
                          mentionez ca toti martorii se sting exact cum trebuie, pe tester nimic, nici o eroare.
                          ce sa fie? oare alernatorul sa fie de vina?
                          ce marca de alternator sa iau daca e sa fie asta buba?
                          multumesc

                          Comment


                          • #14
                            xplood iti trebuie 2 oameni. Unul da la cheie si celalalt in timp ce motorul se invarte scoate cate o fisa de pe bujie si asculta si se uita daca se aud scanteile. Trebuie sa apropii fisa de ceva metalic, ori bujie ori motor si daca da scanteie se va auzi si se va vedea. Sa le verifici pe toate.

                            Paunescu inainte invartea sau doar clantanea asa rapid cand dadeai la automat? Daca invarte nu are cum sa fie o problema cu bateria, adica e doar o coincidenta ca a pornit cand ai dat curent.

                            Nu vreau sa te sperii dar cand un diesel invarte si nu porneste te gandesti la injectoare infundate si multi bani chletuiti pe reparatie.

                            Comment


                            • #15
                              Gata s-a rezolvat . Astazi de dimineata m-am apucat de ea si am luat la verificat sigurante, fise, bujii, scanteie, pompa benzina, conductele de benzina si toate erau in regula scanteie dadea, pompa tragea si am zis sa mai desfac odata senzorul de turatie .. l-am curatat l-am pus si nimic.. am fost am cumparat unul nou, l-am pus si gata o ia la sfert . VA MULTUMESC TUTUROR PENTRU SFATURI !!
                              http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google