Am scos fisele, am demontat bobina. Nu sunt crapaturi, semne de imbatranire a cauciucului. Impecabile. Am dus-o in intuneric aseara si am apropiat fiecare fisa de blocul motor nescoasa, doar camasa. Niciun furt de scanteie. Am scos fisele se simte clar ca merge in 3. Cand porneste dupa o perioada se zdruncina dar turatia se duce cam pe la 1300 rpm, dupa care scade in urmatoarele minute usor la 750 unde sta brici. Toba n-are partz, am pus mana la spate si nimic. N-am bec pe bord aprins.
M-am decis sa curat bornele la baterie si sa le strang nitel. O sa suflu cu aer comprimat blocul motor. Ori este un contact imperfect la baterie, ori este MPP care o fi imbacsit de cat a stat masina pe loc. Filtrul de aer este curat, uleiul bine, antigel la nivel. Am pe baterie 14.20V la alternator 14.1V. Sa o ia naiba, o sa merg cu ea sigur dispare dupa o perioada. Mi-a spus cineva ca o masina care sta se cocleste din cauza benzinei puturoase si a depunerilor.
M-am decis sa curat bornele la baterie si sa le strang nitel. O sa suflu cu aer comprimat blocul motor. Ori este un contact imperfect la baterie, ori este MPP care o fi imbacsit de cat a stat masina pe loc. Filtrul de aer este curat, uleiul bine, antigel la nivel. Am pe baterie 14.20V la alternator 14.1V. Sa o ia naiba, o sa merg cu ea sigur dispare dupa o perioada. Mi-a spus cineva ca o masina care sta se cocleste din cauza benzinei puturoase si a depunerilor.






) si unde e safe, minim 100km si ture inalte, eventual cu a 4-a.
Culbutorii mai mult ca sigur necesita un reglaj daca tacanitul e cam mare pe acolo. Bafta si nu fi trist, sunt niste intretineri care sunt normale si trebuie facute ... stai linistit ca si la masinile straine poti pati la fel .. sa scapi de una si sa dai de alta nu numai la dacie. Sa auzim de bine!
Comment