UCH, Ceasuri-chei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • UCH, Ceasuri-chei

    Buna ziua, un amic are un logan care a fost chel. S-a dus omul si niste baieti de la dezmebrari i-au pus totul de la geamuri electrice, servo, computer bord, si uch.
    Problema este ca cu cheia cu care a venit masina din fabrica(originala), fara telecomanda, nu mai porneste, logic.
    Cu cheia care a venit odata cu noua modificare (CB+UCH), porneste. Dar nu poate actiona inchiderea centralizata. Cheia a fost ciobonita, am reparat-o dar nu avem garantia ca functioneaza. Am verificat si UCH-ul a fost schimbat pt ca are modulu de RF, masina inainte de asta fiind fara.

    Intrebari:
    -vechea cheie chioara(fara butoane) poate fi adaptata pt a putea porni motorul cu ea? Adica chipul scris in immo.
    -cum putem verifica ca noua telecomanda reparata, functioneaza?
    -poate fi adaptata o cheie care a mai fost programata deja pe o alta masina?
    -cat costa doar partea electronica din telecomanda?

  • #2
    Cu partea electronica a cheii te poate ajuta userul Fane ! Da-i un mesaj privat ca sigur te poate ajuta.
    Eu am codat doua chei noi cu butoane la doua Loganuri diferite (pierdusem cheile cu butoane de la ambele masini pe munte ).
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #3
      Originally posted by raresvintea View Post
      Intrebari:
      -vechea cheie chioara(fara butoane) poate fi adaptata pt a putea porni motorul cu ea? Adica chipul scris in immo.
      -cum putem verifica ca noua telecomanda reparata, functioneaza?
      -poate fi adaptata o cheie care a mai fost programata deja pe o alta masina?
      -cat costa doar partea electronica din telecomanda?
      1.Veche cheie nu mai poate fi reprogarmata, e chip OTP. Da-o incolo, arunc-o, e 30 lei un chip nou simplu cu carcasa, trebuie decit lamela metalica si pornesti motorul dupa progarmarea asteiia noi.
      2. Telecomanda reparata se vede cu ddt prin diagnoza UCH, e acolo o rubrica "Signal RF recu " oui/non, cind apesi un buton trebuie sa arate " oui " adica cheia emite RF
      3. O cheie odata programata nu mai poate fi reprogramata a doua oara, asa cum am zis deja chipul e OTP, daca se schimba chipul ( posibil la cheile cu RF ) pe cablajul din cheie se face cheia ca noua, dar nu se merita un chip nou e ~30 lei, un cablaj complet de cheie RF ~40 lei ( depinde de unde iei )
      4. partea electronica ( cablajul imprimat complet cu chip, butoane, antena etc ) ~40 lei, depinde de unde iei, talcioc sau firma ( cu factura )

      Comment


      • #4
        + 1
        OTP = one-time programmable. Nu se poate scrie decat o data !
        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

        Comment


        • #5
          Multumesc tuturor. A fost omul la un mester mare si ce i-o fi facut la telecomanda ca acuma merge. Doar ca swich-ul pus e mai inalt, se rezolva.

          O noua telecomanda poate fi copiata dupa cea veche sau trebuie scrisa in UCH/immo?

          Comment


          • #6
            Se pot copia decit chipurile de pornire motor, cele cu RF pentru inchiderea centralizata se pot si alea copia dar nu va functiona inchiderea centralizata decit pornirea motorului.
            Cel mai bine si corect este re-inscrierea in UCH decit a cheilor care se afla in posesia propietarului, cele pierdute trebuie sterse altfel daca cineva iti gaseste cheia pierduta si afla ca e a ta ( de exemplu ti-a invirtit-o un " prieten " cind stateati la o bere fara alcool ) ti-a luat masina...

            Comment


            • #7
              Daca nu ii mai trebuie cheia veche o cumpar eu la un pret modic.

              Comment


              • #8
                Probabilo va adapta sa porneasca motorul.

                Multumesc tuturor.

                Comment


                • #9
                  Buna ziua. Colegul a cumparat un chip pt logan nou(virgin) si vrem sa il programam pe masina. Am aflat ISK-ul, am generat APV-ul si trebuie sa scriem cheile.
                  Am respectat aceasta procedura:
                  Codul generat APV se scrie in:
                  Screens->Apprentissage Cles->Apprentissage/reaffectation APV->Code APV
                  "Start App. APV", in casuta "Code APV reconnu" trebuie sa apara "oui" si se pune contactul cate 4 secunde cu fiecare cheie ce urmeaza a se programa (inclusiv cheile deja functionale). Dupa ce toate cheile s-au programat se apasa "Valider"."

                  Am bagat coul APV fara spatii in casuta code APV, am dat start, a aparut OUI si am bagat prima cheie in contact cea fara chip, am lasat-o 4 secunde pana ce martorul de immo s-a stins, apoi aceeasi procedura cu cea de-a doua cheie si am apasat butonul valider. Apoi am inchis comunicatia si am incercat cheile
                  Daca pornesc mai intai cu cheia care inainte era buna, porneste, daca o bag pe cea noua programata merge, DAR daca inchis si deschid masina si incerc sa pornesc cu cheia ce ar fi trebuit sa fie memorata nu merge!

                  Am incercat in toate modurile dar la fel se intampla. Am incercat dupa ce am dat valider sa dau si abandon mode apv si tot asa face.

                  Unde gresesc sau cum imi dau seama daca chipul este prost sau incompatibil. Pe VAG cu vagcom-ul da eroare si nu te chinui aiurea.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google