Roti Spate Care Se Incalzesc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roti Spate Care Se Incalzesc

    buna!

    am schimbat rulmentii pe spate si discurile si placutele de frana pe fata. plus schimb de ulei cutie de viteze si ulei servo.

    am rulat cam 100 de km si am inceput sa aud un sunet gen elice care se invarte incet la rotile din spate. am oprit si am observat ca s-au incalzit amandoua rotile spate. cea din stanga parca mai tare, aceasta avand parca si un miros de fier incins. rotile nu le-am simtit ca sunt infrante.

    care ar putea fi cauza?

    merci!

  • #2
    tamburii sunt blocati de regula, foarte rar se incalzesc rulmentii spate (cand sunt de vina ei suiera shi la o anumita viteza masina tremura)

    Comment


    • #3
      Originally posted by calin1982 View Post
      buna!

      am schimbat rulmentii pe spate si discurile si placutele de frana pe fata. plus schimb de ulei cutie de viteze si ulei servo.

      am rulat cam 100 de km si am inceput sa aud un sunet gen elice care se invarte incet la rotile din spate. am oprit si am observat ca s-au incalzit amandoua rotile spate. cea din stanga parca mai tare, aceasta avand parca si un miros de fier incins. rotile nu le-am simtit ca sunt infrante.

      care ar putea fi cauza?

      merci!
      ori ai sabotii prea aproape de tambur (verifica frana de mana...la cate clickuri tine)sau au strans prea tare piulita de la tambur

      daca erai din bucuresti te ajutam eu
      Last edited by picyulik; 8 June 2014, 23:44. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Salut, verifica exact ce a spus @picyulik. Apoi neaparat sa ridici fiecare roata spate (sa fie in aer) ca sa o poti invarti, sa ai in vedere : frana de mana sa fie jos. Roata trebuie sa se invarta usor si fara nici un sunet ca ar agata ceva.
        Pont: Daca frana de mana iti tine jos trebuie sa destrangi piulita de la frana de mana. Daca nu te descurci, sa imi dai un PM si iti explic acolo mai in detaliu.
        Inainte de a te apuca de reglaje, poti sa ridici roata care s-a incalzit mai tare, pe cric si sa o invarti, ca sa iti faci idee cat de tare iti freaca. Bafta!

        Comment


        • #5
          multumesc de informatii tututor. cand am ceva noutati va anunt. probabil nu azi.

          frana de mana tine la al treilea click. am observat ca se incalzeste mai tare pe stanga. de fapt si inainte de a schimba rulmentii se inclazea rau de tot tamburul pe stanga. s-a presupus ca e de la rulmenti. dar se pare ca nu.
          Last edited by calin1982; 9 June 2014, 08:30. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Atunci e clar din reglajul franei de mana, dar atentie ca tie daca se incalzeste mai tare cel de pe stanga inseamna ca nu iti prind rotile egal. Autoreglajul de la mecanismul din tambur, e blocat si nu sunt azezati la fel sabotii. Trebuie neaparat sa vizionezi Acest tutorial, te va ajuta mult. O sa scapi de problema imediat daca reglezi cum trebuie.

            Comment


            • #7
              Originally posted by picyulik View Post
              ...sau au strans prea tare piulita de la tambur...
              Explica-mi, te rog, partea asta; ce influenta are strangerea piulitei asupra infranarii tamburului.
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #8
                Reminiscente de la vechea Dacia, unde rulmentii pe spate erau conici.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Nenea Iancu, crede-ma ca stiu prea bine
                  Atat timp cat colegul doreste sa execute diverse lucrari de intretinere, ar fi bine sa se documenteze, intai de toate...
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    fuga la standul ITP, acolo vezi daca ai franele "varza", nu in spatele blocului. poti face un "autoreglaj" saboti, cu frana de mana trasa si motorul pornit, faci "pedale" pana la fund de cateva ori.

                    Comment


                    • #11
                      scuze de feedback-ul asa de tarziu.

                      legat de incalzire am fost la mecanic a zis ca mi se pare mie ca se incalzesc prea tare si ca e OK. deci problema asta e rezolvata. adevarul e ca pana am ajuns la el nu se mai incalzeau asa tare.

                      problema e ca acum cand accelerez si decelerez sau iau o curba se aude ca si cum as merge cu trenul (aud ca bate ceva dar nu simt in volan nimic)? ceva idei?

                      la telefon cu mecaniul acum o saptamana a zis sa mai merg ceva ca sa se greseze totul. cum nu s-a schimabt oricum o sa ma duc la el.

                      merci anticipat de raspuns

                      Comment


                      • #12
                        Suport motor antibasculare sau planetara bate in conditiile alea
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #13
                          Pai spuneai ceva si de un sunet gen elice la rotile spate.Nu se mai aude nimic? Cat despre sunetul de acum arunca o privire si la starea pneurilor.Nu se stie niciodata ce poti gasi.Bafta!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google