Înlocuire Furtun Spart Intrare Radiator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Înlocuire Furtun Spart Intrare Radiator

    Pe furtunul de intrare în radiator a apărut o gaură mică cât un vârf de creion prin care la cald (după deschiderea termostatului) apa ţâşneşte din belşug; prin urmare trebuie să înlocuiesc furtunul şi mă întrebam dacă l-a mai înlocuit cineva să-mi zică şi mie cum a desfăcut colierele elastice cu care este fixat (scoţând din calcul cleştele special pentru coliere elastice care e o căruţă de bani).
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    Alea nu sunt coliere ELASTICE..ci METALICE si le scoti cu ajutotul unei surubelnite plate.
    Bagi surubelnita la imbinarea dintre ele si le desprinzi usor, usor cu rabdare.
    Alea nu le mai poti folosi, iar in locul lor poti pune coliere care se strang cu surubelnita.
    Ca si fii sigur ca nu curge pe nicaieri, pune cate doua coliere la fiecare capat al furtunului.

    Eu asa am facut la furtunul care vine prins in partea de jos a radiatorului, cand am scos si inlocuit antigelul.

    Comment


    • #3
      Ba bineînţeles că sunt elastice ! coliere metalice elastice, ce nu e clar ?
      Vezi poza ataşată, poate ai în cap altceva. Şi fiind ele elastice, nu au nicio îmbinare, scula de care ziceam şi care apare şi ea în poza ataşată detensionează colierele elastice iar la remontare, prin eliberarea cleştelui, colierele (fiind elastice) revin la strângerea normală (sub acţiunea forţei elastice). În fine, oi găsi eu cumva să le manipulez.
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • #4
        Din ce stiu merge foarte usor sa desfaci acele coliere cu un cleste de scos cuie. Desfaci "falcile" la maxim, peste imbinarea colierului si cand strangi, se declipseaza.

        Eu am testat la colierul de la vasul de expansiune si a functionat perfect.

        Comment


        • #5
          Pff, o să râzi, uitasem că există cleşte de cuie. Bună idee, mulţumesc.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Eu am destrans colierele alea cu un mox caruia i se mareste gura de deschidere, le-am slabit tinand gurile apropiate si l-am dat in jos pe furtun, apoi manevra inversa. Merge si cu patentul dar te chinui la remontare ca se departeaza prea mult capetele.
            La clestele de scos cuie se departeaza prea putin falcile, un mox pentru tevi e ideal.

            PS: mox=cleste papagal
            Last edited by 827sam; 23 June 2014, 16:06.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              Da şi mopsul este o idee bună, mulţumesc.

              Mda, fu mai simplu decât credeam. Până la urmă am folosit un clește papagal și pentru a lucra mai ușor la colierul dinspre radiator am dat jos bateria. În plus, acolo este și un cilindru de la instalația de aer condiționat, presupun că e vorba de filtrul dezumidificator și ar fi mai mare daraua să fisurezi vreuna din conductele ce trec prin el.
              Last edited by ibuzescu; 23 June 2014, 22:43. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google