Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu I-a si marcharriere

    Am un Laureate Plus,am facut 5500 km cu el...dar de la inceput am ceva probleme cu schimbatul vitezelor. I-a intra un pic mai greu decat celelalte iar marcharriere-ul de multe ori nu imi intra din prima desi lampa alba din spate se aprinde. Cam in 60% din situatii, marcharriere-ul nu cupleaza decat din a 2-a, a 3-a incercare. Ati mai intalnit situatia asta? Sa ma duc la service sau nu are rost, ca "asa face toate"? Multumesc!
    Last edited by valeriuciprian; 23 August 2009, 21:13.

  • #2
    La mine I-a intra bine, desi mai nimeresec catodata si a 3-a. La march-arriere la fel se intampla, cateodata intra din prima, cateodata trebuie 2-3 incercari. Si chiar daca nu intra in march-arriere becul tot se apride, exact cum ai spus tu.
    Nu e nici o problema cu viteza I, trebuie sa te obisnuiesti putin cu cutia de viteze. Iar despre march-arriere, "asa face toate".
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      si la mine mai asa in march-arriere cateodata,in general face cand nu dau maxim dreapta si apoi in jos,am observat daca dai bine atunci intra sau ma rog cupleaza.

      Comment


      • #4
        march-arriereul se baga cand masina este oprita de tot,poate de aia nu va intra sau caraie,si cu a1a la fel...masina trebuie sa fie oprita de tot...daca vrei sa bagi 1a din mers...incearca un "spritz" pe acceleratie...si apoi dai 1..
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Cu masina oprita nu vrea sa intre din prima in march-arriere.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            La mine intra super usor in march-arriere,n-am avut probleme.Eu unu zic totusi sa te duci la service ca doar ai garantie.Numai bine si sa ne anunti si pe noi ce-ai rezolvat.
            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

            Comment


            • #7
              frate calci ambreiajul pina jos??
              daca da si nu intra ca lumea trebuie reglat cablul
              vezi ce covoras ai poate din cauza lui nu calca pina jos ambreiajul
              uneori din cauza covorasului poate sa ti se blocheze si acceleratia asa ca verifica mai multe
              toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

              Comment


              • #8
                Cristi_XP si virtualmansorin! va asigur ca masina e oprita (adica sta pe loc), motorul e pornit, ambreiajul se calca pana jos. Daca ar fi vorba de cablu neintins ar face probleme numai la marcharriere...ca la alte viteze nu am probleme. Am mai facut 1000 km in doua zile cu ea, Calarasi-Cheile Bicazului, Lacul Rosu...nici o alta problema.

                Va multumesc tuturor pt. raspunsuri

                Comment


                • #9
                  e pur si simplu din cutie toata chestie,fa cum am zis eu mai sus si ai sa vezi ca intra mai bine.

                  Comment


                  • #10
                    se calca ambreiajul...si abia dupa 3 secunde e baga in R ...mie imi caraie doar cand sunt grabit
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Nu imi caraie niciodata. Cu siguranta nu e vorba de graba. Sa vedem...sa fiu mai atent sa dau maxim dreapta de maner(levier) poate intra mai bine. Revin si va spun. Multumesc tuturor!

                      Comment


                      • #12
                        A I-a merge frumos probleme am si eu la R. Chair si stand pe loc, uneori se aude un 'zdrang', o scot, ridic pedala si incerc sa repet figura, sa gasesc o regula sa nu ma trezesc ca nu mai face la service...pauza, nimic, face total aleator dar face. Banuiesc ca raspunsul mecanicilor va fi cel clasic "asa e la toate" si mai presus de asta "ce te astepti domle' la o masina asa ieftine?" Un asemena raspuns am primit cand i-am aratat unui tinchigiu de la IPSO doua puncte de rugina dobandite recent pe portiera dreapta spate.
                        Nu-i asa ca ar fi o lume mai buna daca lucrau si ei un pic la PR si erau ceva mai delicati in exprimare si nu se comportau ca veniti de al oi?
                        Imi cer scuze daca am deviat, dar 'asa face toate' asa ca stai linistitit.
                        bafta!
                        Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                        Comment


                        • #13
                          Arata-ne si noua punctele alea de rugina pe care le ai la portiera.Niste poze ar fi binevenite.Eu unu nu cred ca rugineste asa aiurea.Posibil sa fie un defect din fabrica.Ai garantie.Sa auzim numai de bine.
                          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cattalin81
                            A I-a merge frumos probleme am si eu la R. Chair si stand pe loc, uneori se aude un 'zdrang', o scot, ridic pedala si incerc sa repet figura, sa gasesc o regula sa nu ma trezesc ca nu mai face la service...pauza, nimic, face total aleator dar face.
                            Cand vezi ca opune rezistenta (inainte de a face "zdrang") slabeste foarte foarte putin ambreiajul. Daca intra usor nu-i problema, este pinionul intr-un punct mort (sa spun asa) in orice caz ceva de aliniere a pinioanelor in cutie si cum R-ul nu are sincron trebuie sa se mai invarta putin pinionul. Detalii mai tehnice i-ti dau daca vrei dupa ce-l intreb pe taica-miu ca este un mecanic destul de priceput (fara gluma).
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #15
                              Da, multumesc si tie Rocri, nu intampina nici o rezistenta ai impresia ca a intrat dar cand dai drumul la ambreiaj descoperi ca nu cupleaza. Oricum, in ultima vreme (dupa 6000km), miraculos, nu mai am probleme foarte dese cu R. Posibil sa fie o kestie de rodaj a cutiei...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google