Detonatii In Admisie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Detonatii In Admisie

    va salut
    am patit de 2 ori acest lucru: Detonatii in admisie
    prima data mi-a rupt 2 cleme si acum a 2 oara nu am mai ramas cu nimic

    sigur e problema electrica pt ca propietarul anterior a legat niste fire cred cu ochii inchisi

    acum electricianul nu poate intra in calculator sa vada care e buba.a verificat si un calculator"virgin" cum se exprima el ,si la fel, nu poate sa se conecteze
    as avea nevoie urgent de schema electrica a loganului 2005 1.4

    va multumesc din suflet!

  • #2
    detonatiile in admisie insemna amestec sarac de aer + combustibil, nicidecum nu are legatura cu partea electrica

    Comment


    • #3
      Eu am avut detonatii in admisie de m-am plictisit si am schimbat senzorul MAP + inca un senzor de pe admisia de plastic si n-a mai detonat, asa aveam eroare pe ECU. In plus, imi tragea foarte prost si mai mult de 145 km/h nu prindea. Dupa ce am schimbat senzorii tragea ca un 1.4 si prindea 170 km/h (era remapata oricum).

      Atentie, nu este vorba de senzorii de pe corpul clapeta. Vorbesc de cei de pe admisia de plastic ce intra in chiulasa.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #4
        Originally posted by geo_ultras View Post
        detonatiile in admisie insemna amestec sarac de aer + combustibil, nicidecum nu are legatura cu partea electrica
        Si amestecul sarac "n-are cum" sa fie din motove de senzori plecati cu pluta?. Ai si GPl cumva pe masina (ca daca zic la rabla ma banneaza streulea), ca poate fi si ala de vina?
        Altfel totul incepe cu o diagnoza la caluclatoruld e injrctie, mai bine faci asta la reprezentanta unde au si schema electrica (cam 1 CD de date) si electrician si clip. Pe langa schema electrica ajuta si manualul de diagnoza.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #5
          Originally posted by einstein1984 View Post
          Si amestecul sarac "n-are cum" sa fie din motove de senzori plecati cu pluta?. Ai si GPl cumva pe masina (ca daca zic la rabla ma banneaza streulea), ca poate fi si ala de vina?
          Altfel totul incepe cu o diagnoza la caluclatoruld e injrctie, mai bine faci asta la reprezentanta unde au si schema electrica (cam 1 CD de date) si electrician si clip. Pe langa schema electrica ajuta si manualul de diagnoza.
          mersi pt sfaturi

          si mai un obiect ce trebuie schimbat doar ca nu stiu cum se cheama
          ma ajutati?
          e poza luata de pe net, la mine cred ca e aceeasi piesa doar ca e mai adanca in masina
          intra 2 mufe sus si unul mai jos
          Attached Files
          Last edited by ZEUS33; 4 September 2014, 21:47. Reason: adaugiri

          Comment


          • #6
            Canistra de carbon.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              mersi iancu

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google