ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pina sa schimbati ambreiajul, incercati siguri sa detensinati cablul cu 2 -3 spire ,se poate face cu usurinta in parcare .este normal ca discul dupa un timp sa aiba uzura .
    si in situatia in care si cu o pedala care sa tina foarte jos masina nu demareaza sau turatia este foarte mare comparativ cu viteza atunci puteti merge la orice mecanic sa schimbe chitul de ambreiaj

    Comment


    • Salut! Am si eu un Logan de 1.4 , 60.000km, de vreo 3 saptamani "scârţâie" la plecarea de pe loc, fără să intenţionez acest lucru (chiar când plec mai uşor). Aveţi idee dacă e ceva legat de ambreiaj? Multumesc!

      Comment


      • Ambreiaj Cu Probleme

        Va salut! am un logan 1.5 dci 65cp din 2006 cu ambreiaj mecanic!a fost facut acum 15 mii ambreiajul cu piese de origine si acum de cand a venit caldura cand pornesc masina merge ok ambreiajul dar dupa ce se incalzeste putin si fac cateva plecari cu ea mai ales la semafoare prin oras incepe si merge in trepte ambreiajul adica se ridica(scapa) in trepte,practic numai poti sa pleci frumos cu masina si trebuie ori sa scartaie cand pleci ori sa smuceasca! sa trebuiasca schimbat cablul?nu a fost schimbat niciodata!sau asa fac astea cu ambreiaj mecanic??cei care aveti acelasi model cu vi se pare?e ca la mine?sau merge la fel de cand porniti masina la rece si pana cand va terminati traseele???va multumesc!

        Comment


        • nu e deloc normal incearca sa sch. cablul

          Comment


          • nu vi se intampla la niciunu lafel? sa fie cablul?dar totusi de ce cand e rece nu face si apoi incepe sa faca urat??

            Comment


            • greseaza pivotul si furca de debraiere. scoti mansonul de cauciuc si gresezi blana acolo unde intra nuca(pivotul ) in furca

              daca te tine 1 maxim 2 zile...e naspa. va trebui sa le schimbi.

              prima data incearca sa le gresezi.

              Comment


              • salut. La apasarea pedalei de ambreiaj, scartaie si se apasa putin intrerupt cand sunt pe liber pana sa o bag in tr1. Trebuie inlocuit ambreiajul? Ultima data cand am facut schimbul de ulei, cei de la service au zis ca ar trebui schimbat ca tine cam sus(cand mi-au adus masina din spate de la atelier) , dar cica mai merge vreo 5-10k.
                Oare trebuie schimbat sau doar se gandeau sa mai faca rost de niste bani.
                Am mai facut 8-9k de atunci si urmeaza sa ii fac iar schimbul de ulei si vreau sa stiu daca e necesar si schimbul ambreiajului. Masina are aproape 100k
                ms

                Comment


                • probabil e din cablu de ambreiaj. si e desfacut la maxim si tot sus tine ? schimba cablul si regleaza-l corect
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • In timp ce accelerezi si dai drumul la ambreiaj, cand trebuie sa simti ca incepe sa traga masina, cand este pedala mai aproape de podea sau mai sus?
                    La mine a reglat-o mecanicul in asa fel incat simt ca trage cand este pedala sus, aproape de sfarsitul cursei.
                    "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                    Comment


                    • Oricum ai regla ambreiajul, tot la sfarsitul cursei tine; dupa ce a "cuplat" nu mai ai cursa.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • salut - am o intrebare -- cand apas ambreiajul face un zgomot cum faceau rulmentii de presiune la vechile dacii dar de data asta este un harsait nemetalic - mentionez ca daca apas pedala de 2 ori dispare pana la urmatoare apasare sau ma tine cu zgomotul asta vreo 2-5.ooo de km apoi 5.000 km nu mai suna deloc-- masina merge ok -- ce ar putea fii banuiesc numai vechii loganisti care au desfacut ambreiajul stiu de asa ceva.merci

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google