Lipsa Capacel Langa Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa Capacel Langa Motor

    Acum cateva zile pe cand ma uitam pe la motor am sesizat lipsa unui capacel la un orificiu langa motor, pe unde daca pui degetul aerul este aspirat, eu am improvizat ceva din teflon acolo.

    Am atasat 2 poze, imi poate spune cineva ce poate fi acel orificiu?
    Keep smiling, live your life...

  • #2
    Unde sunt pozele?

    Comment


    • #3
      Acum le incarc , scuze...
      Attached Files
      Last edited by 77sky; 27 November 2014, 13:56.
      Keep smiling, live your life...

      Comment


      • #4
        Acolo venea o linie de vid care ducea la.... plamanul de la turbo poate? ca daca ducea la servofrana te prindeai. Sau e o linie de vid neutilizata la masina ta si trebuia obturata.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #5
          Am inteles, deci e clar ca trebuie obturata...
          Last edited by 77sky; 27 November 2014, 13:56.
          Keep smiling, live your life...

          Comment


          • #6
            daca nu ma insel pe acolo se aeriseste instalatia de racire (antigelul)
            daca ma insel, scuze

            Comment


            • #7
              Cred ca merge un capacel de la roata(ventil)acolo.

              Comment


              • #8
                la K9K 796 de acolo se leaga furtunul care duce la elctrovana de pilotare turbo. la celelalte modele este in mod normal capacit
                sigpic
                Ambition 1.5 dc

                Comment


                • #9
                  Am inţeles teoretic ce inseamna sau ce rol are teava aia fara capatai ,intalnita la motoarele DCI 68 cp dar ce nu spune nimeni ce inseamna ,,electrovana de pilotare turbo,,suna nu stiu asa de complicat ,poate gasim si explicatii pertinente la asa pilotare turbo .

                  Comment


                  • #10
                    la dci 85 controlul turatiei la turbina se face pe o capsula vacumatica. de la pompa de vid se leaga pe stutul respective furtunul prin care se preia vid (vacuum) pentru actionare.
                    piesa de record a pompei este prevazuta cu toate iesirile nu doar cu cele strict necesare pentru un model sau altul (din motive de costuri ca sa nu faca mai multe matrite de injectie)
                    sigpic
                    Ambition 1.5 dc

                    Comment


                    • #11
                      Ok, mulțumesc pentru ajutor, o sa aibă un căpăcel acolo domnul ștuț buclucaș
                      Keep smiling, live your life...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google