Problema Alarama/inchidere Centralizata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Alarama/inchidere Centralizata

    Buna ziua
    De ieri am o problema mare. Deschid masina cu telecomanda de pe cheie, iar cand deschid o usa sau portbagajul porneste alarma
    Mentionez ca nu am alta alarma, iar acum cateva luni in urma, a mai avut o manifestare asemanatoare, adica nu mai functiona inchiderea centralizata din cheie, trebuia sa deschid usa cu cheia in broasca.
    Pana cand sa-mi dau seama de ce face asa si-a revenit singura.
    Dar acum e mai nasol ca "omor" si vecinii.
    Am observat ca daca deschid usa incet, alarma nu porneste, dar daca o misc mai mult iar porneste, o inchid, apoi si din telecomanda si astept sa se opreasca alarma.
    Aveti idee ce poate fi?
    Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

  • #2
    te duci la atelieru unde ai montat alarma si le spui problema
    „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

    Comment


    • #3
      Multumesc Vasile, esti foarte "amabil".
      1. Decat sa postezi ca sa-ti creasca numarul de posturi, mai bine lasa....
      2. Crezi ca daca vroiam sa ma duc undeva in service mai postam pe forum?
      3. Si in plus, am spus ca alarma e originala din fabrica, ca sa zic asa, nu am montat alta suplimentara.
      Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

      Comment


      • #4
        "Buna ziua
        De ieri am o problema mare. Deschid masina cu telecomanda de pe cheie, iar cand deschid o usa sau portbagajul porneste alarma
        Mentionez ca nu am alta alarma, iar acum cateva luni in urma, a mai avut o manifestare asemanatoare, adica nu mai functiona inchiderea centralizata din cheie, trebuia sa deschid usa cu cheia in broasca.
        Pana cand sa-mi dau seama de ce face asa si-a revenit singura.
        Dar acum e mai nasol ca "omor" si vecinii.
        Am observat ca daca deschid usa incet, alarma nu porneste, dar daca o misc mai mult iar porneste, o inchid, apoi si din telecomanda si astept sa se opreasca alarma.
        Aveti idee ce poate fi?"


        Te hotărăști cheie cu butoane și/sau telecomandă?

        Alarma din fabrică la Logan se arma/dezarma din cheia cu butoane și prezenta senzori volumetrici pe ambii stâlpi A(de la parbriz).

        Dacă ai telecomandă nu e alarmă de fabrică, e alarmă montată de dealer.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          M-am exprimat gresit. Mea culpa. Nu am telecomanda, era vorba de butonul de pe cheie.
          Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

          Comment


          • #6
            Să înteleg că nu îți merge cheia cu butoane(baterie consumată) sau nu merg actuatoarele care blochează/deblochează broaștele?

            Din butonul din bord reușești blocarea/deblocarea sau nu?

            Ai senzori volumetrici pe ambii stâlpi A(de la parbriz) sus ?
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              GICA_B
              alarma chiar si de fabrica,tot in atelier se repara/inlocuieste,aici ne dam doar cu parerea,iar unii mai suparaciosi asa ca tine mai da si cu paru,ca nu i sa raspuns/reparat masina pe forum,gratis,ca la atelier costa
              deci,multi iti vor zice,curata/verifica nustiu ce mufe,da cu solutia minune pe mufa X ca nu face contact,inlocuieste bateria in telecomanda,si mai tarziu unu iti va zice sa pui alarma aftermarket si dupa un timp discutia va degenra in alte bazaconii care nu vor mai avea legatura cu problema ta
              stiu ce zic
              si asa ca pentru tine,daca ai senzori volumetrici,sa dus modulu senzorilor,ramane sub tensiune,sau poate modului alarmei nu opreste curentu spre acel modul
              DECI tot la atelier----vei ajunge
              Last edited by vasile 66; 29 November 2014, 22:06.
              „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

              Comment


              • #8
                Daca este alarma de fabrica (adica Cobra), deschide capota si uita-te la sirena. Ar trebui sa fie un capac cu patru surubele. Scoate-l si apoi scoate mufa aceea mare. Verifica de pini oxidati. Daca totul e in regula, inseamna ca s.a f____ut alarma. Nu ar fi nici prima nici ultima. Nu sunt prea stralucite. Pana acum cred ca am demontat vreo 6-7 defecte. Inclusiv a mea si a cumnatului meu cu Scenic...
                GL-22-TOF

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google