Arbore Motor Rupt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din cate mai stiu la reparatii capitale arborii se rectificau in functie de uzura la R0, R1 si R2, iar pentru noile dimensiuni erau cuzineti al fel R0 , R1 si R2.
    ex:
    Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
    Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

    Comment


    • #17
      Reparatia trecuta a fost facuta de tata, si nu prea imi permit sa ii reprosez ceva! Daca am ceva de reprosat o sa o fac celor care au facut arborele (nu scoti pe piata un arbore de plastilina) Dar asta e! Maine sper sa apuc sa pun motorul pe masina si sa trec peste moment!

      Comment


      • #18
        Totuși, de ce a trebuit refăcut motorul la doar 210.000km? Care au fost problemele?
        A fost folosita în regim de taxi masina?

        Comment


        • #19
          Banuiesc ca acel arbore aftermarket are garantie nu ? du-te peste cei care l-au vandut cu el si poate iti recuperezi macar banii investiti in dansul.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #20
            garantia e valabila numai cu montaj in service autorizat.Degeaba te duci peste ei cu garantia, pt ca unu la mana te pune sa vi cu arborele sa-l vada si pe urma iti poate spune ca a cedat din cauza ungerii insuficiente sau erorii de montaj. sincer imi pare rau de beleaua asta.daca nu te deranjeaza intrebarea, pana la urma de ce ai inlocuit arborele cotit? stiu ca nu are cota de reparatie, era prea uzat sau ai gasit cuzineti suciti la maneton?

            Comment


            • #21
              La prima inlocuire am inteles ca au fost ceva probleme la cuzinetii unei biele si pentru ca masina urma sa ajunga la mine tata a decis sa faca o treaba de calitate si sa puna tot nou (au fost schimbate, arbore, toti cuzinetii, semeringurile de la arbore, segmentii) La momentul ala a parut o afacere foarte buna pentru ca dupa reparatie motorul mergea ca nou! Pana la reparatia arborelui din cei 210.000 km 150.000 au fost facuti in regim de taxi dar cu consumabile si reparatii facute la timp! Dupa reparatia motorul masina a ajuns la mine, i-am schimbat culoarea in alb (numai faze comice pateam cu ea galbena) si a ramas masina de familie! Acum ca s-a intamplat beleaua asta e! Dupa ce termin cu reparatia o sa pun si niste poze!

              Pun si un clip cu "momentul fatidic" Asa facea pedala inainte sa se rupa arborele! Am facut clipul pentru ca banuiam ca e o problema la ambreiaj si mi se parea amuzanta situatia! La secunda 40 a cedat efectiv si s-a oprit motorul!
              Last edited by buldozer2; 14 January 2015, 23:52. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Zgomotul era oribil...De cat timp avea huruitul acela? Aproximativ...
                La auzul unor asemena zgomote, nu e normal sa-l lasi sa mearga!

                Si inca ceva: sper ca nu conduci in mod frecvent asa, cu calcaiul piciorului stang in aer!
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #23
                  sfatul meu:daca poti sa faci rost de un micrometru, incearca sa masori arborele original al motorului,asta daca nu prezinta urme de uzura avansata la manetonul cu problema, si daca mai e in cota, poate poti sa-l valorifici, adica sa-l vinzi, asa mai scoti din investitie. cuzinetii daca nu mai aveau pasta pe ei, inseamna ca orificiul de ungere al arborelui pe manetonul respectiv era obturat.si inca ceva, tot respectul pt tatal tau ca a vrut sa-ti dea o masina buna.

                  Comment


                  • #24
                    Zgomotul ala puternic si vibratia in pedala a aparut cam cu 500 m inainte sa se rupa arborele! Nu as fi mers cu ea asa daca facea de mult timp!

                    Comment


                    • #25
                      ce nasol sa te lase in camp....RIP.....

                      si eu sunt de parere ca mai bine schimbi motorul! cu siguranta ruperea arborelui a generat si alte stricaciuni(bloc, chiulasa)!

                      Comment


                      • #26
                        Azi a sosit si "noul" motor! Sper ca luni masina sa fie gata si sa trec peste momentul asta!

                        Si ca sa fac Haz de necaz se pare ca este un motor de F1 (Formula1)
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 17 January 2015, 19:40.

                        Comment


                        • #27
                          Cati km are motorul cel "nou" ??
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #28
                            Astia ce l-au vandut (Firma mare de dezmembrari la Buzau) zic ca ar avea 100.000 km dar cine ii crede!

                            Comment


                            • #29
                              Fa-i un test de compresie si afli exact starea lui de "sanatate".
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #30
                                ceva poze cu "bubele" de la cel vechi, sau inca nu l-ai demontat?...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google