Probleme Pornire Logan 1.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    la 4900 -5000 rpm se taie alimentarea la un diesel..eu nu am probleme la pornire..si zilnic dupa ce se incalzeste motorul vede 4500 fara mila..atat in oras cat si in afara orasului...si nu sare nici un piston nimic ba chiar merge foarte bine...de obicei schimb undeva la 2700-3000 rpm.

    Comment


    • #17
      @gelica75: in primul rand, citeste topicul referitor la bff; tu esti sofer profesionist, ceea ce nu contest, dar intamplator, eu muncesc in electronica auto, testez ecu-uri pt masini. daca vrei sa-ti spun cum se dubleaza caii, o facem pe privat. sigur se poate. apropo, modificarile la bff nu s-au facut numai din soft. desi fara modificari la motor duci 65 de cai la 100 (vorbim de turbodiesel).
      in alta ordine de idei, o turatie ridicata duce la arderea depunerilor de calamina de pe duze, bujii incandescente, capul pistoanelor, scaunele supapelor...sau!?
      si cu asta eu am incheiat cu offtopicul, mai bine sa dam raspunsuri omului la problema cu pornirea...
      Last edited by Seba; 6 January 2009, 17:38.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        salut. sorry for late reply.. pai masina mea deocamdata sta in garaj. nu mai e in garantzie si bani de injectoare deocamdata nu am. pai cu motorina am intzelles ca e-fix de la Rompetrol e cea mai buna. asa a zis unu de la service.ia.. faza e ca un injector este foarte bun, doua sunt bunicele si unul este praf. si totusi au zis sa le schimb pe toate, ca asa trebuie. deocamdata mai stau ca este destul de scumpa reparatzia.

        Aa. si inca ceva.. Toate reviziile le fac la service, asa cum trebuie din 10 in 10 mii de km. faza e ca am patzit faza cu injectoarele cand eram in frantza. de acolo imi pornea greu. si am venit cu ea in tzara, adica 2200 de km. si ce sa va zic. fum nu scotea, consumul era exact la fel ca inainte, nici un zgomot la motor, nimic. singura problema este la pornire, in rest merge super. si inca o intrebare. de ce sunt asa de scumpe injectoarele? sunt suflate cu aur cumva? hehe..


        si am uitat sa va mai zic.. m-a speriat unu care zicea de pilitura de fier, ca nu e de ajuns sa schimb numa injectoarele. cica tre sa curatz si rezervorul si pompa de injectzie. este suficient sa schimb numa injectoarele si atat? ce credetzi?
        Last edited by Seba; 9 January 2009, 15:51. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          salutare tuturor !
          am citit tot ce se putea citi despre masina lui Felix si sincer am ramas oarecum impresionat de ce a putut face cu un logan diesel ,cu aceasta ocazie tin sa il felicit pe Felix pt. ambitia si efortul depus ,chiar nu credeam ca se poate asa ceva .

          Comment


          • #20
            Am un Logan dci si tot asa imi porneste cam greu de la o vreme.Cei de la service mi au spus ca este de la electrovalva.

            Comment


            • #21
              multumesc lui Dumnezeu eu nu am avut probleme..si am lasat`o in fata scarii nepornita si o saptamana ( de cand a dat frigu vorbesc)..

              Comment


              • #22
                mda....vazand ce probleme avetzi si voi ( nu numai eu )cu Loganuriile fie ele DCI sau MPI ajung la concluzia ca sunt niste masini de la mediocru spre slab atat ca echipare tehinca cat si solutie constructiva.
                - trebuie sa spun ca posed 4 masini din care 2 pe motorina: Logan 1,5 DCI/65 Cp 130000Km parcursi, cu probleme la pornire pe timp rece ( astept sa se mai incalzeasca vremea si o sa verific bujiile incandescente)..... si un VW Golf 3 1.9Tdi/90Cp din '94 cu aprox 340000Km parcursi care porneste foarte bine si la -20grdC dar trebuie sa va spun ca motorul de la VW Golf are 7 (da sapte bujii incandescente) din care 4 -preincalzire camera ardere si 3 pentru pre/post-incalzire circuitul mic de racire.

                ...nemtii astia!
                Last edited by Dragos_TDI; 9 January 2009, 11:30. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  draga dragos pe viitor sa numai te gandesti sa iti cumperi aceste masini de nivel mediocru (logan diesel )si mergi cu vw ,apropo daca esti sofer si sti sa simti masina cu care mergi ai putea sa mergi si cu voga sa iti dau un exemplu dar daca esti paralel si nici nu sti cum se porneste un diesel este normal sa nu iti mearga masina ,eu in locul tau as vinde acele loganuri si as merge fericit cu un vw fara griji.

                  Comment


                  • #24
                    @gelica: dar tare suparat esti, colega...
                    @dragos_tdi: cat despre fiabilitatea super modeleleor germane, uita-te la ultimele polo-uri si passat-uri, sunt pline service-urile de ele. mai ales polo-uri cu probleme la injectoare. apropo, golful tau nu cred ca cunoaste conceptul de calculator de injectie, ala e tot mecanic, tehnologie clar superioara unui jeg de calculator tu incerci sa ne convingi ca e mai usor sa lansezi navete spatiale cu abacul, ca ala nu se defecteaza...apropo, cand a fost nou, golful ala a costat 7000 de marci? n-as crede...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Dragos_TDI View Post

                      ...nemtii astia!
                      In anii '94 se faceau masini fiabile in adevaratul sens al cuvantului...acum durata de viata calculata e aproximativ 7 ani altfel dai faliment ca firma de masini pt ca sunt alte cerinte si alt "habitat" economic. Cu tot respectul insa genul asta de mentalitate este prea invechit raportat la realitate...nu-ti doresc sa dai 20.000-30.000 pe o "germana" si sa ajungi cu ea pe platforma lucru pe care l-am vazut real si chiar iti recomand un drum prin service-urile lor...o sa ai o surpriza. Acum platesti dotarile si firma...fiabilitatea tine mai mult de subiectivism

                      LE: Un procentaj suficient care foloseste motoarele diesel subturate ajunge sa se vaite de probleme de pornire dimineata plus combustibilul de proasta calitate. TDI-urile au un principiu diferit fata de comon-rail-ul tau care este mai sensibil la anumite aspecte
                      Last edited by darksid3; 9 January 2009, 16:11.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #26
                        Am 4 masini burago care merg foarte bine pe covor, nu am nicio problema cu ele pe frigul asta. Calitate germana

                        de-alea de le dai cu curu si merg singure inainte? vezi ca agata scame si se infunda injectoarele...
                        Last edited by Seba; 9 January 2009, 16:39.
                        No, apoi blana
                        Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                        ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                        Comment


                        • #27
                          suparat rau seba !

                          se vede cu ochiul liber
                          Last edited by Seba; 9 January 2009, 16:40.

                          Comment


                          • #28
                            ok ok ...mai draga Gelica asa cum zici tu (dupa parere ta) ca as fi paralel ..perpendicular sau cum zici tu Hai sa iti spun cum sta problema mai "frate" .Loganul e luat de nou are o vechime de 3 ani si m-am gandit eu sa o tin pe asta ca vezi Doamne e masina mult mai noua ca VW- an de fabr '94...dar in loc sa ma bucur de LOgan vad ca ma pe zi ce trece ma umple de draci! si sa enumar!!!:
                            - pornirea pe timp rece ( nema pornire..ori fi bujiile incadescente ...o sa verific)
                            -filtru habitaclu (producatorii au zis ...pass);
                            - deschidere capota ( s-a blocat cablu si consoarta mea a rupt manetuza incercand sa o deschida)
                            - si cea mai mare si mai nasoala este rugina care a aparut peste tot. Asa ca mai draga Seba si tu un alt "suparat" ... crede-ma, am fost de buna credintza cand am luat loganul...dar acum dupa ce am primit raspunsuriile de la ASV Dacia cum ca rugina din punctul lor de vedere e ceva normal si a aparut ca efect a agentiilor externi si sa ma descurc cum pot.....eee! ia pune-te in locul meu???? ...poti?

                            p.s. motorul TDI de pe VW este cu injectie mecanica , iar pompa este controlata electronic si da...are calculator care citeste cantitatea de motorina injectata.

                            Comment


                            • #29
                              "Din cauza unor probleme în procesul de fabricaţie aproape jumătate de milion de modele Mercedes Benz A-Class şi B-Class pot avea serioase neplăceri cu rugina.

                              Maşinile afectate sunt construite între iunie 2004 şi iunie 2006, cu 205.000 exemplare vândute doar în Germania şi peste 445.000 în toată lumea. Problemele apar din cauza unor erori pe linia de producţie la nivelul masticului de etanşare, care permite creşterea umidităţii şi instalarea unui grad mare de rugină.

                              Afectate sunt uşile şi plafonul maşinilor, coroziunea fiind vizibilă chiar din primii 2-3 ani. În cazul în care există o rugină foarte severă, uşile sunt schimbate complet, Mercedes fiind nevoit să efectueze toate reparaţiile în cadrul garanţiei, astfel că sunt aşteptate cheltuieli semnificative."


                              Sursa Promotor.

                              De asemenea si BMW-ul a avut probleme cu rugina pe anumite modele...e vorba de zeci de mii de bucati....stau si ma intreb posesorii aia ce-or fi facut?
                              Sunt de acord insa la felul cum trateaza oficialii de la Dacia/Renault problema expusa de tine.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #30
                                Cred ca isi dau palme ca au dat o caruta de bani pe masina si ca nu au luat alta marca.

                                Deci conluzia este: nu mai criticati atat Loganul ca se pare ca se intampla si la case mai

                                mari.

                                Si cat costa Loganul si cat costa un Mercedes sau un BMW ?

                                La banii pe care ii dai pe Logan se merita.

                                Acum depinde si cum il intretii ca daca il lovesti pe toate partile si nu refaci locul in care a sarit vopseaua normal ca rugineste.
                                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google