Zgomot Misterios Partea Dreapta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Misterios Partea Dreapta

    In urma cu 30 de zile din cauza aparitiei unor zgomote pe fata am schimbat in service bieletele de directie si capetele de bara. Dupa inlocuire zgomotele au disparut in totalitate, dar dupa parcurgerea a 1000 de km masina a inceput sa prezinte niste zgomote ca un troncanit, se aude pe dreapta fata, dar aici este partea mai ciudata, doar atunci cand masina se incalzeste dupa un drum mai lung. Troncane asa de tare incat ai impresia ca s-a slabit ceva, scut, cadru support motor, etc. Cand masina se raceste, zgomotele dispar. Am verificat in service suplimentar si am inlocuit si rulmentii de presiune din capul amortizoarelor si .... nimic. Am verificat caseta de directie si la prima vedere nu prezinta joc.
    Acum in service au inceput sa vehiculeze idea ca ar fi bucsa de ghidare din caseta, aflata in partea dreapta.
    Partea ciudata este ca la rece, masina prezinta nici un zgomot, nici macar dupa ce se incazeste motorul la 4 linii, doar sa spunem ca dupa 30 min de functionare continua in regim de drum national sau autostrada, zgomotul incepe sa se auda din ce in ce mai tare pana ce troncane infiorator. Nu are legatura cu calitatea drumului, indiferent daca este ca in palma sau cu denivelari se aude la fel de tare, am mers pe drum cu denivelari de exemplu si nu s-a auzit nimic si am mers pe autostrada unde troncanea intruna de aveai impresia ca acum se desprinde ceva de pe masina.
    Nu este o bataie ritmica, nu are legatura cu turatia motorului.
    Cu motorul oprit daca balansez masina se aude, la fel daca apas ritmic pe partea din fata a masinii. Dar numai daca masina este "incinsa" de un drum mai lung. Un amic care a mers cu mine ieri pe autostrada sustinea ca simtea bataia in zona de sub bordul masinii pe partea pasagerului. In Bucuresti intr-o parcare am miscat masina si din interior se auzea destul de tare, din exterior cand ascultam nimic, am ascultat zona amortizoarelor si cea a tamponului motor. Are directa legatura cu factorul de dilatare termica, pentru ca face doar cand este "incinsa" de un drum mai lung, se dilata ceva care automat slabeste de exemplu un support.
    Am fost cu masina in service si am verificat-o de mai multe ori, nu pare a fi nimic slabit.
    Domnilor colegi orice sugestie este binevenita mai ales ca nu as dori sa cumpar o caseta de directie si sa ma trezesc ca in continuare am aceleasi simptome.

  • #2
    Am avut si eu o problema de genul asta, însă se manifesta doar cand franam sau plecam dupa loc. Si am descoperit stand sub ea intr-o groapa si altu misca masina inainte-înapoi si am descoperit ca lovea baia de ulei in scutul motor.

    Comment


    • #3
      mai degraba o tabla pe undeva cu legatura cu lonjeron sau alt element care se incarca/descarca cu greutatea masinii. cred ca cea mai buna solutie e tot asta - incinsa bine, bagata pe canal si balansata. nu are cum sa se auda doar din masina.

      Comment


      • #4
        Sambata o s-o incing si o sa merg in service, la un prieten, sa o bag pe un canal sa vedem de unde se aude, pentru ca atunci cand este incinsa si daca o balansezi usor se aude foarte clar, mai ales din interior.

        Comment


        • #5
          Vezi sa n-ai probleme la sistemul de evacuare , inspecteaza tot traseul de esapament , sunt sanse mari sa se auda de aici acel zgomot , deoarece intreg sistemul sufera ceva dilatari atunci cand se incinge.
          Last edited by prometheus; 7 May 2015, 22:41.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #6
            Directia masinii nu e supusa incingerii,deci excludem dilatarea,daca batea asa numita bucsa de teflon,o simteai in volan acea bataie.
            Bataia/troncanitul doar cand se incinge poate fi de la etrier/placute,arcurile acelea otelite de pe placute,probabil fiind mai de proasta calitate,este posibil sa fie din sarma si nu din otel cum sunt la unele mai calitative fac ca placuta sa joace in locasul lor.
            Posibil ca tot din cauza caldurii emanate de sistemul de evacuare,vreun tampon sa rupt si faceca toba sa balangane.
            La fel de posibil poate bate si scutul,l-ai lovit,a facut burta spre baia de ulei,de la caldura emanata de motor,scutul se arcuieste mai tare si bate in baie,la fel vreun surub al scutului poate fi slabit sau rupt.
            Bucsile la bara de torsiune duse,sau bridele care prind aceste bucsi sa fie slabite,vreun surub lipsa.
            Bieletele antiruliu...
            Verifica si planetara daca e stransa pe fuzeta.
            Ridica masina pe cric,dupa ce ai incinso bine si verifica daca are joc roata pe rulment,de multe ori da impresia ca poate fi vreun pivot.
            Si eu sunt curios ce poate fi,dupa toate ce ti-am scris ca e posibil sa fie!
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #7
              Astazi am depistat sursa, din pacate este caseta de directie, mai precis deja celebra "bucsa". Am inteles ca se schimba, va rog daca stiti un atelier unde se inlocuieste in Bucuresti, Ploiesti sau Targoviste sa-mi spuneti si mie.

              Comment


              • #8
                Astazi am remediat problema aparuta. Din fericire nu a fost caseta. De vina a fost una din bieletele noi montate, care atunci cand se incalzea se bloca.
                La deblocare prin actiunea unui factor, ex. denivelare, pleca cu un troznet puternic ce in masina se auzea ca o bataie. De mentionat este ca la rece nu "batea".

                Am montat pe masina bielete Lemforder.
                Din fabrica am vazut ca au venit cu o vaselina alba aplicata pe rotula, foarte putina, as avea o intrebare daca stiti ce tip de vaselina este aceasta alba pentru articulatii? este pe baza de litiu?
                Va intreb pentru ca as vrea sa aplic acolo un strat mai consistent de vaselina din acest tip, alba. Pentru moment au gresat in service cu vaselina normala auto.

                Va multumesc pentru sugestiile date!

                Comment


                • #9
                  Salut baieti. O opinie. De cca cateva luni am zgomotul asta. Cel cand ma apropii de roata. Parca pufaie ceva. E distributia? Mie asa imi pare. Ma duc in service dupa 1 septembrie. Cineva care cunoaste zgomotul. Distributia a fost schimbata in iulie 2017.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google