Mersul Cu Masina Dupa Accident ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mersul Cu Masina Dupa Accident ?

    Salut,

    As fi recunoscator daca mi-ati putea clarifica niste nelamuriri.

    Am avut un accident acum 2 saptamani din care masina mea a iesit cam sifonata:bara fata sparta,faruri si proiectoare sparte,capota indoita,aripi indoite,airbag-uri sarite,radiator indoit,ventilator radiator rupt.

    De atunci am facut cca 400 de km asa busita cum este numai ca daca stau mai mult de 15 minute cu ea la un semafor sa zicem incepe sa mi se ridice temperatura la apa moment in care opresc motorul si o las pana se raceste.

    Care ar fi riscurile daca mai continui sa merg asa ?

    P.S.:Pompa de apa merge ok dar ventilatorul de la radiator si AC-ul nu.
    P.S.2:La drum fara opriri nu se ridica apa mai mult de jumatate.

    Multumesc anticipat.

  • #2
    Pai riscul e sa arzi garnitura de chiuloasa, apoi uleiul se contamineaza cu lichidul de racire, apoi ungere defectuoasa deci uzura prematura a motorului!Asta e doar un exemplu...Deci in nici un caz nu poate fi ceva de bun augur
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Este foarte riscant ceea ce faci,inteleg ca depinzi mult de masina si mai dureaza pana sa o repari,dar: -mergi probabil fara semnale pe fata,riscand in fiecare intersectie si nu stii cand poti avea un scurtcircuit in instalatia electrica deteriorata ce se poate sfarsi cu incendierea masinii...Asculta de ratiune,nu de nevoia mersului cu masina.

      Comment


      • #4
        Farurile si semnalizarile merg ok plus ca sunt nebun cu electrica auto si am sigurante peste tot inclusiv la 10 cm de baterie pe + si pe -.

        Si daca sa presupunem merg numai in afara Bucurestiului cu ea si indicatorul pentru temperatura apei nu depaseste deloc jumatatea nu ar trebui sa fie probleme, nu?

        Comment


        • #5
          Daca forta impactului nu ti-a atins conductele,furtunele,colierele...Poate merge,dar cu risc...

          Comment


          • #6
            Chiar astazi am verificat in detaliu cat de multe conducte am putut plus ca nu am avut pierderi la nici un fel de lichid nici innainte de accident, nici dupa .

            Comment


            • #7
              Daca indicatorul arata 4 linii la temperatura poti merge fara probleme. Cand sunt 6-8-9 linii nu e bine, pentru ca poate fierbe lichidul de racire si se deterioreaza garnitura de chiulasa.
              Eu am mers si la 9 linii, cu lichidul fierband, vreo 10-20 minute si nu s-a intamplat nimic cu garnitura, dar nu recomand asta.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Se incalzeste apa datorita radiatorului care zici ca e deformat. Probabil s-a deformat niste celule si nu mai circula apa cum trebuie
                niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                Comment


                • #9
                  Pai daca nu mai porneste nici gmv ul ce rost mai are discutia daca baiatul vrea sasi distruga masina nu are deca sa o faca

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gigi_kent86 View Post
                    Salut,

                    As fi recunoscator daca mi-ati putea clarifica niste nelamuriri.

                    Am avut un accident acum 2 saptamani din care masina mea a iesit cam sifonata:bara fata sparta,faruri si proiectoare sparte,capota indoita,aripi indoite,airbag-uri sarite,radiator indoit,ventilator radiator rupt.

                    De atunci am facut cca 400 de km asa busita cum este numai ca daca stau mai mult de 15 minute cu ea la un semafor sa zicem incepe sa mi se ridice temperatura la apa moment in care opresc motorul si o las pana se raceste.

                    Care ar fi riscurile daca mai continui sa merg asa ?

                    P.S.:Pompa de apa merge ok dar ventilatorul de la radiator si AC-ul nu.
                    P.S.2:La drum fara opriri nu se ridica apa mai mult de jumatate.

                    Multumesc anticipat.
                    Programare la service ai?...Sau asa preferi sa mergi cu ea?Deoarece vad nu pomenesti nimic de remedierea problemelor.

                    Comment


                    • #11
                      Programarea este pe 29 sept.
                      Intre timp am mai facut 200 de km si nici un fel de problema .
                      Vedem noi la service ce se intampla .

                      Comment


                      • #12
                        Daca vrei sa mergi cat de cat in siguranta trebuie sa verifici senzorul de treapta 2 a electroventilatorului.Acesta este amplasat pe radiator undeva sub tubul de intrare a aerului in filtru de aer.Se scoate de acolo si te uiti la rezistenta montata in interior(se vede usor ca altceva in afara de un arc nu e),care daca e afumata s-ar putea sa fie arsa.In senzor intra o mufa cu doua contacte care dupa ce o decuplezi,pornesti motorul si scurtcircuitezi contactele;daca electroventilatorul porneste e clar ca senzorul e ars.Poti inlocui senzorul pana ajungi la service pt. Ca temp. Mot. Sa nu mai creasca.

                        Comment


                        • #13
                          Ptr digital:acel senzor de pe gmv nu este senzor ci este o rezistenta ptr treapta 1 a GMV racire daca GMV nu porneste pe tra 2ta 1 atunci UCE comanda GMV pe treaptea 2

                          Comment


                          • #14
                            Indicat ar fii sa mergi cu caldura la maxim si daca vezi ca totusi creste peste normal da si aeroterma la maxim. Ai sa vezi ca ajuta mult!

                            Comment


                            • #15
                              Pericol este atunci cand se incalzeste prea tare motorul sau daca pierde apa pe undeva si ramane fara apa. Daca in rest nu exista probleme( sistem de semnalizare, sistem franare, sistem directie si daca are omu constatare de la politie nu e nici o problema.


                              recomandare- cand ti se ingince motorul nu il opri asa ca sase raceasca. Pe cat posibil incearca sa il racesti din mers. Daca mergi se raceste mult mai repede si mai sanator pt ca se raceste uniform. Daca il opresti atunci nu mai circula apa si atunci racirea se face neuniform si atunci pot cu garnitura de chiulasa. Pt ca chiulasa si blocul motor se vor raci diferit si atunci pot aparea probleme gen deformare chilasa care duca la urmatorul pas apa in ulei, apa in cilindri ulei pe capul pistonului, ardere garnitura, ulei in sistemul de racire....

                              deci poti merge fara pb. Doar sa nu ai pb cu politia.

                              PS sa iti fixezi capota ca la viteza mai mare se paote ridica si atunci e o problema
                              1.5 dc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google