Nu.Baga ceva curent dar putin.Insuficient pentru a porni masina.Mai rau este ca daca ai ochi magic iti arata ca bateria e incarcata.Eu am patit-o si am tras mare spaima...Am crezut ca m-a lasat masina.Defapt ma lasase bateria.
Nu Mai Porneste.
Collapse
X
-
Daca bateria este proasta si nu acumuleaza curent masina porneste impinsa dar in momentul in care intervin consumatori mari gen stopuri sau faruri sau gmv alternatorul nu face fata si atunci scade tensiunea sub un prag critic si atunci se opreste motorul
Comment
-
Deci, am pornit masina cu o alta baterie. 13v.Multumesc lui adi_p si lui miky.
am pus bateria mea pe masina cealalta 13v
cand am scos borna de plus de l amasina mea , sunetul ciudat a incetat.
am scos mufa aia mica de pe alternator cu plusul la baterie pus, zgomotul a incetat.
cineva mi-a zis ca ar fi releul de incarcare sau grupul de diode.
unde e releul de incarcare, ca grupul de diode banuiesc ca e pe alternator.
Comment
-
pai si ce pretentii mai ai sa mearga bateria daca ai mers 20 km pe baterie ?Probabil a fiert...Si probabil ai probleme cu alternatorul,dar si bateria ai facut`o prafOriginally posted by kAndrrei View PostBateria aoriginala am schimbat-o dupa un a de la achizitia masinii sau un an jumatate.
cea de pe masina are cca 2 ani.
daca era bateria moarta, in mers imi mergea pe alternator...Mie mi s-a oprit in mers.
deci teoretic bateria nu are nimic, doar ca am mers eu pe baterie cca 20 km.
acum intrebarea este. Daca bateria e in scurt, are leementi lipiti, desprinsi...Alternatorul o mai incarca?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Culmea ca nu-i praf bateria, am lasat-o pe o masina 20 min si s-a incarcat. Acum e verde si pot porni loganul meu cu ea.
loganul merge, cu conditia sa nu aprind faruri+proiectoare+aeroterma+frana+casetofon.
deja daca aprind farurile scade turatia iar daca aprind proiectoarele se opreste motorul.
daca pun frana cu farurile aprinse scade iar turatia muuult.
Comment
-
o sa o faci...Daca nu eOriginally posted by kAndrrei View PostCulmea ca nu-i praf bateria, am lasat-o pe o masina 20 min si s-a incarcat.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
si zici ca nu se pot schimba?Originally posted by iliecocu View PostReleul de incarcare si grupul de diode sint in alternator
eu am aflat ca se poate schimba, bine nu stiu daca in modulul respectiv sunt si regulatorul si releul de incarcare, dar partea buna e ca se schimba. asa arata demontat.Attached FilesLast edited by NerviiMei; 10 September 2008, 20:59.
Comment
-
ideea e ca daca s-ar scoate simplu alternatorul din locul in care e pus de constructor, as putea face multe. Dar ca sa il scot trebuie sa demontez: spoiler-curea de accesorii-pompa servo-compresor ac- si abia apoi sa por scoate alternatorul. Iar la service nu ma duc ca cel ma simplu pentru ei este sa zica, e alternatorul , marca 14-20 milioane + manopera si nu sunt bancher, daca eram aveam si eu o masina mai de doamne ajuta.Originally posted by anca16vAr trebui verificat tot sistemul generator: releul regulator(de incarcare), puntea de diode, rotorul si statorul, dar cel mai probabil e releul
Comment
-
La mine la ABS+ am grupul de diode in alternator si releul in exterior prins pe carcasa bateriei.
Pune si tu un voltmetru sau multimetru pe baterie, porneste si nu pune nici un consumator.Ar trebuii sa ai intre 14,2 V si 14,4V;tureaz-o un pic pe la ~1500 rotatii si trebuie sa ai acceasi tensiune, apoi porneste un consumator (farurile) tensiunea scade un pic, dar nu sub 13,8V (la o baterie incarcata) dar isi revine la 14,2V cind o turezi.Daca nu ai aceste tensiuni atunci ai o problema.Poate fi o dioda arsa (sau nu mai face contact), sau releul nu mai incarca (ars) si ti-a descarcat bateria.
Daca nu rezolvi singur du-te la un electrician.....
Vezi sa nu ai alti consumatori in circuit care iti dau rezistenta ohmica mica si iti "ingenuncheaza" alternatorul....Exemplu: un releu....!!! O parere....passion 1.5 DCi
Comment
-
Care-i releul ala? Bine, vad ca ai dci....Dar banuiesc ca nu-i alta jmecherie la incarcare.
Comment
-
anca16v,Tie iti facea vreun zgomot ciudat,ca un gajait in mers?Last edited by NerviiMei; 10 September 2008, 22:20.
Comment
-
@livas: Esti sigur de valorile alea de tensiune ? Noi azi am stat cu voltmetrul pe trei masini doua indicau la fel, a mea si a lui Miki, 13 V chiar si cu ele turate si mai era ce a lui Andrei ce indica ce vroia ea, cand vroia ea. Mai exact, cu bateria lui indica 1,6 V sau ceva de genul asta, cu bateria mea a pornit instant si statea la relanti chiar si cu , consumatori mai putin proiectoarele . Tensiunea era 12,5 sau 13 cand o turam. Deci voltmetrul indica la toate trei masinile aceeasi tensiune, 13 V. Mi-e greu sa cred ca le avem praf toti trei ....
Comment
-
Ady_p, domnul livas e baiat de comitet...M-a ajutat cu o discutie ok din care amandoi am avut de invatat.
ady_p, multumesc inca odata pentru timpul sacrificat.
se pare ca e puntea redresoare de vina, voi fi nevoit sa scot alternatorul si sa-l duc al un meserias care il va verifica.
p.s. va voi tine la curent cu rezultatele operatiunii "alternatorul" !
Comment
-
Andrei, eu n-am afirmat ca nu ar fi de comitet
. Doar ca m-a bagat si pe mine la idei vis-a-vis de ce valori de tensiune ar trebui sa fie vorba. De aceea il intrebam daca e sigur de acele valori.
Comment











Comment