Nu Mai Porneste.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu.Baga ceva curent dar putin.Insuficient pentru a porni masina.Mai rau este ca daca ai ochi magic iti arata ca bateria e incarcata.Eu am patit-o si am tras mare spaima...Am crezut ca m-a lasat masina.Defapt ma lasase bateria.

    Comment


    • #17
      Daca bateria este proasta si nu acumuleaza curent masina porneste impinsa dar in momentul in care intervin consumatori mari gen stopuri sau faruri sau gmv alternatorul nu face fata si atunci scade tensiunea sub un prag critic si atunci se opreste motorul

      Comment


      • #18
        Deci, am pornit masina cu o alta baterie. 13v.Multumesc lui adi_p si lui miky.
        am pus bateria mea pe masina cealalta 13v
        cand am scos borna de plus de l amasina mea , sunetul ciudat a incetat.
        am scos mufa aia mica de pe alternator cu plusul la baterie pus, zgomotul a incetat.
        cineva mi-a zis ca ar fi releul de incarcare sau grupul de diode.

        unde e releul de incarcare, ca grupul de diode banuiesc ca e pe alternator.
        Fuarte Nervos !!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by kAndrrei View Post
          Bateria aoriginala am schimbat-o dupa un a de la achizitia masinii sau un an jumatate.
          cea de pe masina are cca 2 ani.
          daca era bateria moarta, in mers imi mergea pe alternator...Mie mi s-a oprit in mers.
          deci teoretic bateria nu are nimic, doar ca am mers eu pe baterie cca 20 km.
          acum intrebarea este. Daca bateria e in scurt, are leementi lipiti, desprinsi...Alternatorul o mai incarca?
          pai si ce pretentii mai ai sa mearga bateria daca ai mers 20 km pe baterie ?Probabil a fiert...Si probabil ai probleme cu alternatorul,dar si bateria ai facut`o praf
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Culmea ca nu-i praf bateria, am lasat-o pe o masina 20 min si s-a incarcat. Acum e verde si pot porni loganul meu cu ea.
            loganul merge, cu conditia sa nu aprind faruri+proiectoare+aeroterma+frana+casetofon.
            deja daca aprind farurile scade turatia iar daca aprind proiectoarele se opreste motorul.

            daca pun frana cu farurile aprinse scade iar turatia muuult.
            Fuarte Nervos !!!

            Comment


            • #21
              Releul de incarcare si grupul de diode sint in alternator

              Comment


              • #22
                Originally posted by kAndrrei View Post
                Culmea ca nu-i praf bateria, am lasat-o pe o masina 20 min si s-a incarcat.
                o sa o faci...Daca nu e
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by iliecocu View Post
                  Releul de incarcare si grupul de diode sint in alternator
                  si zici ca nu se pot schimba?

                  eu am aflat ca se poate schimba, bine nu stiu daca in modulul respectiv sunt si regulatorul si releul de incarcare, dar partea buna e ca se schimba. asa arata demontat.
                  Attached Files
                  Last edited by NerviiMei; 10 September 2008, 20:59.
                  Fuarte Nervos !!!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by anca16v
                    Ar trebui verificat tot sistemul generator: releul regulator(de incarcare), puntea de diode, rotorul si statorul, dar cel mai probabil e releul
                    ideea e ca daca s-ar scoate simplu alternatorul din locul in care e pus de constructor, as putea face multe. Dar ca sa il scot trebuie sa demontez: spoiler-curea de accesorii-pompa servo-compresor ac- si abia apoi sa por scoate alternatorul. Iar la service nu ma duc ca cel ma simplu pentru ei este sa zica, e alternatorul , marca 14-20 milioane + manopera si nu sunt bancher, daca eram aveam si eu o masina mai de doamne ajuta.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #25
                      La mine la ABS+ am grupul de diode in alternator si releul in exterior prins pe carcasa bateriei.
                      Pune si tu un voltmetru sau multimetru pe baterie, porneste si nu pune nici un consumator.Ar trebuii sa ai intre 14,2 V si 14,4V;tureaz-o un pic pe la ~1500 rotatii si trebuie sa ai acceasi tensiune, apoi porneste un consumator (farurile) tensiunea scade un pic, dar nu sub 13,8V (la o baterie incarcata) dar isi revine la 14,2V cind o turezi.Daca nu ai aceste tensiuni atunci ai o problema.Poate fi o dioda arsa (sau nu mai face contact), sau releul nu mai incarca (ars) si ti-a descarcat bateria.
                      Daca nu rezolvi singur du-te la un electrician.....
                      Vezi sa nu ai alti consumatori in circuit care iti dau rezistenta ohmica mica si iti "ingenuncheaza" alternatorul....Exemplu: un releu....!!! O parere....
                      passion 1.5 DCi

                      Comment


                      • #26
                        Care-i releul ala? Bine, vad ca ai dci....Dar banuiesc ca nu-i alta jmecherie la incarcare.
                        Fuarte Nervos !!!

                        Comment


                        • #27
                          anca16v,Tie iti facea vreun zgomot ciudat,ca un gajait in mers?
                          Last edited by NerviiMei; 10 September 2008, 22:20.
                          Fuarte Nervos !!!

                          Comment


                          • #28
                            @livas: Esti sigur de valorile alea de tensiune ? Noi azi am stat cu voltmetrul pe trei masini doua indicau la fel, a mea si a lui Miki, 13 V chiar si cu ele turate si mai era ce a lui Andrei ce indica ce vroia ea, cand vroia ea. Mai exact, cu bateria lui indica 1,6 V sau ceva de genul asta, cu bateria mea a pornit instant si statea la relanti chiar si cu , consumatori mai putin proiectoarele . Tensiunea era 12,5 sau 13 cand o turam. Deci voltmetrul indica la toate trei masinile aceeasi tensiune, 13 V. Mi-e greu sa cred ca le avem praf toti trei ....
                            sigpic
                            Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                            Comment


                            • #29
                              Ady_p, domnul livas e baiat de comitet...M-a ajutat cu o discutie ok din care amandoi am avut de invatat.

                              ady_p, multumesc inca odata pentru timpul sacrificat.
                              se pare ca e puntea redresoare de vina, voi fi nevoit sa scot alternatorul si sa-l duc al un meserias care il va verifica.

                              p.s. va voi tine la curent cu rezultatele operatiunii "alternatorul" !
                              Fuarte Nervos !!!

                              Comment


                              • #30
                                Andrei, eu n-am afirmat ca nu ar fi de comitet . Doar ca m-a bagat si pe mine la idei vis-a-vis de ce valori de tensiune ar trebui sa fie vorba. De aceea il intrebam daca e sigur de acele valori.
                                sigpic
                                Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google