Motorul Se Incalzeste Repede

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Se Incalzeste Repede

    Datele problemei ar fi urmatoarele : dupa un drum de oras de 20 - 30 min (25 grade celsius afara )ma opresc si imediat porneste electroventilatorul care merge cel putin 5 min.nu mai zic de un drum braila - galati ,dupa ce opresc merge cel putin 10 min electroventilatorul.dupa ce mai multi prieteni mi-au spus ca ei au auzit de cateva ori in cativa ani electroventilatorul mergand , mi-am pus cateva semne de intrebare. Vad ca bateria a ineput sa dea semne de moarte.o omoara electrovent toata ziua.am incercat sa merg cat de incet posibil,schimbat la 2000 de ture,drum intins maxim 90,dar degeaba,tot la fel se incalzeste,ba chiar mai rau as zice eu.Am urmarit liniutele de la apa,ajunge destul de repede la 4 linii,mai sus nu urca.nu stiu cu ce sa incep,nu imi dau seama ce ar putea fi.maine am sa schimb termostatul,desi nu prea cred ca are legatura ... Oare ce ar putea fi ? ( ventilatorul porneste in conditii meteo normale,vara nu mai zic,oricat de scurt ar fi drumul,pornea sigur )

    1,6 , 8 valve ,2005.

  • #2
    ar putea fi mai degraba sonda de temperatura defecta, nu mai identifica corect temperatura si astfel ii dicteaza electroventilatorului sa mearga pana cand vrea ea.

    Comment


    • #3
      N-ar fi rau sa incerci un alt termostat s-ar putea ca al tau sa ramana pe inchis si din acest motiv sa-ti plece gmv-ul atat de des.

      Nici nu cred ca ar mai trebui sa mentionez ca in primul rand sa verifici nivelul antigelului , sa ai antigelul recomandat de producator , dilutia care trebuie etc.
      Last edited by prometheus; 21 September 2015, 00:48.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #4
        Antigelul e la nivel si e ok concentratia,azi am pus mana pe conducta de dupa termostat in momentul in care a pornit ventilatorul ,si era fierbinte,semn ca termostatul a deschis,e posibil sa fie defect termostatul si sa deschida mult mai tarziu.sonda de tempetatura unde e situata ?

        Comment


        • #5
          Incearca sa mai tii putin motorul pornit dupa ce ajungi la destinatie. Daca ventilatorul porneste in scurt timp dupa ce ai parcat masina nu o sa fie nici deranj prea mare. Asa facea si berlina mea. Cum parcam, in maxim 30s-1minut pornea gmv. Asa asteptam sa declanseze, sa termine ciclul si dupa aia opream. Asa protejezi si motorul care e racit mai bine cand il opresti.
          1.6 8v sunt cam sensibile cu garnitura de chiulasa

          Comment


          • #6
            Uite la mine n-am auzit never-ever sa-mi pornesca gmv-ul cu motorul oprit , ideal ar fi sa nu pornesca deloc mai ales acum cand sunt temperaturi mai "civilizate" , eu cred ca colegul nostru are probleme cu termostatul(posibil sa deschida prea tarziu) , daca avea o problema cu garnitura de chiulasa motorul se manifesta atlfel - (apa care fierbea in borcan , maioneza de pe busonul de ulei , antigelul contaminat cu ulei ,fum alb la toba etc.)

            Sonda de apa este situata pe chiulasa langa corpul termostatului(asa este la mine motor D4F).
            Last edited by prometheus; 21 September 2015, 09:16.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              Uite ca la mine doar la k7m face asta. Mcv-ul cu k4m niciodata.
              Posibil la D4f sa nu fie nevoie.
              Nu am zis nicaieri ca ar avea vreo problema, ci doar ca e motorul mai sensibil si eu faceam asa cum am spus mai sus ca sa il protejez cat de cat.

              Comment


              • #8
                Am schimbat termostatul cu garnitura cu tot,am pus silicon pe ea.n-am plecat cu masina,sa se usuce siliconu,sper sa vad rezultate.revin cu deznodamantul dupa primu drum.

                Cauza nu este termostatul,schimbat si degeaba :gmv-ul tot porneste...astept alte pareri din partea voastra.
                Last edited by alex93br; 22 September 2015, 14:55. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Eu zic ca masina nu are nimic, vezi mai sus. Tine motorul pornit pana se opreste ventilatorul.
                  Ca sa fii linistit, mergi la cineva cu clip, da o tura sa o incingi si vezi cu clip temp in motor cand pleaca gmvul.
                  Eu zic iar ca masina nu are nimic. A mea a facut asa de noua su tot timpul.

                  Comment


                  • #10
                    Daca montezi termostat de uzina o sa deschida mai devreme si nu mai porneste gmv-,ul...eu dupa ce am pus wahler porneste dupa ce opresc motorul gmv-ul..din cauza ca pompa nu circula apa prin chiuloasa cand opresti motorul si sonda fiind pe blocul motor da comanda si porneste gmv-ul.
                    1,6 8 v

                    Comment


                    • #11
                      La mine merge Gmv-ul și iarna! De cand am luat-o(6 ani)așa face.M-am speriat și eu prima data când am văzut ca merge ventilatorul după ce opresc.Așa este ea .Am fost la service și mi-au spus sa o las în pace . Așa am făcut. Nu este nici o problema!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alex93br View Post
                        Am schimbat termostatul cu garnitura cu tot,am pus silicon pe ea.n-am plecat cu masina,sa se usuce siliconu,sper sa vad rezultate.revin cu deznodamantul dupa primu drum.

                        Cauza nu este termostatul,schimbat si degeaba :gmv-ul tot porneste...astept alte pareri din partea voastra.
                        Ai schimbat aiurea termostatul ala, am la firma zeci de loganuri si toate fac la fel.

                        Daca vrei sa pacalesti ventilatorul cand a pornit, iei si pornesti masina cateva secunde si o sa auzi cum isi creste singur turatia si il opresti. Asa nu mai porneste iar ventilatorul.
                        Nu trebuie sa stai cu motorul pornit, mai si consumi benzina aiurea.

                        Asta e o protectie pentru baterie mai mult.

                        Comment


                        • #13
                          Si eu initial am crezut ca e normal pana cand 2 prieteni mi-au spus ca ei au auzit de cateva ori gmv-ul pornit in mers iar pe loc niciodata. Acum ma mai gandesc si la altceva,o incalzire accentuata nu produce in timp o uzare excesiva a motorului ? Garnitura sau bloc motor fisurat,etc ? Bateria nu are de suferit ?

                          Comment


                          • #14
                            Ce incalzire accentuata, cand indica normal temperatura pe bord?
                            Asa face masina, e un comportament normal.
                            Desi tu vrei sa auzi altceva...)

                            Comment


                            • #15
                              Aceeași problemă o am și eu. Și de câțiva ani. Schimbat termostat, antigel. La fel. Laureate 1.6 8v din 2005. Te împaci cu ideea că este mai sensibil el (motorul k7m). Plimbări plăcute.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google