Salutare,
E primul post, am mai facut cercetari pe-aici, dar n-am gasit la cineva o problema similara.
Detin un Logan 1.6, 16V, benzina, am aproximativ 108200 km. Ultima data bateria a fost schimbata in 2012. In ultimele ~2 luni am patit de 5 ori urmatorul lucru:
1. Masina refuza sa porneasca si se manifesta prin a. sau b.
a. Face un mic "click" cand invart de cheie, dar am claxon, am radio, am faruri
b. Face un fel de scurtcircuit si nu se mai aprinde aproape nimic (se reseteaza ceasul la 00:00, tot ce are nevoie de curent se inchide deodata si piuie masina, se aprind 500ms avariile si se stinge)
2. Refuzul pornirii s-a rezolvat mereu prin bunavointa altor soferi care au amabilitatea sa imi incarce bateria.
A cincea oara (azi) cand am patit-o mi s-a aprins si martorul de baterie, e prima data cand se aprinde. Dupa incarcarea facuta de un taximetrist nu s-a mai aprins.
Eu de prima data cand am patit-o am suspectat bateria
Azi cand am patit, taximetristul care m-a ajutat mi-a fi zis sa iau o cheie, sa scot plusul bateriei si sa vad daca mai porneste sau nu masina, caci ar putea fi probleme la alternator. N-am inteles exact principiul, mi-as dori sa-l inteleg. Eu stiu ca e permanent nevoie de baterie legata ca sa mearga masina.
Ultima solutie e sa ma duc la service, unde am mai fost (la Cobalcescu de langa Carrefour Vitantis) si m-am enervat, ca mi s-a zis ca n-are dom`le nimic la baterie/alternator/pornire, fiti linistit!
E primul post, am mai facut cercetari pe-aici, dar n-am gasit la cineva o problema similara.
Detin un Logan 1.6, 16V, benzina, am aproximativ 108200 km. Ultima data bateria a fost schimbata in 2012. In ultimele ~2 luni am patit de 5 ori urmatorul lucru:
1. Masina refuza sa porneasca si se manifesta prin a. sau b.
a. Face un mic "click" cand invart de cheie, dar am claxon, am radio, am faruri
b. Face un fel de scurtcircuit si nu se mai aprinde aproape nimic (se reseteaza ceasul la 00:00, tot ce are nevoie de curent se inchide deodata si piuie masina, se aprind 500ms avariile si se stinge)
2. Refuzul pornirii s-a rezolvat mereu prin bunavointa altor soferi care au amabilitatea sa imi incarce bateria.
A cincea oara (azi) cand am patit-o mi s-a aprins si martorul de baterie, e prima data cand se aprinde. Dupa incarcarea facuta de un taximetrist nu s-a mai aprins.
Eu de prima data cand am patit-o am suspectat bateria
Azi cand am patit, taximetristul care m-a ajutat mi-a fi zis sa iau o cheie, sa scot plusul bateriei si sa vad daca mai porneste sau nu masina, caci ar putea fi probleme la alternator. N-am inteles exact principiul, mi-as dori sa-l inteleg. Eu stiu ca e permanent nevoie de baterie legata ca sa mearga masina.
Ultima solutie e sa ma duc la service, unde am mai fost (la Cobalcescu de langa Carrefour Vitantis) si m-am enervat, ca mi s-a zis ca n-are dom`le nimic la baterie/alternator/pornire, fiti linistit!
Comment