Probleme Mers Pe Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Mers Pe Benzina

    Salutare.
    Inainte vreau sa spun ca am cautat o problema asemanatoare ca a mea si nu am gasit. Daca cumva este rog frumos ca un moderator sa inchida postul meu si sa-l posteze la sectiunea corespunzatoare. Multumesc.
    Am un autoturism dacia logan 1.4 gpl. De ceva timp ma confrunt cu probleme destul de mari cand circul pe benzina. Masina merge "gatuit" parca nu are vlaga in ea. Sunt momente cand vreau sa accelerez si are un lag de 2-3 secunde. De vreo 2luni uneori dimineata mi se aprinde martorul anti poluare din bord (cel cu motor) clipeste timp de un minut doua dupa care se stinge. Masina pe gpl merge ireprosabil. Am 93000 de km. De la ce ar putea fi? Bujii, vreun filtru, motorasul pas cu pas sau de la culbutori? Daca aveti vreo idee astept sa mi-o impartasiti si mie. Multumesc frumos.

  • #2
    Ai incercat sa mergi numai pe benzina o perioada mai mare?
    Sau un reset la ecu motor?

    Comment


    • #3
      Trebuie reset la calc benzina si refacute setarile la calc gpl daca e cazul. La fel am patit si eu si dupavresetarea calculatoarelor si reglarea tachetilor a mers perfect
      Fugi la un service de gpl si rezolvi problema
      Costurile au fost in cazul meu undeva la 120 lei cu tot cu reglajul tachetilor
      Last edited by Mr.Sebi; 14 April 2016, 18:46.
      My ride

      Comment


      • #4
        Sa-i spun mecanicului sa-mi reseteze pe benzina si sa-mi copieze dupa cel de gpl sau sa-i bage un soft nou de benzina. Scuze n-am inteles prea bine. Ms.

        Comment


        • #5
          Este posibil ca si benzina sa fie problema daca e veche.

          Trimis de pe al meu SM-G355H folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            culbutori. am patit fix la fel si erau dereglati.

            Comment


            • #7
              Benzina nu este veche. Am tot mers pe benzina, chiar foarte mult in ultima vreme. Benzina bag de cand am masina doar omv de 98 sau 100 dupa caz. O singura data am alimentat in Moldova cu benzina de a lor si cred ca la scurt dupa am inceput sa am aceste probleme. O sa incerc sa reglez si culbutorii. Cineva mi-a mai spus ca ar putea fi de la injectoare (ca s-ar fi dat "peste cap"

              Am uitat sa precizez ca si consumul s-a marit mult de tot mai ales pe benzina (nu am date clare aici, dar cb imi arata peste 10% mereu iar cand stau in trafic a crescut si peste 14%) dar si pe gpl unde cu un plin mergem undeva la 420-430km iar acum nici pana la 400 nu mai ajung.

              Am vb cu cineva care se ocupa de resoftari si mi-a spus ca au mai venit oameni pe la el cu aceasta problema si nu s-a rezolvat din soft. Sa fie oare de la culbutori? O sa ma duc sa-i reglez din nou. Motorasul pas cu pas ar putea fi o posibila cauza? Si la relanti cand sta parca este putin subturata/tremura.
              Culbutorii influenteaza cumva si consumul?
              Multumesc.
              Last edited by irinell24; 15 April 2016, 13:18. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Regleaza si culbutori ca la gaz se ia jocurile mai repede dar eu zic ca probleme ai de la injectoarele de benzina si bine ar fi sa le cureti si pe alea cand umbli la culbutori.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by irinell24 View Post
                  Sa-i spun mecanicului sa-mi reseteze pe benzina si sa-mi copieze dupa cel de gpl sau sa-i bage un soft nou de benzina. Scuze n-am inteles prea bine. Ms.
                  Daca mergila un service care monteaza GPL si ii spui ca nu trage pe benzina, va sti ce are de facut.
                  Se reseteaza ECU benzina la setarile default si apoi face reglajele la cel de GPL.
                  Calculatorul de gaz isi face automat setarile in functie de cel pe benzina.
                  Si bineinteles, regleaza si culbutorii. La masinile pe GPL se deregleaza destul de repede.
                  Mergi la service si rezolvi imediat problema.
                  My ride

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by irinell24 View Post
                    (...)Motorasul pas cu pas ar putea fi o posibila cauza? Si la relanti cand sta parca este putin subturata/tremura.
                    Culbutorii influenteaza cumva si consumul?
                    Multumesc.
                    1. MPP pare ca ar trebui curatat daca zici ca ai consum mai mare si la ralanti tremura si pare subturata. (Asa am patit eu, consum 12-14/100 si tremurat la ralanti inainte sa curat MPP).
                    2. Si culbutorii dereglati influenteaza consumul.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc mult baieti. Acum adun informatii de la voi iar luna viitoare cand o sa merg la mecanic o sa revin cu informatii noi. Pana atunci daca mai sunt si alte pareri o sa le citesc cu drag. Va multumesc!

                      Comment


                      • #12
                        Pentru reglat culbutorii iti recomand sa iei legatura cu ibuzescu de pe forum. Te rezolva profesional si ieftin.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc frumos. O sa vad. Ma gandesc ca unde o sa-i reset ECU sa-i reglez si culbutorii. Sa vad ce pret imi ofera pt acest "pachet"

                          Comment


                          • #14
                            Scuze ca revin cu un raspuns asa de tarziu dar d-abia de cateva zile am fost si am facut ce m-ati sfatuit. Am curatat motorasul pas cu pas si am pus o harta noua la benzina. Rezultatul!!! Nici o schimbare
                            Nu stiu ce sa mai fac. Masina merge parca mai prost. Cineva m-a sfatuit sa schimb injectoarele ca ar fi de la ele. Se simte din ce in ce mai rau cum pierd putere, cum se ingatuie masina. Injectoarele la benzina merg curatate sau reglate din nou??? I-am dat si talpa ca sa le "curat" eu dar nimic. Inca nu am pus-o pe tester dar din cate stiu la dacia noastra nu arata prea multe. O sa sun la reprezentanta sa vad cat ma costa la ei testerul si poate au si habar de problema. Voi ce ma mai sfatuiti???
                            Edit am uitat sa precizez ca si culbutorii i-am reglat

                            Comment


                            • #15
                              Cu testerul trebuia sa incepi, inainte sa arunci cu bani pt curatat/reglat/dichisit etc..

                              Pot sa fie mai multe..poate sa fie pompa benzina pe duca sau sita infundata, poti sa nu ai presiune in rampa( conducte fisurate etc), poti sa ai injectoare infundate( desi greu la benzina logan, sunt cam bullet proof), canistra carbon fisurata/sparta...

                              Pot fi multe....vrei sa le schimbi pe toate, ca asa zice x y z de pe forum?

                              Masina nu tio repari pe forum...aici unii isi dau cu parerea si in realitate merg la service

                              Mergi cu ea la tester si explica problema si afla care e cauza reala

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google