Relanti Cu Zgaltaieturi ! Help Please . Logan 1.4 Mpi Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am zis cum a fost la mine, nu te-am pus sa schimbi tampoane. Cel mai bine reglezi culbutorii si vezi dupa aia. Asteptam sa ne zici ca ai rezolvat.

    via Tapatalk

    Comment


    • #17
      Aceeasi problema o am si eu. Logan PH2, 1.4mpi + gpl. Am schimbat bobina, fisa bujii, curatat mpp, reglat tacheti. Pe tester 0 erori insa la relanti am o mica trepidatie.
      In sarcina merge foarte bine, doar relantiul se "balbaie" putin.
      Am verificat suportii motor si sunt in stare buna, nu sunt imbatraniti, crapati, nu au joc.
      Joi am programare la tester pentru gpl. Sper sa fie din setarile GPL

      Comment


      • #18
        Sincer, tu crezi ca postezi pe un forum o problema si o sa primesti si devizul de reparatii? si eventual si juramant ca de acolo este problema?
        ne dam cu parerea.....nimeni nu te obliga ca cumperi/schimbi piese....
        Eu stiu caz concret la un Suzuki care avea un tampon rupt si vibra toata masina....

        Comment


        • #19
          Pentru cei cu tampoanele vizionati filmul postat de om https://www.youtube.com/watch?v=hOx8...ature=youtu.be ,unde se vede si se aude clar ca motorul intrerupe .
          Pentru crisuletz dupa reglajul culbutorilor daca tot merge prost ar trebuii sa faci un "cylinder leak down test"(daca cauti pe youtube iti dai seama ce este) .

          Comment


          • #20
            Originally posted by Fanez View Post
            N-am reusit sa vad filmuletul pus de tine.
            ...La mine trepida foarte tare, si la ralanti si in mers desi mergea rotund motorul, vibra foarte tare caroseria...
            Asa facea la mine...
            Originally posted by mr.K View Post
            ...daca tu stii mai bine, fa cum stii tu....
            Originally posted by enc_edy View Post
            eu zic sa incepi prin a verifica si schimba daca este cazul, tampoanele motorului....
            Originally posted by matache2000 View Post
            ...se vede si se aude clar ca motorul intrerupe...
            Cu asta am lamurit neintelegerile. Astept sa ne spuna de unde a fost.

            Comment


            • #21
              Ce-mi plac mie astia care intreaba si apoi resping orice raspuns.

              Sau selecteaza raspunsurile care le convin.

              Daca mecanicul ii spune ca bieleta antirasturnare e varza, el batman, face pe el de 100 de lei in loc sa o schimbe.

              La mine tremura toata taraboanta de masina, era fix bieleta aia de schimbat. Doar ca eu n-am avut nevoie de 1000 de intrebari, am pus una singura: cat costa?

              O fi si vorba de ceva electric, sau de la alimentare, dar bieleta ramane de schimbat oricum daca s-a constatat ca e necesar.


              Pentru cei cu tampoanele vizionati filmul postat de om https://www.youtube.com/watch?v=hOx8...ature=youtu.be ,unde se vede si se aude clar ca motorul intrerupe .
              Pus de tine, ca ce link a pus omul, nu duce niciunde.
              Dupa cum suna motorul, mai bine se duce sa-l puna pe tester decat sa stea pe forum.
              Last edited by mr.K; 7 June 2016, 21:23.

              Comment


              • #22
                Daca aia e varza, chiar daca trepidatia de care plange nu e de la ea, tot trebuie schimbata [emoji3]

                via Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Si daca nu este varza tot trebuie sa o schimbe ca asa a zis mecanicu ca motoru intrerupe de la tamponul antibalans

                  Comment


                  • #24
                    Mecanicul a zis ca tamponul ala e varza si ca e posibil sa fie de la el. Mie mi-a zis ca trepidatia la mine e de la mpp (avea motivele lui sa creada asta).

                    via Tapatalk

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by matache2000 View Post
                      Si daca nu este varza tot trebuie sa o schimbe ca asa a zis mecanicu ca motoru intrerupe de la tamponul antibalans
                      Te-ai gandit ca mecanicul o fi verificat totusi bieleta?
                      Unde naiba scrie ce afirmi tu?
                      Motorul intrerupe din alte cauze.
                      Dar bieleta antirasturnare uzata da trepidatii destul mari si la relanti.
                      Last edited by mr.K; 8 June 2016, 09:54.

                      Comment


                      • #26
                        Confirm si la mine,aveam zgaltaieli la relanti,un tremurat inainte/inapoi a masinii,am schimbat bieleta anticuplu si e din nou liniste.Scimbasem mai inainte si bujiile,reglasem culbutorii si nimic.
                        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                        Comment


                        • #27
                          Ati tabarat pe bietul om cu bieleta voastra. Ce legatura are bieleta aia cu motorul? Nici n-are. Alta e cauza si voi nu vreti sa-l ajutati.

                          Comment


                          • #28
                            Omu' cu motoru' a primit sfatul de la mine: la tester cu limuzina.

                            Cu bieleta sunt altii, care nu inteleg discutia secundara dar totusi atat de reala.

                            Comment


                            • #29
                              A fost la service dar a nimerit un mecanic nepriceput.

                              Comment


                              • #30
                                Am si eu o problema, la plecarea de pe loc tremura masina.
                                Sa fie de la ambreaj sau bieleta de la cutie?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google